مدرک بین المللی کمک های اولیه

در ایران، شرکت ایزوکده نمایندگی شرکت های QAL انگلستان و IGS آلمان است و در این مقاله نحوه دریافت مدرک بین المللی کمک های اولیه و هم چنین نحوه سفارش آن را به طور کامل و جامع به شما عزیزان آموزش داده است. بنابراین تا پایان مارا همراهی بفرمائید.

مدرک بین المللی کمک های اولیه برای مهاجرت

کمک های اولیه عموماً توسط فردی با آموزش اولیه پزشکی انجام می شود. بهداشت روانی گسترش مفهوم کمک های اولیه برای پوشش سلامت روان است. موقعیت های زیادی وجود دارد که ممکن است نیاز به کمک های اولیه داشته باشد، و بسیاری از کشورها قوانین، مقررات یا راهنمایی هایی دارند که حداقل سطح ارائه مدرک بین المللی کمک های اولیه را در شرایط خاص مشخص می کند. این می تواند شامل آموزش یا تجهیزات خاص در محل کار، ارائه پوشش کمک های اولیه تخصصی در اجتماعات عمومی، یا آموزش اجباری کمک های اولیه در مدارس باشد. به طور کلی، پنج مرحله با کمک های اولیه همراه است:

  1. مناطق اطراف را ارزیابی کنید.
  2. به یک محیط امن بروید (اگر قبلاً نه، برای مثال، تصادفات جاده ای در جاده ها ناامن هستند).
  3. برای کمک تماس بگیرید: هم کمک پزشکی حرفه ای و هم افرادی که در نزدیکی هستند که ممکن است در کمک های اولیه مانند فشرده سازی احیای قلبی ریوی (CPR) کمک کنند.
  4. بسته به آسیب وارده به مصدوم کمک های اولیه مناسب را انجام دهید.
  5. مصدوم را از نظر هرگونه علائم کشنده خطر یا احتمال انجام مجدد کمک های اولیه ارزیابی کنید.

مدرک بین المللی کمک های اولیه

اهداف کمک های اولیه را می توان به سه بخش کلی تقسیم کرد:

  • حفظ جان: هدف اصلی تمام مراقبت‌های پزشکی که شامل کمک‌های اولیه می‌شود، نجات جان انسان‌ها و به حداقل رساندن خطر مرگ است. کمک های اولیه به درستی باید به کاهش سطح درد بیمار و آرام کردن او در طول فرآیند ارزیابی و درمان کمک کند
  • جلوگیری از آسیب بیشتر: پیشگیری از آسیب بیشتر شامل رسیدگی به عوامل خارجی، مانند دور کردن بیمار از هر علت آسیبی، و استفاده از تکنیک های کمک های اولیه برای جلوگیری از بدتر شدن وضعیت، مانند اعمال فشار برای جلوگیری از خطرناک شدن خونریزی است.
  • بهبودی را تقویت کنید: کمک های اولیه همچنین شامل تلاش برای شروع روند بهبودی از بیماری یا آسیب است و در برخی موارد ممکن است شامل تکمیل یک درمان باشد، مانند استفاده از گچ بر روی یک زخم کوچک.

علاوه بر سه هدف بالا که به آن پرداختیم،بسیاری از افراد، با هدف مهاجرت به کشور های دیگر برای اخذ مدرک بین المللی کمک های اولیه اقدام می کنند. دریافت این مدرک نه تنها به تکمیل رزومه کاری شما کمک می کند بلکه شما با اخذ مدرک بین المللی کمک های اولیه می توانید در کشوری که تمایل دارید به آن مهاجرت کنید شغل پیدا کنید. به طور مثال در گروه های کمکی مردمی ثبت نام کنید و در آن مهارت های پزشکی که از دوره به دست می آورید را به کار بگیرید. کمک های بشر دوستانه در زمینه های درمانی و پزشکی همواره دیدگاه مثبتی در جهان امروزی به دست آورده است؛ بنابراین افسرهای مصاحبه کننده در سفارت کشورهای اروپایی و آمریکایی با توجه به مدارک بین المللی که در زمینه کمک های اولیه کسب کرده اید به شما اجازه ورود به خاک کشورشان را خواهند داد.

مدرک بین المللی کمک های اولیه

دوره کمک های اولیه با مدرک بین المللی

برای دریافت راحت مدرک بین المللی کمک های اولیه می توانید در دوره های آن که به صورت آنلاین برگزار می شود شرکت کنید. اینز دوره ها کمتر از بیست روز برگذار می شوند و شما می توانید برای اخذ مدرک بین المللی کمک های اولیه اقدام کنید. مهم ترین موضوع در اخذ مدرک بین المللی کمک های اولیه، انتخاب نهاد صادر کننده معتبر است. امروزه کلاهبرداران زیادی ادعای صدور مدارک بین المللی با قیمت های بسیار کم و باور نکردنی را دارند و با انواع روش ها سعی دارند شما را متقائد به همکاری کنند. برای تشخیص مدرک بین المللی معتبر از مدارک جعلی حتما به شماره ی درج شده روی گواهینامه، به لوگو و مهر شرکت، به کد ریجستری(باید دارای قابلیت استعلام در سایت اصلی باشد) دقت کنید. هم چنین آدرس سایت شرکتی که ادعای نمایندگی دارد و شما قصد همکاری با آن را دارید باید در سایت شرکت اصلی قابل استعلام باشد. همانطور که گفته شد این دوره به صورت آنلاین برگذار می شود و دریافت مدرک آن به دو صورت دریافت مدرک هنرجویی و دریافت مدرک مربی گری امکان پذیر است. شرکت ایزوکده در ایران نمایندگی شرکت های QALانگلستان و IGS آلمان است که مدرک بین المللی کمک های اولیه شما را به نمایندگی از این شرکت ها صادر می کند. این مدارک قابلیت ترجمه در سازمان دادگستری کل کشور را دارند و هم چنین برای سفارت ها مدرکی معتبر به عنوان رزومه کاری به شمار می آید.

هزینه دریافت مدرک بین المللی معتبر

هزینه دریافت مدرک بین المللی کمک های اولیه بسته به میزان اعتبار شرکت مورد نظر متفاوت است. شما می توانید با همکاری با شرکت ایزوکده مدرک بین المللی کمک های اولیه خود را از شرکت های QAL یا IGS دریافت کنید. انتخاب از بین این شرکت ها بستگی به سلیقه شما دارد و اینکه بخواهید مدرک دریافتیتان از کدام کشور باشد.

 

هزینه مدرک بین المللی

کمک های اولیه

QAL انگلستان IGS آلمان

مدرک هنرجویی

مدرک مربی گری

مدرک هنرجویی

مدرک مربی گری

750 هزار تومان 1500هزار تومان 750 هزار تومان

1500هزار تومان

شما عزیزان می توانید بای دریافت مشاوره رایگان در زمینه دریافت انواع مدارک بین المللی، با کارشناسان ایزوکده از طریق واتساپ، تلگرام و هم چنین تماس تلفنی در ارتباط باشید.

09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *