مدرک qal کاشت ناخن


در این مقاله قصد ما این است که به معرفی معتبرترین مدرک کاشت ناخن بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

معتبرترین مدرک کاشت ناخن

امروزه با افزایش طرفداران کاشت ناخن اکثر سالن های آرایشی در تلاش هستند که بهترین کاشت ناخن را استخدام کنند. علاوه بر آن تعداد کسانی که به دنبال آموزش کاشت ناخن می باشند افزایش یافته است. برای اینکه بتوانید در سالن های زیبایی استخدام شوید و یا آموزشگاه تاسیس کنید، نیاز به معتبرترین مدرک کاشت ناخن می باشید. اگر قصد کار کردن در کشور دیگری دارید، می توانید با استفاده از مدرک بین المللی به کشورهایی که این مدرک را قبول دارند مهاجرت کنید.

در ایران به دلیل مسائل مذهبی برای کاشت ناخن مرکز فنی حرفه ای مدرک صادر نمی کند. برای گرفتن معتبرترین مدرک کاشت ناخن باید به آموزشگاه های معتبر رجوع کنید.

انواع کاشت ناخن که در ایران برای آن مدرک بین المللی ارائه می دهند به صورت زیر می باشد. کاشت ناخن ژله‌ ای، کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن نمازی، کاشت ناخن هلویی، کاشت ناخن قالبی و کاشت ناخن فرنچ دائم.

مدارک بین المللی زیادی در ایران وجود دارند، که بعضی از آن ها معتبر هستند. در این مقاله به صورت خلاصه به این مدارک اشاره شده است. یکی از معتبرترین مدرک کاشت ناخن در ایران می توان به مدرک QAL اشاره نمود. این مدرک به مدت 5 تا 10 سال اعتبار دارد. مراکز آموزشی زیادی هستند که این مدرک را صادر می کنند. این مدرک مورد قبول کشورهای بین المللی مثل انگلستان می باشد.

اگر بخواهیم یکی دیگر از مدرک کاشت ناخن انگلستان نام ببریم، می توان به مدرک EGS اشاره نمود. این مدرک تحت نظارت کشور انگلیس می باشد و به صورت بین ال00مللی انجام می گیرد.

این مطلب را حتما بخوانید: سفارش مدرک مستری کراتین

مدرک qal

معتبرترین مدرک کاشت ناخن چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

همانطور که مراکز معتبر زیادی وجود دارد، مراکزی نیز هستند که مدارک نامعتبر به دست افراد می دهند. برای اینکه بتوانید از معتبر بودن یک مدرک کاشت ناخن مطمئن شوید باید نکات زیر را چک کنید.

  • مرکزی که برای شما مدرک را صادر می کند، باید مجوز های لازم را داشته باشد.
  • مدرک معتبر باید دارای کد رجیستری IAE باشد.
  • مدرک شما باید هولوگرام به صورت برجسته مربوط به مرکز مورد نظر داشته باشد.
  • مدرکی که معتبر است، باید اسکن بر روی آن هک شده باشد.
  • آدرس سایت مورد نظر بر روی مدرک درج شده باشد.

زمانی که معتبرترین مدرک کاشت ناخن را تحویل گرفتید حتما نکات بالا را چک کنید. علاوه بر آن به سایت مورد نظر نوشته شده در انتهای مدرک به صورت آنلاین مراجعه کنید. بعد از آن کد رجیستری را وارد کنید تا لیستی از مدارک معتبر بین المللی برای شما به نمایش گذاشته شود. اگر مدرک شما بین لیست وجود داشت، آنگاه می توانید از اعتبار آن مطمئن شوید.

این مطلب را حتما بخوانید: مدرک سرتیفیکیت مژه + شرایط دریافت

 کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی درباره معتبرترین مدرک کاشت ناخن به شما بدهیم. برای گرفتن مدرک معتبر حتما قبل از ثبت نام، درباره آموزشگاه تحقیق کافی را انجام دهید تا از معتبر بودن آن مطمئن شوید. اگر قصد مهاجرت به انگلیس یا کشورهای دیگر دارید از مرکز مورد نظر درباره معتبر بودن مدرک کاشت ناخن انگلستان سوال بپرسید تا شما راهنمایی کنند.

جهت سفارش این مدرک با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره موبایل: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *