مستندات ایزو 45001


تیم مشاورین فنی آروین ایزو پکیج مستندات ایزو 45001 را به شکل کامل در این سایت بارگذاری کرده است فقط کافی است با ما ارتباط بگیرید تا به صورت جامع شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

مستندات ایزو 45001

این مستندات شامل بخش های متعددی است که در بخش های زیر تقسیم بندی می شود:

  1. دامنه کاربرد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ( مسائل درون و برون سازمانی- الزامات مرتبط با طرف های ذینفع- فعالیت های مرتبط با کار انجام شده یا طرح ریزی شده)
  2. خط مشی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ( تعهد برای فراهم نمودن شرایط کاری ایمن و بهداشتی جهت پیشگیری از جراحت و بیماری هم چنین تعهد مدیریت سازمان در جهت بهبود سیستم مدیریت و ایمنی شغلی در راستای اهداف شرکت)
  3. مسئولیت ها و اختیارات ( آیا تمامی مسئولیت ها و اختیارات سازمانی به تمامی اعضاء و پرسنلین سازمان گوشزد شده است- گزارش دهی عملکرد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی به مدیریت سازمان-
  4. تعیین ریسک ها و فرصت های سازمان ( تنظیم فرآیندهای درون سازمانی با بهبود فرصت ها و هم چنین کاهش ریسک ها- نگهداری ریسک و فرصت های سازمانی)
  5. شایستگی ( ارزیابی شایستگی کارکنان سازمان در قبال خط مشی و اهداف استراتژیکی که شرکت برای بهبود روند سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی دارد.)
  6. ارتباطات (از اهداف مربوط به مستندات ایزو 45001 به حساب می آید. مدنظر قرار دادن نظرات طرف های ذینفع در هنگام ایجاد ارتباطات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.)
  7. طرح ریزی و کنترل عملیات ( آخرین گام در جهت پیاده سازی ایزو 45001 به حساب می آید.)
مستندات ایزو 45001

مشخصات مستندات ایزو 45001

این پکیج پس از واریز مبلغ از طرف شما، به آدرس ایمیلتان ارسال می گردد. می توانید برای ثبت سفارش آن با شماره تماس کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید. این پکیج به دو صورت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد

  1. به صورت فایل های ورد و اکسل
  2. به صورت فایل پی دی اف

تمامی روش های اجرایی و دستورالعمل های آن به صورت فایل ورد است. برخی از فرم ها به صورت فایل ورد و برخی دیگر به شکل اکسل در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. مهم ترین نکته در خصوص این مستندات کامل بودن آن است که صفر تا صد آن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

مستندات ایزو 45001

مستندات ایزو کامل

مزیت دریافت مستندات ایزو به صورت کامل می تواند در پیاده سازی درست و اصول سیستم مدیریتی و کیفیتی بسیار تاثیرگذار باشد. هم چنین راهنمایی و پشتیبانی از این مستندات در جهت پیاده سازی الزامات یکی دیگر از خدمات تیم مشاور فنی شرکت آروین سپهر دیار می باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که حتما اگر قصد خرید مستندات ایزو 45001 را دارید از مزایای این طرح بهره مند شوید. چون که استاندارد ایزو 45001 تخصصی است و شما به سادگی نمی توانید تنهایی این الزامات را در سازمان خود اجرایی کنید و حتما نیازمند راهنما و مشاور در کنار خود دارید.

مستندات ایزو 45001

پکیج مستندات ایزو 45001

ارزش این مستندات که توسط کارشناسان طراحی شده بسیار زیاد می باشد و شما به سادگی می توانید با دریافت آن، تمامی موارد و الزامات مربوط به این مستندات را در سازمان خود پیاده سازی کنید. هزینه مربوط به این الزامات 400 هزار تومان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *