گرفتن مدرک ایزو


اگر یک مجموعه هستید که تازه به فکر گرفتن مدرک ایزو معتبر هستید به سایت خوبی آمده اید. در این جا تمامی شرایط لازم برای دریافت چنین گواهی را بیان کرده ایم.

چرا گرفتن مدرک ایزو مهم است؟

داشتن مدرک ایزو برای یک سازمان از 3 جهت قابل اهمیت است:

  1. افزایش رزومه و اعتبار شرکت در بازار و مشتریان
  2. قرار گرفتن در لیست سازمان استاندارد ایران
  3. منظم نمودن دپارتمان های مختلف شرکت مورد نظر برای دست یابی به اهداف مشترک و خط مشی

اما هر کدام از این 3 گزینه خود توضیحات مفصلی دارد که در زیر آورده ایم:

افزایش رزومه: بدون شک شرکتی که به اخذ مدرک ایزو با استعلام روی می آورد، رزومه کاری خود را افزایش می دهد. دنیای امروز، دنیای رقابت است و برای باقی ماندن در این دنیای بی رحم نیاز است که یک سازمان به فکر گرفتن مواردی باشد که خود را از رقیبان وی جلو بیندازد.

قرار گیری در سایت naci: گرفتن مدرک ایزو معتبر تنها در صورتی امکان پذیر است که 3 نفر از سوی سازمان استاندارد ایران بعد از اتمام پیاده سازی، ممیزی الزامات استاندارد مورد نظر را انجام دهند. در حال حاضر شرکت آروین سپهر دیار قادر است که اخذ مدرک ایزو بین المللی تحت اعتبار سازمان استاندارد ایران انجام دهد که این مساله می تواند منجر به این نکته شود که سازمان مورد نظر به سادگی می تواند در تمامی مناقصات بزرگ کاری، صادرات و واردات به سادگی شرکت کند.

افزایش نظم کاری در شرکت: با پیاده سازی مستندات ایزو، میتوان امیدوار بود که هیچ گونه اضافه کاری در سازمان در حال رخ دادن نیست و این مساله می تواند مدیریت سازمان را امیدوار به کاهش هزینه های اضافی کند. اصولا مهم ترین هدف پیاده سازی ایزو، کاهش اضافه کاری ها در سیستم است. ارتباط فرآیندهای کاری و شغلی با همدیگر به صورت دقیق و سازمانی چیده می شود. هم چنین برخی از سازمان ها نمی دانند که هر کدام از کارمندان و مسئولین چه وظایفی دارند که تمامی این موارد توسط الزامات ایزو قابل پیاده سازی است.

گرفتن مدرک ایزو

شرایط گرفتن مدرک ایزو

پیش نیاز و شرایط خاصی برای داشتن مدرک ایزو وجود ندارد، اما باید به این نکته اشاره کنیم که گاهی اوقات برای سازمان های فعال در حوزه آزمایشگاهی شرایط خاصی برای گرفتن ایزو 17025 مورد نظر است. امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آزمایشگاه باید به گونه ای باشد که مورد تایید آزمایشگاه همکار باشد تا بتوان گواهی ایزو 17025 را اخذ کرد.

هم چنین برای شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی نیز، شرایط خاصی باید وجود داشته باشد. تجهیز مورد نظر بایستی در سازمان تجهیزات پزشکی شناسایی و معرفی شده باشد، ولی در حالت کلی برای استاندارد های عمومی، گرفتن مدرک ایزو نیاز به شرایط خاصی ندارد و با صرف هزینه معقول می توانید آن را برای سازمان خود دریافت کنید.

مدرک ایزو معتبر کدام است؟

در بالا اشاره ای کوتاه به چگونگی گرفتن مدرک ایزو اصل کردیم. 3 موضوع برای این که بدانیم مدرک ما معتبر است وجود دارد:

  1. این که تحت اعتبار سازمان های iaf و ias باشد.
  2. تحت اعتبار سازمان استاندارد ایران باشد.
  3. تحت اعتبار سازمان ascb و conaipp باشد.

شرکت آروین سپهر دیار تمامی این سه گزینه را برای شما عزیران می تواند فراهم کند. جهت اطلاع از هزینه های مربوط به این مدارک ایزو و شرایط دریافت آن با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *