داشتن حرفه و مدرک مستری میکاپ دیگر یک رویا نیست، از رویاپردازی با اصول اولیه هنر گریم دست نکشید. مهارت‌های خود را برای اخذ مدرک بین المللی اثبات کنید زیرا به شما دستورالعمل‌های رقابتی را برای پیشبرد حرفه‌ای آرایشگری (میکاپ) ارائه می‌دهید.

پیش نیاز: برای اخذ مدرک میکاپ گذراندن دوره الزامی است.

این مطلب را حتما بخوانید:هزینه مدرک بین المللی کاشت ناخن
مدرک مستری میکاپ

دوره آرایش زیبایی گریم و میکاپ:

دوره آرایش و میکاپ یک مطالعه گسترده است که هنرجویان را با اصول ضروری استفاده از آرایش مورد نیاز برای کار در سالن ها، اسپا، فروشگاه های بزرگ و برای موقعیت های خاص آشنا می کند. هنرجویان همچنین در مورد آرایش مناسب و موفقیت آمیز برای عروس و همچنین نحوه انجام مشاوره های مناسب تخصصی یاد خواهند گرفت. در واقع شرکت در کلاس های آموزشی به شما می آموزد که چگونه با شناسایی نیازهای مشتریان خود و ارائه خدمات عالی، رابطه ای مناسب با مشتریان خود ایجاد کنید.

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه هنرمندان حرفه ای، آرایش را به بهترین نحو ممکن جلوه می دهند؟ بدون شک آنها دوره های زیر را گذرانده اند.

  1. روندهای فعلی در صنعت زیبایی
  2. نکات و ابزارهایی که به برنامه های پایه کمک می کند
  3. ابزار مناسب برای ساختن رنگدانه های شل
  4. انتخاب سایه مناسب برهنه یا قرمز
  5. نکاتی برای استفاده از چشم، رژگونه و لب که فراتر از اصول آرایش شما است
  6. مجسمه سازی صورت
  7. و….

هنگامی که رنگ چهره کامل شد، اضافه کردن عناصر کادربندی به صورت برای ایجاد تعادل و ساختار مهم است. این کلاس مشتریان شما را از تخت به افسانه می برد.

اخذ مدرک مستری میکاپ برای هر آرایشگر حرفه ای که به دنبال رزرو شغل و ارائه کارهای خود به دنیا هستند، ضروری است. این کلاس به شما کمک می کند ابزارهای دیجیتال و بصری را برای بازاریابی خود به عنوان یک متخصص آرایش ایجاد کنید.

مشتریان شما همچنان به ارائه مدرک مستری برای باور تکنیک های آرایش مناسب جهت بهبود ظاهر خود نیاز دارند.

این مطلب را حتما بخوانید: مدرک بین المللی کاشت مو
مدرک مستری میکاپ

اخذ مدرک مستری میکاپ به چه معناست:

به عنوان فارغ التحصیل دوره میکاپ و گریم، برای ثبت سفارش مدرک مستری در شرکت انحصاری ما پذیرفته می شوید. با اخذ مدرک معتبر جایگاه شما به عنوان یک فارغ التحصیل میکاپ تایید می شود و به شما امکان دسترسی ممتاز به بسیاری از مزایا را می دهد. این فرآیند برای ارائه پشتیبانی لازم برای راه اندازی یا پیشرفت حرفه آرایشی شما طراحی شده اند.

سایر مزایا اخذ مدرک مستری به شرح زیر است:

  1. اخذ هنرجو و آموزش حرفه خود به آنها
  2. بالا بردن پرستیژ کاری
  3. افزایش جلب اعتماد مشتری
  4. افزایش پیشرفت و ترقی

هزینه مدرک بین المللی مستری متفاوت است، اما دلیل این تفاوت چه می تواند، باشد؟ مراجع اعتبار بخشی جهت کد ریجستری مدارک مستری چون از کشورهای مختلفی صادر می شود، با یکدیگر تفاوت دارد. اما اصولا هزینه ها کمتر از یک میلیون تومان است.

پس اگر سالن زیبایی دارید و در حرفه میکاپ می خواهید آموزش دهید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا ثبت سفارش کنید.

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش مدرک مستری میکاپ با شماره ی زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09902702205

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *