گواهینامه ایزو در کرج

گواهینامه ایزو در کرج


اخذ گواهینامه ایزو در کرج مانند سایر شهر های دیگر ایران به صورت آنلاین و حضوری از شرکت ایزوکده، امکان پذیر است. شما عزیزان می توانید کامل ترین پکیج مشاوره را از همکاران ما به صورت رایگان دریافت کنید.

09902702205

اخذ گواهینامه ایزو در کرج

همانطور که میدانید اخذ گواهینامه ایزو در هر کسب و کاری سبب پیشرفت سازمان از جهت مالی و همچنین افزایش میزان اعتبار آن می گردد. امروزه شرکت های بسیاری در ایران مانند سایر کشور های پیشرفته جهان برای دریافت گواهینامه ایزو جهت ارتقای سطح کیفی سازمان خود اقدام می کنند. اخذ گواهینامه ایزو در کرج مانند سایر شهر های دیگر ایران هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری از شرکت ایزوکده، امکان پذیر است. شرکت ها با دریافت گواهینامه ایزو به مشتریان خود ثابت می کنند که ارتقای میزان کیفیت محصولات و خدمات شرکت، اولین و مهم ترین هدف پرسنل سازمان است و با دریافت گواهینامه ایزو مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت قرار می دهند. گواهینامه های ایزو انواع مختلفی دارد که تعدادی از آن ها برای تمامی کسب و کار ها عمومیت دارد مانند گواهینامه ایزو 9001، ایزو 10004، 10002 و… تعدادی دیگر از این گواهینامه ها به حرفه خاصی مربوط می شود. اخذ گواهینامه ایزو در کرج خصوصا برای شرکت هایی که در زمینه صادرات و واردات محصولات به سایر کشور های خارجی فعالیت می کنند مانند شرکت پریما لجستیک کرج(در زمینه حمل و نقل زمینی کالا فعالیت می کند) بسته به خدمات و محصولی که ارائه می کنند ملزم به دریافت یک یا چند گواهینامه ایزو می گردند تا بتوانند مجوز صادرات و واردات را دریافت نمایند.

ایزو در کرج
ایزو در کرج

اخذ گواهینامه ایزو در کرج چقدر هزینه دارد؟

هزینه دریافت گواهینامه ایزو در کرج به یک سری عوامل بستگی دارد؛

  • یکی از این عوامل نهاد صادر کننده مدرک است که به اختصار به آن CB گفته می شود. انتخاب یک CB معتبر از مهم ترین نکاتی است که باید در مرحله اول اخذ ایزو به آن توجه کنید چرا که کلاه برداران بسیاری با ارائه گواهینامه های با کد ریجستری فیک و جعلی اما ظاهری مشابه، برای اموال شما کیسه دوخته اند.
  • دومین مورد از عوامل موثر بر هزینه صدور گواهینامه ایزو در کرج، نوع گواهینامه ای است که شما مایل به دریافت آن هستید. برای دریافت گواهینامه های مختلف باید هزینه های مختلفی نیز بپردازید.
  • یکی دیگر از عوامل تعیین کننده هزینه اخذ ایزو نوع دریافت آن است. هزینه دریافت صرف مدرک ایزو با هزینه دریافت آن به صورت عملیاتی، متفاوت است. در دریافت ایزو به صورت آنلاین شما فقط گواهینامه را از نهاد صادر کننده دریافت می کنید که یک الی دو هفته طول می کشد. اما در روش عملیاتی نهاد صادر کننده یکی از مشاوران خود را جهت پیاده سازی و آموزش مقررات ایزو به سازمان می فرستد و جلسات مشاوره برای اکثر پرسنل صورت می گیرد. صدور مدرک ایزو با روش عملیاتی زمان بر است و حدودا 3 ماه طول می کشد و میزان هزینه آن نیز بیشتر است.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر در زمینه دریافت انواع ایزو با شماره زیر تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و تلگرام با کارشناسان حرفه ای تیم ایزوکده در ارتباط باشید.

09902702205

شرایط اخذ گواهینامه ایزو در کرج

دریافت گواهینامه ایزو در کرج برای اکثر سازمان ها امری اختیاری است اما در این استان شرکت های بسیاری وجود دارد که در جست و جوی یافتن یک مزیت رقابتی نسبت به هم صنفان خود هستند؛ یکی از بهترین مزیت های رقابتی، اخذ گواهینامه ایزو است. تعداد زیاد شهرک های صنعتی البرز مانند بهارستان، هشتگرد، زیبادشت، منطقه صنعتی نور و نظرآباد و… سبب اهمیت اخذ ایزو در این استان گشته است زیرا رقابت در این شهر های بر سر ارائه خدمات و محصول با کیفیت بسیار زیاد است. شرکت ایزوکده در زمینه اخذ گواهینامه ایزو و سایر مدارک بین المللی به یکی از نهاد های قابل اعتماد در ایران تبدیل شده است. این شرکت معتبر ترین نمایندگی شرکت های QAL انگلستان و TUV آلمان در ایران است که گواهینامه های ایزو را تحت اعتبار این دو شرکت خارجی، صادر می کند.

چگونه مدرک ایزو بگیریم؟

برای دانستن چگونگی دریافت گواهینامه ایزو ابتدا باید با تمامی مفاهیم ایزو آشنایی داشته باشید و این که با مطالعه مقالات قبلی بررسی کنید که آیا دریافت گواهینامه ایزو برای شرکت و سازمان من مفید است یا خیر؟ پس از آن به بررسی فواید و مزایای دریافت ایزو و میزان اثر مطلوبی که بر کسب و کارتان می گذارد بپردازید. مرحله ی بعد جست و جو برای پیدا کردن یک مرجع صادرکننده معتبر است که صدور مدارک خود را با خیال راحت به آن بسپارید. پس از آن به نمونه کارهای شرکت مورد نظر دقت کنید. هزینه ها را با شرکت های معتبر دیگر مقایسه کنید و تصمیم گیری های لازم را بعمل بیاورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی و مشاوره در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *