مستندات ایزو 17025


شرکت های فعال در حوزه آزمایشگاهی برای گرفتن مدرک از سازمان استاندارد نیازمند دریافت مستندات ایزو 17025 دارند و بایستی این فرم ها را برای خود دانلود کنند.

ایزو 17025 آزمایشگاه چیست؟

این استاندارد مرجعی محکم جهت تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار می باشد. در واقع هر آزمایشگاه جهت فعالیت در حوزه کاری خود نیازمند گرفتن این استاندارد از سازمان تایید صلاحیت است و برای این کار بایستی روش های اجرایی و دستورالعمل های مربوط به این استاندارد به صورت کامل در سازمان پیاده سازی شود.

مستندات ایزو 17025

این مطلب را حتما بخوانید: مراحل پیاده سازی ایزو 17025

مشخصات مستندات ایزو 17025

مشخصات مربوط به این مستندات شامل برگه هایی از فرم ها و روش های اجرایی است که به صورت نرم افزارهای ورد و اکسل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هم چنین الزامات آخرین برگه از این مستندات شامل نظامنامه کامل استاندارد ایزو 17025 ویرایش سال 2017 است.

بخش های مربوط به مستندات

پس از خریداری و دانلود این مستندات در این سایت دو پک مجزا از آن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد که به ترتیب می توانید مباحث مربوط به هر کدام از پکیج را در سازمان خود اجرایی کنید مباحث مربوط به این پک شامل موارد زیر است:

پکیج اول:

  1. الزامات عمومی: این بخش شامل تعاریف کلی از الزامات استاندارد ایزو 17025 می باشد که در ابتدا لازم است آشنایی کلی با آن داشته باشید.
  2. الزامات منابع: شامل تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری آزمایشگاه و هم چنین منابع انسانی فعال و غیر فعال در محیط است.
  3. الزامات ساختاری: شرح وظایف کارمندان شرکت و هم چنین چگونگی ارتباط آن ها با همدیگر
  4. الزامات رویدادی: حوادث ناگهانی که ممکن است در سازمان روی دهد و هم چنین نحوه ثبت شکایت مشتریان و پیگیری آن ها

پکیج دوم

  1. کنترل اسناد و مدارک و بررسی آن
  2. بررسی قرار دادها و مناقصات سازمانی: نحوه ثبت و شرکت در مناقصات کاری آزمایشگاه و ارزیابی این که، آزمایشگاه قادر به اخذ و انجام این مناقصه هست یا خیر
  3. موقعیت مکانی: این که محیط آزمایشگاه بایستی در بهترین شرایط قرار بگیرد چه از نظر محیط زیست که محیط اطراف را با استفاده از پسماندهای آزمایشگاهی آلوده نکند و چه از نظر رفت و آمد که در بهترین شرایط دسترسی قرار داشته باشد
  4. وسایل و تجهیزات آزمایشگاه: بررسی امکانات و تجهیزات آزمایشگاه و تعیین کمبودهای احتمالی در جهت دریافت مدرک ایزو و هم چنین شرایط نگهداری و تعمیرات مربوط به آن
  5. گزارش دهی نتایج آرمون: نحوه ارائه نتایج کار و آزمایش به مشتریان به شکلی که برای وی قابل فهم و درک باشد.
  6. برون سپاری خدمات
  7. بررسی شکایات مشتریان
  8. ارزیابی ریسک و خطرات احتمالی در سازمان
  9. اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
  10. نحوه جابجایی اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای آزمون
  11. روش اجرایی عدم قطعیت اندازه گیری کارکنان: نحوه استخدام آن ها، شناسنامه مشاغل و غیره
  12. نظامنامه
مستندات ایزو 17025

این مطلب را حتما بخوانید: مدارک لازم برای گرفتن ایزو

هزینه دانلود مستندات ایزو 17025

هزینه مربوط به دانلود این مستندات چیزی در حدود 800 هزار تومان و به صورت کامل است. این میزان سرمایه گذاری برای دانلود پکیج استاندارد ایزو 17025 بسیار ناچیز است و شما عزیزان می توانید با دانلود آن صفر تا صد روش های اجرایی و الزامات را فرا بگیرید.

چگونگی دانلود مستندات

شما عزیزان می توانید با دو روش سفارش خود را جهت دریافت پکیج انجام دهید. یا از طریق فرم همکاری با ما اطلاعات خود را ارسال کنید تا کارشناس مشاورین ارتباط بگیرند و یا این که با شماره زیر تماس بگیرید. هم چنین می توانید با کلیک بر روی این لینک خرید اینترنتی خود را در این زمینه انجام دهید:

شماره همراه: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *