نمایندگی ایزو

روش های شناسایی نمایندگی ایزو که از اعتبارجهانی برخوردار هستند، چیست؟ به صورت کلی آگاه باشید، نمایندگان همان مراکزی هستند که خدمات مشاوره و پیاده سازی ایزو ارائه می دهند.
قبل از هر چیز نیاز است بدانید که ایزو به چه معناست؟ به استانداردهای بین المللی گفته می شود که توسط سازمان اصلی آن طراحی شده و برای دنیای کسب و کار بهتر به بازار ارائه می گردد که اگر به صورت اصولی اجرایی شود، مزیت های زیادی به همراه خواهد داشت. جهت کسب اطلاع بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راه های شناسایی نمایندگی ایزو:

امروزه با پیشرفت تکتولوژی پیدا کردن یک نمایندگی ایزو در زمینه مشاوره و پیاده سازی ایزو بسیار ساده شده است، بیشتر نمایندگی های ایزو معتبر در پایتخت ایران واقع شده اند و برای شهرستانی ها کار سختی است که برای بستن قرار داد به تهران بیایند با یک جست و جو ساده در گوگل می توانید معتبرترین مراکز و نمایندگی های ایزو شناسایی کنید و یک به یک با آنها تماس بگیرید و هرکدام که با نظرات و دیدگاه شما نزدیکتر بودند را انتخاب کنید.
نمایندگی ایزو

مشخصات یک نمایندگی ایزو معتبر:

در حال حاضر بیش از صد مشاوره و پیاده سازی ایزو در ایران در حال فعالیت هستند، انتخاب کردن یک نمایندگی ایزو معتبر از میان این صد شرکت کار بسیار سختی است ما در اینجا سه راه کار را پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب یک شرکت مشاوره ای در زمینه ایزو مهم است.

راه کار اول: روزمه و سابقه فعالیت سازمان مورد نظر در زمینه پیاده سازی، مشاوره و آموزش ایزو قبل از بستن قرارداد بسیار مهم است. بنابراین رزومه کاری شرکت مورد نظر را بررسی کنید و هر کدام که جامع تر بود امتیاز بیشتری به آن اختصاص دهید.

راه کار دوم: داشتن مجوزهای مورد نظر از سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین کد اینماد یکی دیگر از دلایلی است که می تواند شما را در انتخاب شرکت مورد نظر راهنمایی کند.

راه کار سوم: آخریم نکته حس مسئولیت پذیری و پاسخگویی درست یک شرکت مشاوره ای ایزو به متقاضی است اینکه در هر لحظه از زمان پاسخگوی سوالات و ابهامات شما در زمان مشاوره و پیاده سازی باشد، ابته که این امر خود مسئله ای مهمی است که در انتخاب یک نمایندگی ایزو بسیار تاثیر گذار است، هرکدام از شرکت های مشاوره که جمع امتیازات بیشتری از این سه گزینه را داشته باشد، می تواند برای شما انتخاب مناسب تری باشند.
نمایندگی ایزو

چگونه می توانم از خدمات ایزو بهره مند شویم:

بسیار ی از سازمان ها می خواهند از خدمات ایزو استفاده کنند، اما نمی دانند از کجا باید اقدام کنند. بهترین راه برای بهره مندی از مشاوره ایزو ارتباط با نمایندگان ایزو معتبر می باشد. نمایندگان به عنوان سازمانی که استانداردها را تعیین و اجرا می کند، بهترین منبع خواهند بود.

علاوه بر این، رسانه‌هایی وجود دارند که خلاصه‌ها و توضیحاتی درباره به‌روزرسانی‌های ایزو ارائه می‌کنند تا به افراد و کسب‌ و کارها در این راستا کمک کنند. به عنوان مثال، مشاوران وب‌سایت شرکت آروین سپهر دیار جزئیات تمامی مزایای استانداردهای ایزو را شرح می دهد که شما بتوانید بهترین گزینه را برای پیشرفت سازمان خود انتخاب کنید.

جمع بندی: از مزیت اخذ ایزو می توان به افزایش بهره وری مشاغل، کسب رضایت مشتری و در نهایت فروش بیشتر، ورود به بازار بین المللی، کسب سود و سایر موارد اشاره کرد.
جهت ارتباط با یکی از نمایندگان ایزو در ایران می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09185210731
شماره موبایل: 09902702205

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *