سایت ایزو


معرفی سایت ایزو برای دریافت خدمات آنلاین و فوری، یکی از ضروریات شرکت های کارفرما به حساب می آید. ما در این جا به لیست خدمات مربوط به این سامانه ها می پردازیم.

برای دریافت ایزو چیکار کنیم؟

نخستین کار در جهت گرفتن ایزو، پیدا کردن سایت ایزو مناسب در این زمینه است. در کشور ایران حدود 100 سایت هستند که به ارائه خدمات مشاوره و صدور مدارک ایزو فعالیت دارند. اما برای این که از میان تمامی این شرکت ها بهترین را انتخاب کنیم بایستی نکات زیر را مدنظر قرار دهیم:

  • سابقه فعالیت شرکت مشاوره ایزو، چه مدت است. هر چقدر این سابقه فعالیت بیشتر باشد، تجربه بیش تری دارد و بالطبع می تواند خدمات با کیفیت تری به شما ارائه کند.
  • رزومه کاری شرکت تا چه حد است
  • موفقیت سایت مربوطه در قبال اجرای پروژه های پیاده سازی و ممیزی در زمینه حوزه مورد نظر
  • تعرفه های مربوط به خدمات مشاوره و پیاده سازی استاندارد های ایزو به همراه صدور مدارک
  • در دسترس پذیر بودن کارشناسان و مشاورین در قبال اجرای پروژه
  • جوابگو بودن تمامی پرسنلین شرکت سایت ایزو
سایت ایزو

خدمات سایت ایزو به چند بخش تقسیم بندی می شود:

یک شرکت ایزو، به کارفرمایان خود 3 خدمت کلی ارائه می کند:

  1. دریافت کامل اطلاعات مربوط به شرکت متقاضی برای انجام دادن مشاوره و پیاده سازی مستندات ایزو
  2. تهیه و طراحی چک لیست های ممیزی
  3. ثبت و صدور انواع مدارک بین المللی و معتبر

اگر شرکتی دارید و بایستی هر چه سریعتر خدمات ایزو دریافت کنید. می توانید با کارشناسان شرکت آروین سپهر دیار در این زمینه ارتباط بگیرید.

سایت ایزو

هزینه گرفتن ایزو در ایران

هزینه گرفتن ایزو در ایران شامل موارد زیر است:

  • هزینه مشاوره و پیاده سازی الزامات و بندهای ایزو که توسط یک کارشناس مجرب و با تجربه به اعضای سازمان شما آموزش داده می شود ( این هزینه برای استاندارد های مختلف، متفاوت است به فرض مثال برای پیاده سازی ایزو 9001، معادل 20 میلیون تومان هزینه پرداخت شود و برای استاندارد های تخصصی هم چون ایزو 17025 و ایزو 22000 این هزینه به بیش از 30 میلیون تومان می رسد.)
  • هزینه ممیزی سالیانه برای مراقبت از الزاماتی که در طول یک سال در سازمان جریان دارد. این هزینه جداگانه پرداخت می شود و به در طول یک سال بایستی دو نوبت شرکت مورد ممیزی قرار گیرد. ( هزینه ممیزی معمولا چیزی ما بین 5 الی 6 میلیون تومان است.)
  • هزینه ثبت و صدور مدارک معتبر و بین المللی از سری استاندارد های ایزو. این هزینه ها به دلار و یورو محاسبه می شود و بسته به گواهینامه های صادر شده مابین 200 الی 500 دلار است.

شرکت ایزو تمامی این خدمات را برای شرکت هایی که قصد گرفتن استاندارد های ایزو دارند، انجام می دهد. هم چنین شما عزیزان می توانید از خدمات آنلاین و در لحظه این شرکت جهت دریافت مستندات و آموزش های ایزو بهره مند شوید. این مورد از خصوصیات بهترین سایت ایزو به حساب می آید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *