مدرک مربیگری qal

 آیا مدرک مربیگری qal که در سایت های مجازی ارائه می شود واقعا بین المللی است؟ آیا قابلیت ریجستری دارد؟ این قبیل سوالات معمولا در ذهن اشخاصی که تصمیم دارند برای شغل و آینده شان مدرک qal بگیرند، ایجاد می شود. این سولاتی است که مشتریان جهت اطمینان از اصل بودن مدرک از کارشناسان ما می پرسند.

مقدمه ای کوتاه:

پیش از شروع باید بگوییم درمرحله اول برای اثبات تخصص خود ارائه مدرک بسیار مهم است.

نکته اول: ثبت و استعلام کد ریجستری این خود یک بحث بسیار مهم و حیاتی است برای دریافت مدرک مربیگری qal می باشد زیرا تا زمانی که کد ریجستری تایید نشود شخص متقاضی نمی تواند آموزش بدهد و در نهایت برای کارآموزان خود درخواست مدرک ثبت کند. پس تایید ریجستری خود یک مزیت بین المللی به حساب می آید.

نکته دوم: این است که تمامی مدارک مربیگری در ایران و توسط نمایندگان اصلی qal صادر می شود.

شرکت آروین سپهر دیار با سابقه ترین مرکز ارائه مدرک QAL انگلستان به آموزشگاه های معتبر ایران می باشد. به شکلی که همه مدارک ارائه شده توسط ما دارای ضمانت اعتبار هستند و تا این لحظه گزارشی بر نارضایتی متقاضیان دریافت نگردیده است. و اصولا مشتریان ما پس از دریافت مدرک مربیگری در سراسر دنیا مشغول به کار هستند و جالب است بدانید پس از استعلام و اطمنیان حاصل کردن از روند کاری ما، تعداد مدارک زیادی برای دوستان و آشنایان خود مجددا درخواست داده اند.
مدرک مربیگری qal

مدرک مربیگری qal چیست:

در ایران و سایر کشورها به شدت درخواست برای مدرک مربیگری qal بالا است زیرا از مراجع اعتبار بخشی آن اگاهی دارند. با سرچی کوتاه در گوگل با دامنه مدرک qal یعنی uk آشنا می شوید که زیر نظر ascb می باشد، بنابراین تمامی هنرجویان مشتاق داشتن این نوع مدرک انگلستان هستند.

جهت آموزش نحوه صحیح استعلام گیری مدرک مربیگری از کمپانی qal فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اما مزیت اخذ مدرک مربیگری qal چیست و چه تفاوتی با مدرک هنرجویی دارد؟ هر شخصی که مدرک مربیگری بین المللی داشته باشد به این معنی است که می تواند در زمینه مهارتی خود آموزش بدهد و در نهایت برای کار آموزان خود به عنوان استاد دوره درخواست مدرک qal بدهد.

این نکته را در نظر بگیرید که تا زمانی که خود دارای مدرک مربیگری نباشید نمی توانید در خواست مدرک هنرجویی برای کار آموزان خود بدهید.
مدرک مربیگری qal

نحوه سفارش مدرک qal انگلستان:

برای اخذ این مدرک معتبر فقط کافیست با ما تماس بگیرید و تخصص خود را اثبات کنید و سپس کارشناسان ما با دریافت کلی از شما اقدامات صدور مدرک بین المللی مربیگری را در کمتر از یک هفته انجام می دهند.

این نکته را در نظر بگیرید بدلیل رقابت و عدم همکاری ما با بعضی از شرکت ها سبب شده است که دست به انشتار مطالب غیر واقعی در خصوص برند qal کنند که این تنها ضعف این شرکت ها می رساند، زیرا اگر شرکتی معتبر باشد هیچگاه به برند شرکت های دیگر کاری نخواهد داشت و تمرکز اصلی خود را صرف تبلیغات برند خود خواهد کرد. اما متاسفانه چون مدارک خودشان جعلی و داخلی است برای فروش بیشتر مجبور به این کار هستند.

پس لطفا قبل از ثبت نهایی از صحت مدرک های بین المللی و مراجع اعتبار بخشی آن مطمئن شوید.

جهت سفارش مدرک مربیگری qal با شماره زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09902702205

2 دیدگاه

  • کاربرد مدرک مربیگری بین المللی در داخل کشور چیست آیا بااین مدرک بصورت قانونی تدریس کرد و مدرک ارائه داد؟وسوال دیگه چطور متوجه بشیم که مدرک فیک نیست؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ دادن به این سوال بهتر با کارشناس فروش ما تماس بگیرید با تشکر

      شماره تماس: 09902702205

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *