چک لیست ممیزی ایزو 27001


برای این که تشخیص دهید که سیستم امنیت اطلاعات ورژن جدید در سازمان شما به درستی اجراء شده است ملزم به سفارش چک لیست ممیزی ایزو 27001 از شرکت آروین سپهر دیار هستید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل در این خصوص به شما ارائه کنیم.

مراحل اجرای چک لیست ممیزی ایزو 27001 چیست؟

هدف از خرید این چک لیست ایجاد اطمینان از منطبق بودن سیستم امنیت اطلاعات با الزامات مربوط به ایزو 27001 ویرایش سال 2013 است. مسئول اجراء و برنامه ریزی مربوط به این چک لیست ها بر عهده نماینده مدیریت شرکت می باشد.

مراحل مربوط به ممیزی ایزو 27001 در سه دسته تقسیم بندی می شود:

  1. ممیزی مرحله اول در دوره های زمانی مشخص به شکل شش ماهه انجام می پذیرد. این مدل ممیزی به داخلی مشهور است که بایستی توسط مشاورین باتجربه و کاربلد سازمان انجام بگیرد.
  2. یک مدل ممیزی دیگر که الزام نیست اما برخی از مشتریان، آن را برای سازمان شما اجبار کرده اند. ممیزی مربوط به این مرحله توسط خود مشاورین مورد تایید مشتریان شما انجام می پذیرد.
  3. اما آخرین مرحله مربوط به ممیزی این استاندارد به شخص ثالث مشهور است که توسط نهادهای اعتبار دهنده صدور گواهینامه ایزو، انجام می پذیرد و دوره های زمانی آن به صورت یک ساله است.
چک لیست ممیزی ایزو 27001

هدف از اجرای ممیزی ایزو 27001

گزارش یافته ها و مشاهدات عدم انطباق مربوط سیستم امنیت اطلاعات، مهم ترین هدف مربوط به سفارش چک لیست ممیزی ایزو 27001 است. در این فرم ها دو مرحله توسط مشاورین تیم ما پیاده سازی شده که شامل:

  • اقدامات اصطلاحی جهت رفع عدم انطباق های سازمانی
  • فعالیت های صورت گرفته در جهت رفع این عدم انطباق ها که از دو بخش مشاهدات و نتایج تشکیل شده است.

نمونه ای از چک لیست ممیزی ایزو 27001

به منظور اطمینان کامل شما متقاضیان محترم در جهت سفارش این چک لیست ها در تصویر زیر نمونه ای از صورت سوالات مربوط به این چک لیست ها گذاشته شده است تا شما عزیزان به صورت راحت خرید خود را در این خصوص انجام دهید.

چک لیست ممیزی ایزو 27001

هزینه چک لیست ممیزی ایزو 27001

تیم مشاور فنی قیمت بسیار مناسب 100 هزار تومان را جهت خرید و دانلود این چک لیست ها اعلام کرده است. در ضمن به شما متقاضیان و علاقمندان مربوط به استقرار ایزو 27001 می رسانیم که مستندات ایزو 27001 را به صورت کامل از مجموعه ما با قیمت باورنکردنی 250 هزار تومان خریداری کنید که شامل رویه های اجرایی، دستورالعمل ها و هم چنین چک لیست ممیزی این استاندارد است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین دریافت نمونه هایی بیشتر از مستندات این استاندارد با شماره های زیر تماس بگیرید::

آقای کریمی پور: 09902702205

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *