مستندات ایزو 22000

با دریافت مستندات ایزو 22000 به راحتی کنترل و سازگاری نحوه انجام فرآیندها را فراهم کنید. مستندات سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی در قالب word می باشد.
جهت ایمنی و پیشرفت هرچه بیشتر سیستم شما باید در قالب سیاست ها، اهداف، رویه ها و سوابق مستند شود. سیستم مدیریت مستند معمولی از چهار سطح مستندسازی تشکیل شده است:

راهنمای سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی (به همراه خط مشی ها)، رویه ها، دستورالعمل های کاری، و فرم ها و سوابق.

استاندارد ایزو 22000 چیست:

یک استاندارد بین المللی سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی است که به الزاماتی می پردازد، باید به طور کامل در زنجیره تامین مواد غذایی رعایت شود تا در نهایت غذا در شرایط خوب به دست مصرف کننده برسد.

این امر ایمنی مواد غذایی را برای بهبود حمایت از مصرف کننده تضمین می کند، و باعث اطمینان بیشتر، بهبود عملکرد هزینه ها در دراز مدت می شود.

این استاندارد با سایر استانداردهای سیستم مدیریت ایزو همراستا شده است که با ادغام مدیریت ایمنی مواد غذایی را با مدیریت کیفیت، محیط زیست یا ایمنی و بهداشت شغلی آسان می کند.

مزایایی که در صورت پیاده سازی ایزو 22000 در شرکت خود به دست خواهید آورد به شرح زیر است:

  1. بهبود استفاده از منابع
  2. افزایش پتانسیل رشد اقتصادی
  3. تضمین تولید مواد غذایی ایمن تر
  4. کاهش نرخ بیماری های ناشی از غذا
  5. مستندسازی کارآمدتر از تکنیک ها، روش ها و رویه ها
    مستندات ایزو 22000

دلیل خرید مستندات ایزو 22000 چیست:

شما باید رویه هایی را که توسط استاندارد فراخوانی شده و همچنین مواردی که برای اطمینان از کنترل سایر فرآیندها در FSMS خود لازم است را بروز رسانی کنید.

با انجام این کار مطمئن خواهید شد که فرآیندها طبق برنامه ریزی و تایید مدیریت انجام می شود.

رویه های خاص مورد نیاز استاندارد، عبارتند از:

کنترل اسناد، کنترل سوابق، کنترل محصول ناایمن، اصلاحات، اقدامات اصلاحی، برداشت ها و ممیزی های داخلی.

با دانلود مستندات ایزو 22000 و استقرار صحیح مطمئن می‌شوید که افراد مختلف فرآیند را به روشی صحیح انجام می‌دهند. شما رویه را نمی نویسید و آن را در یک کتاب در قفسه قرار نمی دهید تا گرد و غبار جمع آوری شود، بلکه سیستمی می سازید که رویه های و دستورالعمل های کاری به بخش مهم و جدایی ناپذیر سیستم شما تبدیل می شود.
مستندات ایزو 22000

به صرفه ترین راه برای استقرار استاندارد ایزو 22000:

اگر تصمیم دارید ایزو 22000 را در شرکت خود راه اندازی کنید، می دانید که باید رویه ها و فرم هایی بنویسید که سیستم ایمنی مواد غذایی را در محل اجرایی کنید. ما یک سیستم مدیریت ایمنی کامل ایزو 22000 را در اختیار شما قرار می دهیم.

شما به راحتی خواهید فهمید که برای دستیابی به انطباق و گواهینامه چه کاری باید انجام دهید. پس به راحتی می توانید همه این کارها را بدون استخدام یک مشاور گران قیمت انجام دهید.

ما فرم هایی را با دقت طراحی کرده ایم تا الزامات ایزو 22000 را برآورده کنیم. به سادگی رویه ها و فرم های ما را دنبال کنید زیرا ما بیشتر کارها را برای شما انجام داده ایم.

مستندات در قالب Word و Excel هستند، بنابراین هیچ نرم افزاری برای نصب یا یادگیری وجود ندارد. می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. اگر در طول پروژه خود سؤالی دارید، فقط یک ایمیل برای ما ارسال کنید! ما خوشحال خواهیم شد به هر سوالی که پیش بیاید پاسخ دهیم.

جهت خرید مستندات ایزو 22000 باشماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *