مدرک hse بین المللی


مدرک hse بین المللی برای کسانی صادر می شود که قصد دارند به خارج کشور مهاجرت کنند و در زمینه شغلی ایمنی و بهداشت شغلی مشغول به فعالیت شوند.

اهمیت دریافت مدرک hse بین المللی

در سال های اخیر، توجه به شغل hse در کشور ایران بسیار زیاد شده و شرکت های پیمانکاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و هم چنین شرکت های تولیدی به داشتن یک فرد متخصص در زمینه الزامات hse بسیار نیازمندند. از این روی یکی از شاخصه های مهم برای استخدام کارشناسان متخصص در این زمینه داشتن مدرک hse بین المللی است به همین دلیل این مساله یکی از مهم ترین فواید مربوط به داشتن این گواهینامه به حساب می آید.

هم چنین کسانی که قصد خروج از کشور را دارند و علاقمند به ادامه مسیر شغلی خود در زمینه hse در خارج از کشور هستند حتما به داشتن مدرک معتبری که قابل ارائه به کمپانی ها و شرکت های بین المللی باشند نیازمند و چه چیزی بهتر از خرید مدرک بین المللی معتبر در این زمینه

مدرک hse بین المللی
مدرک hse بین المللی

چگونگی دریافت مدرک hse

شرکت آروین سپهر دیار با داشتن چندین سال سابقه در زمینه ارائه خدمات آموزشی مربوط به سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، آمادگی خود را در برابر اهدای مدارک معتبر آموزشی بین المللی ارائه می کند.

مدرک hse بین المللی معتبر زمانی برای فرد صادر می شود که بتواند تمامی آموزش های مورد نیاز در این زمینه را پشت سر بگذارد. ما در این زمینه حدود 2 دوره برای کسانی که هیچ گونه آشنایی با مستندات hse ندارند برگزار کرده ایم. دوره اول برای مبتدیان است که حدود 16 ساعت فیلم آموزشی و آنلاین است که به محض ثبت نام در پنل کاربری فرد فعال می گردد و مورد بعدی حدود 24 ساعت فیلم آموزشی برای کسانی است که دوره مبتدیان را پشت سر گذاشته اند.

پس از گذراندن این دوره ها و قبولی در آزمون آنلاین معتبرترین مدرک hse برای افرادی که دوست دارند رزومه خود را به کارفرمایان جهت استخدامی نشان دهند صادر می شود. مدارک اهدایی از سمت شرکت آروین ایزو قابلیت استعلام و ریجستری را دارند و اشخاص با خیالی آسوده می توانند از آن استفاده کنند.

الزامات hse

الزامات hse شامل چه مواردی است؟

اما این که شما عزیزان در طول 2 دوره مجازی hse چه مباحثی را فراخواهید گرفت ابهامی است که در ذهن خوانندگان این مطلب شکل گرفته و لازم می دانیم در خصوص آن توضیحاتی ارائه کنیم. دوره آموزشی مربوط به مستندات و الزامات hse شامل موارد زیر است:

  • ارزیابی مدیریت ریسک و اخذ برنامه های ممیزی در خصوص ارائه چک لیست های ایمنی
  • طریقه درست استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پرخطر در محیط کار ( کپسول آتش نشانی، انواع جرثقیل ها و بالابرها و غیره)
  • شرح ایجاد روش های اجرایی و دستورالعمل های مربوط به استاندارد hse
  • شناخت و برخورد با عوامل زیان آور محیطی و غیر محیطی ( شیمیایی، میکروبی، فیزیکی و بیولوژیکی)
  • عوامل مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط با پیشگیری از حوادث
  • شناخت روانشناسی صنعتی و رهبر و لیدری مربوط به آن

هزینه دریافت مدرک hse بین المللی

اما شاید پرداخت هزینه های مربوط به صدور چنین مدرکی برای افرادی که جویای کار هستند امکان پذیر نباشد و افراد از ترس این که هزینه های هنگفتی را باید برای دریافت این مدرک پرداخت کنند اجتناب می کنند. لازم است این نکته را یادآور شویم که شرکت ما، پایین ترین میزان سود را برای ارائه این مدارک برای افراد در نظر گرفته تا با خیالی آسوده بتوانند در دوره های مجازی و آنلاین شرکت کنند و مدرک hse بین المللی خود را در این زمینه دریافت نمایند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید: محاسبه هزینه مدرک hse

جهت راهنمایی و مشاوره در خصوص چگونگی دریافت این مدرک همین الان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *