مدارک لازم برای گرفتن ایزو


مدیران سعی می کنند قبل از هر کاری آشنایی کامل با آن موضوع را داشته باشند. یکی از این موضوعات مهم مدارک لازم برای گرفتن ایزو است. پس با ما همراه باشید تا به صورت کامل تمامی این موضوعات را برای شما عزیزان بیان کنیم.

چرا دریافت ایزو مهم است؟

اگر شرکت تولیدی و یا خدماتی دارید حتما قبل از شروع کار به فکر دریافت ایزو باشید. مهم است که تمامی پرسنلین و کارمندان سازمان شما با موضوعاتی مهمی از جمله شرح وظایف و هم چنین سیستم های مدیریتی و کیفیتی در جهت رشد و توسعه شرکت خود آشنا باشند.

این مطلب را حتما بخوانید: مدرک بین المللی ایزو چیست؟

مدارک لازم برای گرفتن ایزو

چه مدارکی برای گرفتن ایزو مهم است؟

قبل از فرآیند اخذ ایزو لازم است که مدیران عزیز مدارک زیر را برای کارشناس ایزو آماده کنند:

  • ثبت شرکت یا برند می بایست حتما اسم شرکت یا برند در مدرک ایزو قید گردد.
  • داشتن یک دفتر کاری و آدرس دقیق از محل کار شما که آدرس مورد نظر در گواهی ایزو آورده می شود.
  • شفاف بودن فعالیت و دامنه کاری سازمان شما که در اصطلاح مشاورین ایزو به آن scope هم می گویند. ( دقت شود که حداقل دو یا سه کلمه برای زمینه فعالیت مورد نظر آورده شود و بیشتر از آن برای درج در گواهینامه مجاز نیست.)
  • هم چنین ثبت لوگو شرکت یا برند نیز برای ثبت در گواهینامه ایزو و سایت استعلام کد ریجستری مدرک اختیاری است اما می تواند هویت کاری شما باشد و مساله مهمی است.

دقت کنید که موارد بالا تمامی مدارک لازم برای گرفتن ایزو به حساب می آید. که حتما مدیران سازمان قبل از گرفتن ایزو لازم است این موارد و شرایط را در سازمان خود مهیا کنند.

این مطلب را حتما بخوانید: مراحل استقرار ایزو شامل چه مواردی است؟

مدارک لازم برای گرفتن ایزو

آیا ایزوی شخصی هم صادر می شود؟

دقت کنید که در حال حاضر تنها موارد و ضوابط مربوط به ایزوی سازمانی را بیان کردیم. مدل دیگری از صدور مدارک ایزو هستند که به ایزوی شخصی معروف هستند. مدارک لازم برای گرفتن ایزو شخصی نسب به ایزوی سازمانی متفاوت است و فارغ التحصیلان در رشته های مهندسی صنایع، صنایع غذایی و هم چنین مهندسی کیفیت جهت بالا بردن رزومه کاری و استخدام در شرکت های مهندسی و تولیدی، نیازمند داشتن مدرک ایزو شخصی هستند.

در حال حاضر شرکت مشاورین آروین سپهر دیار تمامی این دوره های مجازی ایزو را به صورت کاملا رایگان و مفید در اختیار متقاضیان قرار داده است. بعد از گذراندن دوره شما عزیزان می توانید مدرک ایزو را دریافت کنید. هم چنین مدارک لازم برای گرفتن ایزو شخصی به شرح ذیل است:

  • ارسال تصویر کارت ملی به کارشناس آموزش شرکت
  • ثبت در سامانه و ارسال لینک دانلود دوره مورد نظر
  • دیدن فایل های آموزشی به صورت فایل ویدئویی از دوره توسط متقاضی
  • اعلام آمادگی توسط هنرجو جهت اتمام دوره آموزشی و قبولی در آزمون
  • پرداخت هزینه و ثبت و صدور مدرک ایزو

در حال حاضر شرکت آروین ایزو انواع مدارک ایزوی شخصی را چه به صورت لاتین و فارسی به متقاضیان این دوره ارائه می کند. هم چنین این مجموعه تاکنون موفق شده که دوره های مربوط به ایمنی و بهداشت، مواد غذایی، سیستم مدیریت کیفیت، محیط زیست، Haccp و آزمایشگاه را طراحی بکند و برای این دوره ها مدارک آموزشی صادر کند.

مدارک لازم برای گرفتن ایزو

هزینه صدور مدرک ایزو

اگر قصد دریافت مدرک ایزو سازمانی را دارید، هزینه ثبت و صدور این مدارک معمولا چیزی در حدود 5 الی 6 میلیون تومان در سال 1403 محاسبه می شود. اما اگر قصد دریاف مدرک ایزوی شخصی را دارید هزینه صدور این مدارک چیزی مابین 1 الی 1/5 میلیون تومان محاسبه می شود.

 

اگر قصد اخذ ایزو در تهران و ایزو فوری هستید به سایت خوبی سر زدید، کافی است همین الان با کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه ارتباط بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید مدارک لازم برای گرفتن ایزو را فراهم کنید.

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *