گواهینامه ایزو در تبریز

دریافت گواهینامه ایزو در تبریز در کم ترین زمان ممکن، با کم ترین میزان هزینه، همراه با پکیج مشاوره رایگان از بهترین و مجرب ترین کارشناسان ایزو ایران را از تیم آروین ایزو بخواهید.

09902702205

اخذ گواهینامه ایزو فوری

امروزه اکثر شرکت های جهان در صدد پیدا کردن راهی برای اثبات کیفیت بالای محصولات و خدمات شان هستند و دریافت گواهینامه ایزو از سازمان استاندارد جهانی یکی از بهترین روش های ممکن است. دریافت گواهینامه ایزو در تبریز به مشتریان ثابت می کند که مجموعه کیفیت محصولات و خدمات را در اولویت اهداف سازمانی قرار داده است و جلب رضایت آن ها خشنودی مدیران مجموعه را به همراه دارد. دریافت گواهینامه ایزو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری ارائه می گردد. شرکت هایی که تمایل به شرکت در مناقصه و مزایده ها را دارند، باید نسبت به رقبا از مزیت رقابتی برخوردار باشند و اخذ گواهینامه ایزو فوری از این جهت می تواند بسیار کمک کننده باشد. این شرکت ها در کمتر از ده روز می توانند به گواهینامه ایزو دست یابند . دریافت گواهینامه ایزو به صورت فوری و آنلاین، برای سازمان هایی که به صرف مدرک نیاز دارند مناسب است. اما برای  سازمانی که بخواهد مقررات ایزو را به صورت عملیاتی در شرکت پیاده سازی کند قضیه کاملا متفاوت خواهد بود چرا که هم هزینه آن افزایش می یابد هم برگزاری جلسات آموزشی توسط مشاوران باعث میشود که اخذ مدرک حدودا 3 ماه طول بکشد.

ایزو در تبریز
ایزو در تبریز

خدمات آروین ایزو جهت اخذ گواهینامه ایزو در تبریز

دریافت گواهینامه ایزو در تبریز در کم ترین زمان ممکن، با کم ترین میزان هزینه، همراه با پکیج مشاوره رایگان از بهترین و مجرب ترین کارشناسان ایزو ایران را، از تیم آروین ایزو بخواهید. آروین ایزو یکی از شرکت های صادرکننده مدارک بین المللی با مجوز رسمی از سازمان صنعت، معدن وتجارت با شماره ثبت 12696 است که گواهینامه های ایزو و سایر مدارک بین المللی را تحت اعتبار شرکت های بین المللی زیر صادر میکند:

  • QAL انگلستان
  • TUV آلمان
  • IGS آلمان
  • G-CERTI آمریکا
  • BRSM ترکیه

هزینه دریافت این مدارک تحت اعتبار هرکدام از این شرکت ها متفاوت است اما همه آن ها در تمامی کشور های جهان مدارک معتبری جهت استخدام و کاریابی در بازار کار به شمار می آیند. از مزیت های اخذ گواهینامه ایزودرتبریز از طریق شرکت آروین ایزو نسبت به سایر شرکت های ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دریافت گواهینامه ایزو به صورت حضوری و آنلاین
  2. دریافت گواهینامه در کم تر از ده روز
  3. پرداخت کم ترین هزینه بابت صدور گواهینامه
  4. پرداخت دو مرحله ای بابت صدور مدرک
  5. ارائه کامل ترین پکیج مشاوره رایگان از مشاوران حرفه ای تیم
  6. دریافت گواهینامه معتبر و دارای شماره ریجستری جهت استعلام از سازمان دادگستری
  7. ارائه گواهینامه معتبر جهت ارائه رزومه کاری به سفارت برای مهاجرت کاری
  8. دارای مجوز رسمی از سازمان صنعت معدن تجارت

ایزو در تبریز

ایزو را از چه شرکتی دریافت کنیم؟

مهم ترین فاکتور در دریافت مدارک بین المللی، پیدا کردن مرکز صادرکننده معتبر است. به شرکت های صادر کننده ایزو و مدارک بین المللی اصطلاحا CB گفته می شود. CB های معتبر، حتما باید طبق مقررات وضع شده سازمان استاندارد جهانی فعالیت کنند. تعداد مراکز معتبر صدور مدرک در ایران، زیاد نیست اما سایت های زیادی در خصوص صدور مدارک بین المللی فعالیت می کنند که تعداد زیادی از آن ها، معتبر نیستند و جعل مدارک می پردازند. بنابراین درباره نهاد صادر کننده ای که تمایل به همکاری با آن را دارید، باید حساسیت لازم را داشته باشید. بررسی سایت شرکت مورد نظر میتواند یکی از راه های اطمینان حاصل کردن از اعتبار شرکت مورد نظر باشد. نماد اعتماد الکترونیک راه مناسبی برای جلب اعتماد شرکت مورد نظر، به شمار می آید. شرکت هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند معتبر اند و شما با خیال راحت می توانید از این شرکت ها خدمات دریافت کنید.  یکی دیگر از راه های تشخیص اعتبار نهاد صادر کننده مجوز سازمان صنعت معدن تجارت است که بیانگر رسمیت شرکت است. ترجیحا صدور مدارک خود را به شرکت هایی بسپارید که نمونه مدارک صادر شده زیادی را به شما ارائه دهند. شرکت آروین ایزو، اخذ گواهینامه ایزو در تبریز و تمامی شهر های بزرگ و کوچک ایران را تحت عنوان مدارک QAL ،TUV ،G-CERTI ،IGS و BRSM انجام می دهد.

برای دریافت خدمات صدور مدارک بین المللی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری با مشاوران ما در شرکت آروین ایزو تماس بگیرید و مشاوره ای جامع و کامل در خصوص دریافت ایزو را از بهترین کارشناسان ما دریافت کنید.

09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *