گواهینامه ce اروپا


صدور گواهینامه ce توسط مرجع تخصصی و معتبر ناندو جهت واردات و صادرات کالا به کشورهای اتحادیه اروپا انجام می پذیرد.

هزینه اخذ گواهینامه ce اروپا چقدر است؟

دریافت گواهینامه ce اروپا چگونه می تواند برای سازمان ها کمک مفیدی محسوب شود؟ آیا گرفتن این مدرک هزینه بالای می طلبد؟ سازمان‌های پویا و بزرگ باید برای پیشرفت و برجسته شدن در سراسر جهان، جهت صادرات اقلام خود به کشورهای اروپایی گواهینامه ce اروپا را دریافت نمایند.

مزایای دریافت گواهینامه ce

  • در سطح جهانی مطرح خواهید شد.
  • رها شدن از چرخه رکود اقتصادی.
  • معرفی اقلام خود به بازار جهانی.
  • دریافتce به طور قابل توجهی در گسترش تولید و فروش در اروپا تاثیر مثبتی دارد.
  • افزایش سود آوری برای سازمان.

به هر حال، هزینه اخذ گواهینامه ce با توجه به شرایط نوسانات ارزی در کشور نیز متغیر خواهد بود. به همین خاطر ممکن است اکثر سازمان ها برای دریافت نشان ce صرفنظر کنند. همین امر موجب می شود صادرات برای کشور هایی اروپایی توسط این سازمان ها کار بسیار دشوار و پر هزینه ای باشد. ولی خب جهت اخذ استاندارد ce در ایران با توجه به نرخ روز یورو ارتباط مستقیمی دارد  و با متغیر بودن این ارز، هزینه این گواهینامه ثابت نخواهد بود. یادآور می شود که برای اخذ گواهینامه ce، سازمان ها باید یک گزارش تست ریپورت ارائه دهند.

گواهینامه ce

هزینه صدور گواهینامه ce

هزینه دریافت گواهینامه ce مهمترین سوالی است که اکثر افراد متقاضی آن می پرسند. در این خصوص متقاضیان بسیاری جهت دریافت گواهینامه ce برای فرآیند فروش خود درخواست می دهند. به همین خاطر کاملا طبیعی است که متقاضیان در مورد هزینه صدور این گواهینامه کنجکاو باشند. از این رو، اطلاعات مربوط به صدور گواهینامه ce و همچنین دریافت آن، مهمترین چالش برای داوطلبان است.

استاندارد ce چیست؟

CE استاندارد اتحادیه اروپا برای مواردی از محصولاتی است که برای محیط زیست، استفاده انسانی و امنیت ناایمن هستند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا قوانینی را برای بخش خروج و ورود محصولات از طریق اتحادیه اروپا ایجاد کرده اند. قوانین ایجاد شده را اقدامات ce می نامند. استراتژی ایجاد استاندارد ce به سازمان اعتباربخشی Nondo سپرده شده است. به این ترتیب ناندو قادر به ایجاد استاندارد ce و همچنین ارائه متخصصان صدور گواهینامه ce بوده است.

ارائه متخصصانی که گواهینامه های CE قابل توجهی را صادر می کنند

اعتبار سنجی گواهینامه ce: اعتبار سنجی این گواهینامه توسط مرکز اعتباربخشی که گواهی CE را ارائه می دهد انجام می شود. به طور کلی سه نوع از این گواهینامه در ایران وجود دارد.

گواهی منحصر به فرد و اورجینال CE بالاترین سطح اعتبار گواهی تجارت اقلام است، نزدیک به یک درصد از داوطلبان برای CE اورجینال ثبت درخواست می دهند. گواهی CE خوداظهاری توسط متخصص صادر کننده با این تفاوت که بر اساس شرح مندرجات متقاضی صادر می شود. گواهی CE توسط مراکز خصوصی صادر می شود. متخصص صادر کننده تشابه CE توسط Nando تایید نشده است، بنابراین گواهی CE همخوانی کمترین سطح از گواهینامه CE است.

متخصصان قابل توجه برای صدور گواهینامه CE

گواهینامه ce اصلی( اورجینال): گواهینامه CE اصلی، CE منحصر به فرد یا گواهی CE معتبر توسط مرکز صادر کننده تایید شده Nando صادر می شود. هیچ مرکز قابل توجهی برای صدور گواهینامه CE در ایران وجود ندارد، اما محل کار متخصصین CE برای راهنمایی و صدور گواهی CE اورجینال برای متقاضیان دایر شده است.  گواهی CE اصلی توسط مرجع قابل اعتماد NB با کد چهار رقمی ارائه شده توسط Nando صادر می شود. متقاضیان CE منحصر به فرد (اورجینال)  باید توجه داشته باشند که تمام مراکز ارائه شده توسط Nando نمی توانند گواهینامه CE را برای همه محصولات صادر کنند. برای راهنمایی بیشتر در خصوص صدور این گواهینامه استاندارد توسط ناندو توضیحات در قالب پی دی اف توضیحات ارائه شده است.

اما در هر صورت برای راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران ما در خصوص صدور و دریافت نشان ce ارتباط برقرار نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *