خرید گواهینامه ایزو


خرید گواهینامه ایزو در کوتاه ترین زمان مستلزم رعایت یک سری قوانین مهم و بررسی استانداردهای مربوط به شرکت مورد نظر است.

وقتی صحبت از خرید گواهینامه ایزو می شود هدف اصلی تهیه خدمات از شرکت های صدور گواهینامه ایزو است. خدمات مورد نظر شامل ممیزی استاندارد ایزو و همینطور ثبت و صدور گواهینامه بین المللی آن خواهد بود. حال سوال اینجاست که بهترین شرکت فروش گواهینامه ایزو کدام است و چطور می بایست به آن اعتماد کرد؟

تعرفه ای که برای گواهینامه ایزو در نظر گرفته می شود بر اساس نوع و برند شرکت های سی بی متفاوت خواهد بود.

گواهینامه ایزو

راهنمای خرید گواهینامه ایزو

در ابتدا می بایست استاندارد مورد نظر از سوی استانداردهای ایزو مثل ایزو 14001 یا 9001 را انتخاب نمایید. سپس نوبت به آموزش است. در واقع می بایست آموزش های لازم برای اجرای استانداردهای انتخاب شده در سازمان و شرکت ها پشت سر گذاشته شود. انتخاب ممیزی داخلی بر اساس استاندارد ایزو سومین گام محسوب می شود. این کار توسط ممیزین داخلی دوره دیده صورت می گیرد. نیاز به انتخاب شرکت صدور گواهینامه ایزو معتبر خواهد بود و می بایست قرارداد کاملاً قانونی بسته شود. نیاز به انجام ممیزی اصلی برای سال اول بوده و همینطور می بایست گزارش ممیزی تهیه شود. در صورت عدم انطباق احتمالی می بایست بررسی های لازم صورت بگیرد و نواقص برطرف شود.

خرید گواهینامه ایزو

مدارک لازم برای اخذ گواهینامه ایزو

نیاز به اسناد و مدارک قانونی شرکت خواهد بود. در واقع پروانه تاسیس و بهره برداری، گواهینامه استاندارد محصول و همینطور اساسنامه ثبت شرکت از مدارکی است که می بایست ارائه شده و شفاف سازی شود. نیاز به ارزیابی روش های اجرایی خواهد بود. دستورالعمل ها، آیین نامه ها و فرم های مربوط بر اساس الزامات مورد نیاز استاندارد درخواستی می بایست تنظیم و تکمیل شوند. پس از آن می بایست سوابق و مستندات مربوط به فرم ها و روش های دیگر تنظیم و عرضه شوند. دقت داشته باشید که اخذ گواهینامه ایزو برای هر شرکت بر اساس شرایط کسب و کار آن ارزیابی می شود و روال یکسانی در این راستا وجود ندارد.

مدرک ایزو

پارامترهای موثر بر قیمت

یک سری فاکتورهای مهم در برآورد قیمت خرید گواهینامه ایزو تاثیر گذار هستند. مثلاً نوع استانداردی که انتخاب می شود از نظر قیمت شرایط متفاوتی دارد. تعداد سایت های کارگاهی مشتری و همینطور تعداد نفرات متقاضی در هر روز نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت هستند. اگر تعرفه بسیار پایینی برای صدور گواهی ایزو اعلام شود می بایست به اصالت آن شک کنید. در واقع بازدید و بررسی های اولیه در این راستا زمانبر بوده و قطعاً هزینه هایی در بر دارد. چه خوب است همه جوانب بررسی شود و سپس بهترین تصمیم را بگیرید.

خرید گواهینامه ایزو با اصالت به طوری که شرایط ردیابی ان وجود داشته باشد کار ساده ای نیست! در واقع صرفاً داشتن کد رجیستری در گواهینامه های ایزو به معنای اصالت نیست. یعنی نباید این موضوع شما را دچار تردید در تصمیم گیری نماید. مراکزی که اقدام به فروش گواهینامه ایزو می کنند می بایست دارای تاییدیه از مجمع اعتباربخشی IAF باشند. در گواهینامه ایزو، شماره، نام و همینطور لوگو شرکت به طور کاملاً شفاف قید شده است. از سوی دیگر نام مشتری، آدرس و دامنه کاری به همراه تاریخ صدور گواهینامه نیز مهم است. کد رجیستری که در اختیار شما قرار می گیرد کمک می کند تا ردیابی کاملی در مورد گواهینامه مورد نظر داشته باشید و هیچ مشکلی در این راستا نخواهد بود.

خرید ایزو

خرید گواهینامه ایزو فوری

انجام فعالیت های ممیزی و تهیه گزارش آن کار زمانبری است. در صورتی که عدم انطباق وجود داشته باشد نیز این پروسه طولانی تر می شود. اما یک سری طرح های ویژه در نظر گرفته ایم تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به اخذ گواهینامه ایزو داشته باشید. به طور کلی چیزی به عنوان گواهینامه ایزو یک روزه وجود ندارد اما برای برخی از شرکت ها شرایط به صورتی است که افراد بتوانند راهکارهای قانونی را به صورت کاملاً دقیق پشت سر بگذارند. دقت داشته باشید که تنظیم استانداردهای لازم اگر با کم و کاستی همراه باشد در نهایت مشکل ساز می شود به این ترتیب شما درگیر ضرر و زیان بیشتری خواهید شد.  به شما این قول را می دهیم که صفر تا صد پروسه اخذ گواهی ایزو را برعهده بگیریم بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه اضافی باشد پس بهتر است در این راستا ریسک نکنید و شرکت معتبر را انتخاب کنید.

بهترین شرکت دریافت ایزو در ایران

هم اکنون شرکت های فراوانی در ایران هستند که می توانند ایزوهای معتبر و بین المللی برای شرکت متقاضی صادر کنند. از جمله مهم ترین این شرکت ها از نظر قدمت و سابقه می توان به اسامی زیر اشاره کرد:

اگر علاقمند هستید که سابقه و هم چنین رزومه هر کدام از این شرکت ها را دریافت کنید ما به عنوان یک شرکت پیشرو در این زمینه می توانیم شما را راهنمایی کنیم. بهتر است شرکتی انتخاب کنید که هم از نظر هزینه ها و هم از نظر راهنمایی و پشتیبانی در طی مسیر گرفتن ایزو، بتواند بهترین باشد

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *