ایزو در تهران


گرفتن ایزو در تهران تقاضای بسیار زیادی دارد. به همین دلیل مدیران شرکت های مختلف در پایتخت ایران قصد دارند که بهترین روش های دریافت و مشاوره ایزو را پیدا کنند به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم که توضیحات کاملی در خصوص ایزو و انواع مشاوره استاندارد بدهیم.

برای چه کاری می خواهید ایزو بگیرید؟

مدیران برای 4 روش زیر می خواهند مشاوره ایزو در تهران دریافت کنند:

  1. جهت شرکت در مناقصات و همایش ها
  2. جهت تبلیغات و برندسازی
  3. پیاده سازی واقعی ایزو
  4. مبحث صادرات

سوال اصلی این جاست که آیا گواهینامه واقعی و معتبر ایزو به شکل فوری داده می شود؟ چرا برخی شرکت ها ادعا دارند بدون ممیزی و مشاوره ایزو می توانند برای شما مدرک صادر کنند. اصلا چنین کاری شدنی است؟ با ما باشید تا پاسخ تمامی این سوالات را دریافت کنید.

ایزو در تهران

متقاضیان ایزو در تهران

تهران دارای بزرگ ترین شهرک های صنعتی در کشور و حتی خاورمیانه است. شرکت های معتبر و معروفی در شهرک های صنعتی تهران و حومه قرار گرفته اند و همین مساله باعث تقاضای زیاد گرفتن ایزو در این شهر می شود.

از مهم ترین شهرک های صنعتی مربوط به این شهر می توان به خاوران، عباس آباد و اشتهارد اشاره کرد. هم چنین بیش از 10 هزار شرکت کوچک و متوسط در این شهر قرار گرفته و حدود 80 درصد از این شرکت ها هنوز ایزو را دریافت نکرده اند. این نکته نشان می دهد که متقاضیان بسیار زیادی برای گرفتن ایزو در تهران وجود دارد.

ایزو در تهران

چگونگی اخذ ایزو در تهران

جهت اخذ ایزو در تهران، مشخص کنید که جزء کدام یک از 4 دسته بالا هستید. دو نکته را در این جا به شما یادآوری می کنیم:

  • اگر قبلا مستندات و الزامات ایزو را در سازمان خود پیاده سازی کرده اید و تنها نیاز شما مدرک ایزو است، می توانید از مدارکی استفاده کنید که زیر نظر سازمان تایید صلاحیت ایران نیستند ولی معتبرند. باید بسیار در این زمینه دقت کنید چون داریم مدارکی که هم زیر نظر سازمان تایید صلاحیت ایران نیستند و معتبر هم نیستند و صرفا یک کاغذ چاپ شده برای تزیین روی دیوار به شما داده می شود که گرفتن چنین گواهی هیچ اعتباری به شرکت شما نمی دهد.
  • اگر می خواهید در مناقصات و همایش ها صرفا گواهی ایزو دریافت کنید ولی عجله دارید می توانید از ab های خصوصی بهره بگیرید. دو ab معتبر conaipp و ascb هستند که زیر نظر کشورهای ایتالیا و انگلستان هستند. شرکت مشاورین آروین ایزو به راحتی هر چه تمام تر می تواند از این ab ها برای شما مدرک بین المللی و معتبر صادر کند.

هزینه دریافت ایزو چقدر است؟

اگر واقعا یک مدرک معتبر و بین المللی زیر نظر سازمان استاندارد می خواهید دریافت کنید، باید خود را برای هزینه بالای 10 میلیون تومان آماده کنید، حتی برای استاندارد های عمومی چون ایزو 9001.
ولی اگر مدرک معتبر می خواهید که زیر نظر سازمان استاندارد نباشد، ولی از ای بی کاملا معتبر صادر شود، هزینه 2 میلیون تومان باید پرداخت شود.
به هر حال تمامی این موارد به نظر و تایید کارفرما بستگی دارد. جهت شناسایی و معتبر بودن دریافت مدرک ایزو در تهران و سایر شهرهای ایران با شماره زیر تماس بگیرید:

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *