گواهی ایزو 10002


می توانید با استفاده از سفارش گواهی ایزو 10002 مشتریان ناراضی شرکت خود را به راضی تبدیل کنید. در واقع داشتن رضایتمندی مشتریان، بهترین موفقیت تجاری سازمان شما به حساب می آید و فرصت های بی نظیری را ایجاد می کند.

دلیل اهمیت گرفتن استاندارد ایزو 10002

اگر مشتری از شما ناراضی باشد بدون شک تجربیات تلخ خود را از مجموعه شما، با افراد دیگر در میان می گذارد و این مساله آسیب جدی به اعتبار شرکت شما وارد می کند. فرآیند رسیدگی به شکایات با استفاده از iso 10002 به شما کمک می کند تا مشتریان ناراضی را به راضی تبدیل کنید و از نظرات و پیشنهادات آن ها در جهت بهبود رضایتمندی مشتریان آینده استفاده کنید.

گواهی ایزو 10002

ایزو 10002 چه کاری انجام می دهد؟

در واقع هدف از گرفتن این استاندارد کاهش تعداد شکایات مشتریان نیست بلکه گرفتن اطلاعات دقیق و کافی از مشتریان ناراضی است که به وسیله این اطلاعات شما بتوانید در بهبود روند رسیدگی به شکایات مشتریان و هم چنین ایجاد فرصت های بی نظیر در سطح سازمان بهره مند شوید.

گرفتن اطلاعات از مشتری خود پروسه ای تخصصی و پیچیده است و به همین سادگی تمامی مشتریان شما، اطلاعات را نمی توانند به شما بدهند تا بتوانید از آن بهره مند شوید.

چه زمانی موفق به دریافت گواهی ایزو 10002 می شویم؟

داشتن گواهی ایزو 10002 از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع با گرفتن این گواهینامه نشان می دهید که شرکت شما به بازخورد مشتری اهمیت زیادی نشان می دهد و شکایات مشتریان را به صورت موثر و همیشگی دریافت، مدیریت و حل می کند.

مزایای دریافت گواهی ایزو 10002

صدور این مدرک مزایای بی شماری را برای سازمان شما به همراه خواهد داشت که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دید جامع و کامل در خصوص تمامی مشتریان سازمان
  • هر زمان که قصد داشته باشیم می توانیم به تمامی اطلاعات و اسناد مشتریان دسترسی داشته باشیم
  • پاسخ گویی اصولی و درستی در قبال سوال های مشتریان خود خواهیم داشت و این مساله به جلب رضایت مشتریان کمک می کند.
  • محرمانه بودن اطلاعات مشتریان به بهره گیری از مستندات ایزو 10002 امکان پذیر است.
  • مسئولیت پذیری تمامی کارمندان شرکت در قبال اجرا و پیاده سازی الزامات ایزو بیشتر می شود و سعی می شود که با استفاده از خط مشی سیستم مدیریت رضایتمندی پیش برویم.
  • پیشرفت متداوم و همیشگی یکی دیگر از اهداف متعالی استاندارد ایزو 10002 به حساب می آید.
گواهینامه ایزو 10002

چه سازمان هایی می توانند برای دریافت گواهی ایزو 10002 اقدام کنند؟

مهم نیست اندازه و ابعاد سازمان شما چقدر است. مهم نیست زمینه فعالیت شما چیست؟ شما عزیزان اگر در طول روز حتی اگر یک مشتری هم داشته باشید بعد از حدود 30 روز حدود 30 مشتری خواهید داشت و بدون شک مدیریت این مشتریان در طول سال بسیار سخت و حساس است و برای جلب رضایت مشتریان احتیاج به سفارش گواهی ایزو 10002 دارید.

در واقع الزامات و مستندات این سیستم با هدف تمرکز بر روی محیطی مشتری مدار ایجاد شده است و هر چقدر زمان بگذرد مشتریان بسیار بیش تر از آن چه تصور می کنید از شما انتظاراتی دارند و در صورتی که نتوانید این انتظارات مشتریان را برآورده سازید بدون شک رقیبان شما سخت تر کار می کنند و می توانند اعتماد مشتریان شما را جلب کنند.

در واقع اگر برای مشتریان سازمان خود ارزش و احترام قائل هستید و با هدف این که به مشتریان خود اطمینان ببخشید که می توانید تمامی شکایات و انتظارات آن ها را رفع کنید می توانید به داشتن گواهینامه ایزو 10002 فکر کنید در غیر این صورت پیشنهاد نمی کنیم که استاندارد ایزو 10002 را برای سازمان خود دریافت کنید.

گواهی ایزو 10002

از مهم ترین دلایل اخذ استاندارد ایزو 10002

  • راه را به موسساتی نشان می دهد که با شکایات مشتریان روبه رو می شود.
  • راه حلی درست و منطقی در صورت بروز مشکل با مشتری به سازمان نشان می دهد که چگونه با مشتری ناراضی برخورد داشته باشد.
  • تضمین می کند که در صورت بروز مشکلات با مشتری به منصفانه ترین روش و شکل ممکن، به این مشکلات رسیدگی می شود.
  • تضمین کردن یادگیری و کسب تجربه از شکایات مشتریان در جهت بهبود روند و فرآیندهای کاری در سطح سازمان

هزینه صدور گواهینامه ایزو 10002

سازمان جهانی استاندارد ایزو، اقدام به منتشر کردن الزامات و مستندات این استاندارد در سال 2018 گرفته است. پکیج کامل به همراه گواهی ایزو 10002 توسط شرکت آروین سپهر دیار به سازمان ها ارائه می شود و شما عزیزان می توانید با پرداخت مبلغ 2 میلیون تومان می توانید صاحب تمامی این مستندات، روش های اجرایی و فرم های مربوط به استاندارد ایزو 10002 شوید. هم چنین صدور مدرک ایزو 10002 از کشور ایتالیا و تحت اعتبار سازمان conaipp انجام می گیرد.

به شما عزیزان پیشنهاد می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و هم چنین دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره های زیر در تماس باشید تا هم نمونه مدارک ایزو برای شما ارسال شود و هم رزومه کاری شرکت:

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *