دوره ایزو 45001


در این مقاله به تمامی مباحث مربوط به دوره ایزو 45001 می پردازیم هم چنین چگونگی سفارش این دوره و نحوه پرداخت آن نیز به صورت کامل بیان شده است پس با ما همراه باشید.

دوره ایزو 45001 به چه شکلی است؟

برای رفاه حال هنرجویانی که خارج از تهران هستند و نمی توانند کلاس های آموزشی را به صورت حضوری شرکت کنند و علاقمند به دوره ایزو 45001 هستند و می خواهند به مباحث ایمنی و بهداشت اشراف داشته باشند و یا این که در این زمینه کاری مشغول به فعالیت شوند، یادگیری این آموزش به صورت مجازی است و شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین آن را فرا بگیرید. ثبت نام در دوره مجازی آنلاین مزایای زیادی دارد که شامل:

  • می توانید چندین بار مباحث آموزشی مربوط به این دوره را نگاه کنید و این مساله می تواند تسلط شما را در زمینه یادگیری مستندات ایزو 45001 بیشتر کند.
  • در ارتباط با هزینه های یادگیری صرفه جویی می کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای آمدن به پایتخت ندارید.
  • هزینه شرکت در دوره های مجازی نسبت به دوره های حضوری بسیار کم تر است.
دوره ایزو 45001

در این دوره چه مباحثی یاد می گیریم:

شرکت آروین ایزو به صورت مجازی دوره سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی را در سایت خود بارگزاری کرده است. شما عزیزان می توانید با ثبت نام در این دوره فایل های ویدئویی را دریافت کنید و در سریع ترین زمان ممکن شروع به یادگیری کنید. این دوره شامل:

  1. اصطلاحات و تعاریف مربوط به استاندارد ایزو 45001
  2. بررسی محیط سازمان
  3. رهبری و مشارکت کارکنان در سازمان
  4. طرح ریزی
  5. شناسایی خطر و ارزیابی ریسک ها
  6. پشتیبانی
  7. عملیات
  8. ارزشیابی عملکرد
  9. بهبود

این موارد مباحثی که در دوره ایزو 45001 به صورت مجازی خدمت متقاضیان محترم آموزش داده می شود.

دوره ایزو 45001

هزینه دوره ایزو 45001

هزینه مربوط به دوره آموزشی استاندارد ایزو 45001 بسیار به صرفه است. شما عزیزان می توانید با خرید آن سریعا آموزش خود را در این زمینه شروع کنید. میزان سرمایه گذاری لازم برای شروع دوره 800 هزار تومان است. هم چنین به متقاضیانی که آموزش را به اتمام برسانند مدرک بین المللی از شرکت tuv آلمان اهداء می شود. که مدرک معتبری است و شما عزیزان می توانید از ای مدرک برای رزومه کاری و دیگر مباحث استفاده کنید.

چگونگی سفارش دوره

برای سفارش دوره کافی است با شماره زیر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید که برای ثبت نام بایستی چه کارهایی انجام دهید. پس از واریز وجه، لینکی برای شما ارسال می گردد که با کلیک بر روی آن می توانید فایل های ویدئویی مربوطه را دانلود کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *