مدرک اکستنشن مژه

آرایشگرانی که در لاین مژه فعال هستند، و قصد گرفتن مدرک اکستنشن مژه را دارند می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند.
هزینه اخذ مدرک بین المللی مژه به دو گروه هنرجویی و مربیگری تقسیم بندی می شود.
مدرک اکستنشن مژه

جزئیات لاین مژه:

امروزه مردم به فکر بهبود زیبایی و ظاهر خود هستند و چشم ها هم نقش مهمی در ایجاد ظاهری جدید دارند. بنابراین علاقمندان به این لاین زیبایی می توانند در شهر خود برای دوره های کوتاه مدت مانند دوره اکستنشن مژه ثبت نام کنند.
چیزهایی که یاد خواهید گرفت!
اصولا در دوره تمام دانش نظری و عملی لازم را برای باز کردن ایمن مژه ها ارائه می دهد.

امکان استفاده از اکستنشن مژه یک مهارت فنی در صنعت زیبایی است که نیاز به آموزش، دانش و آمادگی دارد. بسیاری از متخصصان زیبایی دارای مجوز تصمیم می گیرند با یادگیری نحوه ارائه اکستنشن مژه به مشتریان خود، مجموعه مهارت های فعلی خود را گسترش دهند، در حالی که برخی دیگر با تبدیل شدن به تکنسین تمام وقت مژه، حرفه خود را کاملاً تخصصی می کنند.

اگر علاقه مند به کار با اکستنشن مژه هستید، بهتر است بدانید که یادگیری در مورد فرآیندها و صدور گواهینامه و مجوز جنبه مهمی برای اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت بالا و ایمن به مشتریان خود دارد.

مزیت دریافت مدرک اکستنشن مژه:

گواهینامه مژه مدرکی در صنعت زیبایی است که توانایی شما را در اعمال اکستنشن و رنگ‌های مژه به مشتریان در یک محیط حرفه‌ای تأیید می‌کند. مدرک مژه معمولاً دوره های تکمیلی است که متخصصین زیبایی پس از پایان دوره، مجوز آرایشی خود دریافت می کنند. در طول دوره آموزش تکنسین مژه، با بهداشت مناسب، راه های ایمن جداسازی و استفاده از اکستنشن مژه، نحوه برداشتن آن و تکنیک های مختلف کاربردی دیگر آشنا می شوید.

بسته به نوع دوره و برنامه صدور گواهینامه ای که انتخاب می کنید، ممکن است از چند روز تا چند ماه طول بکشد تا مراحل صدور گواهینامه اکستنشن مژه تکمیل شود. مثلا برخی از کشورها مجوزهای ویژه ای برای تکنسین های مژه دارند و هر کدام شرایط خاص خود را دارند. دوره‌ها این فرصت را برای شما فراهم می‌کنند که از یک مربی یاد بگیرید، روی مدل‌ها تمرین کنید و قبل از کار با مشتریان پولی تجربه کسب کنید.
مدرک اکستنشن مژه

چگونه یک آرایشگر مژه کار حرفه ای شویم؟

  1. آرایشگران بالقوه باید مدرک یا گواهی دال بر تخصص خود در خصوص مژه را ارائه دهند.
  2. مهارت های خود را در ایجاد یک فریم مناسب نشان دهید و به طور ایمن و بدون وقفه کار حرفه ای تحویل دهید.
  3. استایلیست های بالقوه باید به تمرین برنامه های اکستنشن مژه ادامه دهند.
  4. برای اطمینان از ایمنی مشتری، اکستنشن مژه هرگز روی پوست اعمال نمی شود.

مشتریان هنگامی که تصمیم می گیرید کدام مارک اکستنشن مژه را انتخاب کنید، توصیه می کنیم که از یک آرایشگر احتمالی، گواهینامه آموزشی وی را بخواهید. اطمینان از اینکه آرایشگر مژه دارای مدرک معتبر است، بی شک عامل مهمی در انتخاب آرایشگر مژه خواهد بود.

جهت سفارش مدرک اکستنشن مژه و مشاوره رایگان در خصوص هزینه ها با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *