مدرک کاشت مژه


با داشتن مدرک بین المللی کاشت مژه مزایای بی شماری نصیب شما می شود . برای گرفتن این گواهی شرایطی مورد نیاز است که در ادامه به آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

کاشت مژه چیست؟

امروزه کاشت مژه به یکی از پرتقاضاترین خدمات آرایشی در کشور ایران تبدیل شده است. دلیل این امر هم به داشتن مژه های طبیعی و پر پشتی است که زیبایی چهره خانم ها را دو چندان می کند. البته دوره های کاشت مژه به دو صورت انجام می پذیرد روش اول اکستنشن مژه است که این روش با چسباندن مژه های مصنوعی بر روی مژه های طبیعی است. ماندگاری این روش موقت است و بعد از حدود یک ماه این مژه های مصنوعی ریخته می شوند به همین دلیل است که افراد کم تری به دنبال فراگیری دوره اکستنشن مژه هستند اما در روش کاشت مژه طبیعی هم چون کاشت مو، مژه های طبیعی بر روی مژه به روش های مختلف چسبانده می شوند و ماندگاری این روش بسیار بالاست.

یادگیری این مساله که هر انسان دارای مژه های منحصر بفردی است و با استفاده از قاعده و قانون خاص خود بتوان به بهینه ترین شکل ممکن این مژه ها را کاشت کنیم، مساله ای است که در این دوره ها به هنرجویان آموزش داده می شود.

مدرک کاشت مژه

سفارش مدرک کاشت مژه

دریافت مدرک کاشت مژه، مزایای بسیاری برای شخص به همراه دارد، اول این که می تواند به وسیله این مدرک در سالن های زیبایی مشغول به کار شود هم چنین اگر مدرک بین المللی و قابل ترجمه باشد می تواند برای مهاجرت از این مدرک معتبر استفاده ببرد و این که برای گرفتن وام و دائر نمودن کلینیک زیبایی می توان از این مدارک استفاده کرد. خود مدرک بین المللی به دو شکل هنرجویی و مربی گری به اشخاص داده می شود که هزینه مدارک با همدیگر متفاوت است.

مدرک کاشت مژه

هزینه دریافت مدرک بین المللی کاشت مژه

برای دریافت چنین مدرکی نیاز است که ابتدا دوره آموزشی را بگذرانید و یا این که در این زمینه تجربه و مهارت کافی داشته باشید و پس از آن با پرداخت هزینه ای چنین مدارکی برای شما صادر می شود. در جدول زیر هزین مدارک بین المللی کاشت مژه آورده شده است.

هزینه مدرک هنرجویی بین المللی

هزینه مدرک مربی گری بین المللی

1 میلیون تومان

2 میلیون تومان

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک مورد نیاز برای صدور مدرک کاشت مژه معتبر با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *