مدرک کاشت مژه

دریافت مدرک کاشت مژه توسط استاد دوره امکان پذیر است. کاشت مژه را می توان با روش های مختلفی همچون برداشت نواری انجام داد. موها برای کاشت آماده می شوند و برای نتایج بلند مدت در خط مژه قرار می گیرند، با این حال موها همان ویژگی های مو را حفظ می کنند و باید به طور دوره ای کوتاه و فر شوند.
مدرک کاشت مژه

کاشت مژه چیست:

اضافه کردن مژه با نام مستعار کاشت مژه یک راه حل دائمی برای مژه های کم پشت می باشد. این تخصص زیبایی را می توان از طریق روش های کاشت مو به دست آورد. داوطلبان باید در نظر داشته باشند که رشد مو از کاشت مانند موهای ناحیه برداشت شده به رشد خود ادامه خواهد داد، بنابراین، کوتاه کردن منظم آن مورد نیاز است.

کاشت مژه چه نگرانی های زیبایی را برطرف می کند: سبب بالابردن اعتماد به نفس اشخاص می شود.
موی مژه: باعث بهبود موقت مو در امتداد خط مژه پلک بالایی می شود.
چه کسی کاندیدای ایده آل برای کاشت مژه است:
اصولا افرادی اید آل است که مژه های کم پشتی دارد و به دنبال افزایش موقت حجم، تراکم و توزیع و زیبایی چشمان خود هستند. کاشت مژه برای کسانی که محل اهدای ضعیفی دارند، یا کسانی که به دلیل دارو، درمان های پزشکی یا استرس دچار ریزش مو شده اند، توصیه نمی شود.

انواع مدرک کاشت مژه:

منظور از نوع مدرک کاشت مژه level آن است یعنی مدارک بین المللی به دو گروه مستری و کارآموزی تقسیم بندی می شود، تصمیم با استاد دوره است که سطح تخصص هنرجو در چه درجه ای خواهد بود و با توجه به آن درخواست مدرک بین المللی ثبت خواهد کرد.

به طور مثال آیا گواهی پایان دوره شامل هنرجو خواهد شد و یا مدرکی مستری که بتواند در دنیای کار آموزش دهد.
مدرک کاشت مژه

مراحل دریافت مدرک کاشت مژه:

تقاضا برای هنرمندان مژه در سراسر جهان هر ماه در حال افزایش است. ورکشاپ برگزار می شود و هنرجویان زیادی ثبت نام خواهند کرد، بنابراین نیاز به گواهی پایان دوره دارند، نگران نباشید، در این راستا ما به شما کمک خواهیم کرد هدف ما این است که بازار کاشت مژه را به سمت بهتر تغییر دهیم و به لطف آموزش با کیفیت بالا، به همه این فرصت را بدهیم.

بنابراین افرادی که دوره را با نمره قبولی پشت سر گذاشته اند، می توانند بنا به درخواست استاد خود مدرک بین المللی کاشت مژه دریافت کنند.

حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که مزیت اخذ مدرک کاشت مژه چیست:

  1. جلب اعتماد مشتری برای مراجعه و استفاده از خدمات شما
  2. تاییدی بر تخصص شما
  3. کسب اعتبار بین المللی
  4. ورود به باز کار

حال به این موضوع می پردازیم که چگونه سفارش ثبت کنید، جهت دریافت مدرک کاشت مژه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *