قیمت گواهینامه ایزو 9001


قیمت گواهینامه ایزو می تواند به فاکتورهای متفاوتی بستگی داشته باشد که در این مقاله به تمامی ویژگی هایی که می تواند در افزایش و یا کاهش هزینه ها تاثیر گذار باشد اشاره می کنیم.

گواهینامه ایزو 9001 چیست؟

یک سند رسمی و بین المللی است که به ذینفعان و مشتریان سازمان نمایش می دهد که مجموعه شما توانسته تمامی مباحث مدیریتی و کیفیتی داخل و خارج سازمان را در کنترل خود درآورد. هم چنین داشتن این مدرک به منزله تعیین شرح وظایفی است که تمامی پرسنلین و کارمندان شرکت باید آن را به درستی رعایت کنند.

آخرین ورژن مربوط به این استاندارد در سال 2015 نوشته و بر روی این گواهینامه این ورژن باید زده شود که در غیر این صورت فاقد اعتبار لازم است.

برای گرفتن ایزو چیکار کنیم؟

اگر شرکتی هستید که هر چه زودتر احتیاج به گرفتن ایزو هستید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید جای خوبی آمده اید، ما در این سایت نحوه گرفتن مدارک ایزو را با تخصصی که داریم ساده خواهیم کرد و به شما نشان خواهیم داد که با حداقل میزان سرمایه گذاری بتوانید مدرک ایزو دریافت کنید.

قیمت گواهینامه ایزو 9001

گواهینامه ایزو 9001 را برای چه کاری می خواهید؟

قیمت این مدرک به فاکتورهای زیادی وابسته است. قبل از هر کاری باید تعیین شود که خواسته شما از گرفتن گواهی ایزو 9001 چیست؟ آیا صرفا جنبه تبلیغاتی برای شما دارد و یا این که کارهای بزرگ تری می خواهید به وسیله این سند رسمی انجام دهید. بایستی بگوییم که حتما به فکر دریافت مستندات ایزو 9001 هم باشید بدون شک داشتن این مستندات کمک شایانی به بهینه سازی کسب و کار شما می کند. در مقالات قبلی در خصوص این مستندات به صورت مفصل بحث کرده ایم و لازم نیست در این جا بیشتر در این خصوص توضیح دهیم.

قیمت گواهینامه ایزو 9001 چگونه تعیین می شود؟

اگر مدرک ایزو را برای مباحث تبلیغاتی و بالا بردن برند خود می خواهید این مدرک برای شما صادر می شود که قیمت آن یک میلیون و پانصد هزار تومان است:

1- مدرک توف سنتر آلمان که دارای کد ریجستری ثبت شده است و در سایت tuvcenter می توانید جهت استعلام این مدرک بهره مند شوید. یکی از نکات مربوط به این گواهی، اسکن کدی است که داخل مدرک قرار می گیرد و می توانید به وسیله گوشی های هوشمند در لحظه استعلام گواهینامه را دریافت کنید.

قیمت گواهینامه ایزو 9001

اگر می خواهید در مناقصات بزرگ شرکت کنید به خصوص سازمان صنایع و پتروشیمی ها با پرداخت هزینه 2 میلیون تومان صاحب ایزو می شوید، این مدرک از شرکت certrome ایتالیا و تحت اعتبار کونایپ است که مدرک بسیار معتبر و خوبی است که به خصوص در صنایع پتروشیمی هم از آن بهره می گیرند.

اما آخرین مدرک به درخواست کارفرما و از شرکت هایی صادر می شود که تحت اعتبار سازمان ایران و هم چنین iaf است. قیمت گواهینامه ایزو 9001 برای چنین سازمان هایی 10 میلیون تومان است و احتیاج به مشاوره و پیاده سازی ایزو هم دارند. در تصویر زیر نمونه این مدرک آورده شده است که می توان در مدت زمان 2 ماه کاری آن را اخذ کرد.

قیمت گواهینامه ایزو 9001

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *