مدرک دستیار دندانپزشکی


یکی از پرتقاضاترین گواهینامه هایی که در حال حاضر وجود دارد مدرک دستیار دندانپزشکی است. در این مقاله در خصوص شرایط دریافت این مدرک و هم چنین قیمت آن توضیح داده ایم.

مدرک دستیار دندانپزشکی چیست؟

یک مدرک بین المللی و معتبر برای افرادی صادر می شود که سابقه کار در این زمینه دارند و یا می خواهند در این حوزه شروع به فعالیت کنند و آموزش دیده اند. مساله مهم در خصوص دریافت چنین مدرکی قصد مهاجرت افراد به خارج از کشور است که تقاضای مدرک بین المللی می کنند. داشتن چنین سندی شرایط خاص خود را دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

مدرک دستیار دندانپزشکی

شرایط دریافت مدرک بین المللی

اگر شما هم خواهان دریافت این مدرک هستید احتمالا قصد مهاجرت دارید. برای داشتن مدرک دستیار دندانپزشکی باید شرایط خاصی را داشته باشید که این شرایط شامل موارد زیر است:

  • حداقل 6 ماه سابقه کار در این زمینه را داشته باشید و یا این که پزشکی شما را معرفی کند.
  • آموزش های لازم را در این زمینه گذارنده باشید که این آموزش ها از طریق فایل های مجازی و آنلاین هم یاد داده می شوند ولی بهتر است در کلینیک های تخصصی و زیبایی دوره مربوطه را به شکل حضوری بگذرانید تا تخصص و تجربه کافی را در این زمینه به دست آورید.
  • داشتن گذرنامه و یا کارت ملی برای صادر شدن چنین مدرکی الزامی است.
  • هزینه صدور این مدرک 3 میلیون تومان است.
مدرک بین المللی

مدت زمان اخذ مدرک

مدت زمان دریافت چنین مدرکی یک هفته می باشد و بعد از ارسال اطلاعات و واریز وجه اقدامات اولیه برای صدور توسط کارشناسان ما انجام می گیرد. اطلاعاتی که از شما دریافت خواهیم کرد شامل:

  • یک قطعه عکس سه در چهار اسکن شده رنگی و باکیفیت
  • ارسال تصویر گذرنامه یا کارت ملی
  • ارائه مستنداتی دال بر این که تمامی آموزش ها و دوره های مربوط به دستیاری دندانپزشکی را گذرانده اید و یا این که سابقه کاری دارید.
  • تاریخ اتمام دوره
  • مدت زمان دوره

شما می توانید برای سفارش چنین مدرکی با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید تا به بهترین شیوه ممکن در این زمینه راهنمایی شوید.

دستیار دندانپزشکی

مشخصات مدرک دستیار دندانپزشکی

این مدرک به دو صورت تقدیم هنرجویان می شود. صورت اول آمدن اسم استاد دوره و یا پزشک متخصص است که در پایین گواهینامه قید می شود. معتبر بودن چنین مدرکی به اخذ امضاء از سمت استاد و یا پزشک متخصص است که در گواهینامه باید قید شود.

مدل دوم مدرک مربی گری است که اسم استاد و یا پزشک متخصص قید نمی شود و نسبت به مدل اولی از اعتبار بیشتری برخوردار است نحوه گرفتن این مدرک نیز با گذراندن آموزش دوره از سوی هنرجو است.

از دیگر مشخصات مربوط به مدرک دستیار دندانپزشکی می توان به مدت اعتبار آن اشاره کرد که در بیشتر موارد مدت 3 سال برای آن در نظر گرفته می شود و بعد از اتمام این زمان بایستی دوباره برای تمدید آن توسط هنرجو اقدام شود.

توجه داشته باشید که در هنگام سفارش مدرک بین المللی داشتن هولوگرام و مهر برجسته بر روی گواهی الزامی است. هم چنین کد ریجستری آنلاین و معتبر نیز باید در سربرگ گواهینامه آورده شود تا هنرجو در هر لحظه از زمان بتواند استعلام آنلاین آن را دریافت کند.

نحوه پرداخت وجه

همان طور که در بالا اشاره کردیم قیمت تمام شده برای صدور آن، 3 میلیون تومان است. این قیمت برای سفارش چنین مدرک معتبر و برجسته ای بسیار پایین است. هم چنین صدور این مدرک از شرکت qal انگلستان و تحت اعتبار ascb است. که در دو سایت qal و مرجع ascb می توانید استعلام آنلاین و فوری داشته باشید. پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شناسایی مدرک و نحوه سفارش آن با ما ارتباط بگیرید.

سفارش این مدرک را می توانید از ما درخواست کنید. از طریق شماره تلفن زیر با کارشناس فروش ما در این زمینه ارتباط بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *