گواهینامه ایزو 27001


در این مقاله به کاربرد گواهینامه ایزو 27001 می پردازیم هم چنین هزینه و مدت زمان اخذ استاندارد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات نیز، مورد بررسی قرار گرفته است.

نحوه سفارش گواهینامه ایزو 27001

سفارش مدرک ایزو 27001 با دو روش امکان پذیر است:

  1. روش اول آمدن یکی از نماینده مدیریت شما به محل سازمان ما است. تمامی اطلاعات و روش های آمادگی سازمان جهت دریافت گواهی ایزو 27001 به فرد نماینده منتقل می شود و سپس قرار داد همکاری در محل دفتر ما بسته می شود و پس از عقد قرار داد، رسما پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات وارد فاز اجرایی می شود.
  2. روش دوم دور بودن شما از دفتر نمایندگی ما است و به روش غیر حضوری پروژه پیاده سازی سیستم امنیت اطلاعات امکان پذیر است. در این روش تمامی مستندات و روش های اجرایی مربوط به این استاندارد برای شما آماده می شود، هم چنین راهکارهای مربوط به چگونه پر کردن فرم های استاندارد به شما عزیزان منتقل می شود و پس از انجام دادن این موارد گواهینامه ایزو 27001 برای شما صادر می شود.
گواهینامه ایزو 27001

هزینه صدور مدرک ایزو 27001

هزینه مربوط به صدور این گواهی در دو بخش تقسیم می شود.

  • قسمت اول هزینه های مربوط به دوره های ممیزی سالیانه است که جداگانه باید پرداخت شود. این هزینه برای یک سال 5 میلیون تومان در نظر گرفته می شود.
  • هزینه مربوط به ثبت و صدور گواهی ایزو بین المللی از یک شرکت معتبر با کد ریجستری است. شرکت مشاورین آروین ایزو، با هزینه ای معادل 4 میلیون تومان مدرک بین المللی ایزو برای شما صادر می کند.
  • سر جمع شما برای گرفتن استاندارد ایزو 27001 چیزی حدود 10 میلیون تومان هزینه بایستی پرداخت شود.

مدت زمان اخذ استاندارد ایزو 27001

برای گرفتن این استاندارد به روش حضوری، 3 ماه زمان لازم است تا بتوان گواهی مربوط به این استاندارد را دریافت کرد اما به روش غیر حضوری با حدود 2 هفته کاری می توان موفق به دریافت مدرک بین المللی شد. اگر زمان و سرمایه کافی برای گرفتن ایزو 27001 را دارید پیشنهاد می کنیم که از روش حضوری برای اخذ این استاندارد اقدام کنید.

مستندات ایزو 27001

پس از ثبت سفارش برای گرفتن گواهینامه ایزو 27001، مستندات مربوط به این استاندارد به صورت رایگان به شما تعلق خواهد گرفت در حالی که اگر بخواهید فقط تنها برای خرید مستندات ایزو 27001 اقدام کنید 400 هزار تومان از شما دریافت خواهیم کرد. به همین دلیل اگر یک شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات هستید حتما به فکر دریافت مدرک این ایزو باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *