شرکت های صادر کننده ایزو


مدیران و کارفرمایان قبل از دریافت ایزو برای شرکت خود به دنبال لیست شرکت های صادر کننده ایزو در ایران هستند. ما در این مقاله این لیست را در اختیار شما قرار می دهیم.

آیا گرفتن ایزو اجباری است؟

گرفتن ایزو برای برخی از سازمان ها اجباری و برای برخی دیگر نیست. گرفتن ایزو برای مجموعه هایی که خدمات و محصولات حساس به مشتری ارائه می کنند که جهت تولید آن نیازمند مراقبت های ویژه ای است اجباری است. این صنایع شامل، صنعت غذا و دارو، صنایع لاستیک سازی و قطعات خودرو و هم چنین صنایع پزشکی است. اما برخی دیگر از حوزه ها داشتن ایزو یک امتیاز مثبت برای سازمان به حساب می آید و حالت اجباری ندارد. این صنایع می تواند در حوزه پوشاک و نساجی، کاشی و سرامیک و غیر باشد.

شرکت های صادر کننده ایزو

برای گرفتن ایزو چه کارهایی باید انجام داد؟

جهت دریافت ایزو نخست داشتن هویت و برند واقعی از شما و کسب و کارتان لازم است. مجموعه ای از فعالیت ها و فرآیندهای کاری که در آخر منجر به تولید خدمات و محصولات می شود یک کسب و کار را تشکیل می دهد. برای نظم بخشیدن به این فرآیندهای کاری در سیستم خود به گرفتن ایزو نیازمندیم. اما چگونه مستندات و الزامات ایزو باعث می شود که این نظم و آرامش در سیستم ما برقرار شود خود بحث طولانی است که در جلسات مشاوره و پیاده سازی توسط شرکت های صادر کننده ایزو انجام می گیرد. و نیاز نیست شما در این زمینه آشنایی کامل داشته باشید فقط بایستی با مشاورین و کارشناسان ایزو همکاری لازم را داشته باشید.

شرکت ایزو

معرفی لیست شرکت های صادر کننده ایزو در ایران

شرکت های معتبر و خوبی در ایران هستند که خدمات مشاوره و پیاده سازی الزامات ایزو را برای مشتریان انجام می دهند که هر کدام حدود یک دهه سابقه فعالیت در این زمینه را دارند. لیست شرکت های صادر کننده معتبر در کشور ایران شامل موارد زیر است:

  1. ایزو سیستم: این شرکت در شهر سمنان قرار گرفته و بیش از 20 پرسنل در زمینه مشاوره، آموزش و پیاده سازی انواع استاندارد های ایزو را دارد. یکی از مزیت های مهم مربوط به این شرکت، داشتن مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و رتبه اول خدمات مشاوره و پیاده سازی کشور را دارد.
  2. شرکت رایان سرت: در شهر تهران و میدان صادقیه دفتر اصلی آن قرار گرفته و با مدیریت مهندس کیوان بیات تاکنون توانسته به بیش از 300 شرکت ایرانی و کشورهای همسایه خدمات مشاوره و پیاده سازی را انجام دهد. هم چنین این شرکت توانایی صدور گواهینامه های زیر نظر سازمان iaf را با قیمتی ارزان امکان پذیر کرده است.
  3. شرکت آروین ایزو: این شرکت فعالیت گسترده ای در حوزه آموزش و مشاوره سیستم های مدیریتی و به خصوص در حوزه آزمایشگاه را دارا می باشد. مدیریت این شرکت بر عهده مهندس آروین کریمی پور می باشد که حدو 15 سال در زمینه مشاوره و پیاده سازی سیستم های مدیریتی و هم چنین حوزه آزمایشگاه ایزو 17025 و تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. بحث بازاریابی و مشاوره فروش این شرکت بر عهده خانم مهندس رسولی می باشد که تمامی مشاوره غیر حضوری بر عهده ایشان می باشد.
  4. شرکت Qal: این شرکت هم یکی از مجموعه های فعال در حوزه ثبت و صدور مدارک بین المللی آموزشی و گواهینامه های هنرجویی و مربی گری است. هم چنین به مشاوره و آموزش تمامی مستندات و الزامات ایزو در تمامی حوزه کسب و کارهای مختلف را انجام می دهد و تاکنون توانسته نام ارزشمندی از خود در ذهن مشتریان به جای بگذارد.

در متن بالا لیست کوتاهی از بهترین شرکت های صادر کننده ایزو را خدمت شما عزیزان آوردیم که با انتخاب هر کدام از این سازمان ها می توانید صفر تا صد مشاوره و پیاده سازی الزامات ایزو را به این سازمان ها واگذار کنید. هم چنین نحوه همکاری با هرکدام از این سازمان ها متفاوت است و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مدیران آن ها صحبت کنید.

شرکت آروین ایزو در حال حاضر آمادگی خود را در جهت آموزش، مشاوره و پیاده سازی ایزو به شما عزیزان اعلام می کند. جهت دریافت رزومه کاری این شرکت و هم چنین تعرفه خدمات، می توانید با مشاوره فروش ما در این زمینه ارتباط بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی شوید.

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *