معتبرترین مدرک ایزو

چطور می توانید برای شرکت خود معتبرترین مدرک ایزو دریافت کنیم؟ ممکن است درباره استانداردهای ایزو شنیده یا شرکت هایی را دیده باشید که نشان ایزو را بر روی اسناد، محصولات خود نمایش می دهند.

اما این استانداردها به چه معناست و هدف از دریافت آن چیست؟

در این مقاله به شما بینشی در مورد استانداردهای ایزو و اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری خرید مدرک ایزو نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ما به شما اطلاعات مفیدی در مورد آنچه فرآیند صدور مدرک شامل می شود، را ارائه خواهیم کرد.
معتبرترین مدرک ایزو

نحوه استفاده از مدیریتی شایسته با استانداردهای ایزو:

استانداردهای ایزو مختلفی وجود دارد و گاهی درک اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب تر هستند کمی دشوار است. در حالی که برخی از آنها ویژه زمینه فعالیت خاصی هستند، بسیاری از استانداردهای عمومی و محبوب وجود دارد که می تواند در سازمان ها پیاده سازی شود، صرف نظر از اینکه چه نوع فعالیتی دارید. ما در این مقاله یک استاندارد اصلی و محبوب را برای شما بیان کرده ایم.

برای آشنایی با هر استاندارد، و تأثیر آن بر مشاغل ادامه مطلب را بخوانید.

حفظ ثبات و کیفیت در بین صنایع و کشورها چالش برانگیز است. در یک بازار جهانی، یکی از راه‌های حفظ این کنترل‌ها و تعادل‌های ضروری، استانداردهای بین‌المللی است که به آن ایزو نیز می‌گویند. این استانداردها نماد قابل اعتماد کیفیت می باشد. دریافت مدرک ایزو به کسب و کار شما اجازه می دهد تا با رعایت استانداردهایی که برای صنعت شما مهم هستند، به رسمیت شناخته شوید.

حقیقتا این نشان دهنده تعهد به آن استاندارد می باشد و می تواند توسط مشتریان بالقوه، فعلی و کارکنان شما شناسایی شود.

سازمان بین المللی استاندارد یک سازمان مستقل است که استانداردهایی را برای اطمینان از کیفیت محصولات، خدمات و سیستم ها تدوین می کند.

 استاندارد برتر ایزو کدامند؟

ایزو 9001 (مدیریت کیفیت)

محبوب ترین و پر طرفدارترین خانواده استانداردها 9000 است. این خانواده از چهارده استاندارد مدیریت کیفیت تشکیل شده است. که اخرین ورژن آن در سال 2015 بوده، برای آماده سازی بهتر سازمان جهت تولید محصولات و خدمات با کیفیت انتشار داده شده است. این استاندارد محبوب معرفی شده بسیار مشتری محور است و بر بهبود مستمر و فرآیندهای مدیریت عالی که در سراسر سازمان گسترش می یابد، تأکید دارد.

سند 9000 در طول تاریخ استاندارد مورد بازنگری های زیادی قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که تا حد امکان کارآمد و مرتبط است که در نهایت در سال 2015 به روز شد و اکنون تاکید بیشتری بر مدیریت ریسک دارد.

به طورخلاصه می توان گفت: این استاندارد مجموعه ای از سیستم ها و اصولی را ارائه می دهد که اهداف تجاری و برنامه بازاریابی سازمان را گرد هم می آورد. وقتی این استاندارد در برنامه مدیریت شایستگی شما گنجانده شود، هر کارمند می‌داند که اقدامات آنها چگونه برای تجربه مشتری مفید واقع خواهد شد. برای دستیابی به مدرک ایزو 9001، یک کسب و کار باید یک سیستم مدیریت قوی مطابق با آخرین ورژن ایزو 9001 داشته باشید، که این رویه ها و سیستم های عملیاتی روزانه مستند شده و سپس با ممیزی مدرک اثبات می شوند.
معتبرترین مدرک ایزو

انتخاب یک مرجع جهت دریافت معتبرترین مدرک ایزو:

  1. هنگام انتخاب یک مرجع صدور مدرک ایزو، باید چندین مرجع را ارزیابی و درنهایت مجوز های مربوطه را تجزیه و تحلیل نمایید.
  2. بررسی کنید که آیا مدرک ایزو معتبر و تحت اعتبار iaf می باشد یا خیر؟
  3. برای یافتن یک نهاد صدور مدرک معتبر، با نهاد ملی اعتباربخشی در کشور خود تماس بگیرید و یا اینکه نحوه استعلام مدارک ایزو را از کارشناسان متخصص ایزو درخواست دهید.

راه حل ما:

شرکت آروین سپهر دیار اجازه می دهد تا روش های متعددی را ارائه و همه چیز را در یک سیستم ردیابی کنید تا بتوانید به سؤالات مشتری و حسابرس بلافاصله پاسخ دهید. ما بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.
جهت سفارش معتبرترین مدرک ایزو با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *