مدرک مژه


صدور مدرک مژه دارای هولوگرام مخصوص به همراه سیستم استعلام کاملاً قانونی با قیمت مناسب برای شما فراهم شده است.

در صورتی که قصد خرید مدرک مژه در لاین های اکستنشن، لیفت و لمینت دارید می خواهید مدرک بین المللی دریافت نمایید می توانید فرم وب سایت را تکمیل نمایید تا جهت دریافت شرایط مدرک با شما ارتباط گرفته شود.

اخذ مدرک مژه در یک نگاه

منظور از مدرک مژه همان گواهی یا سرتیفیکیت است که به منظور تایید حرفه شخص برای او صادر خواهد شد. حال سوال اینجاست که چطور می توان از اصالت مدرک بین المللی اطمینان حاصل کرد؟ مدرک بین المللی که در اختیار شما قرار می گیرد دارای هولوگرام برند مورد نظر است. برای مدارک مورد نظر کد رجیستری ثبت می شود و شرایط استعلام نیز در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. همینطور آدرس سایت اصلی کشور صادر کننده مدرک نیز ارزیابی می شود.

مدرک بین المللی مژه

راهنمای خرید مدرک بین المللی اکستنشن مژه

برای اینکه اقدام به خرید مدرک مژه نمایید می بایست تخصص خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. برای تایید مهارت شما، گواهی پایان دوره از شما درخواست می شود. پس از بررسی مهارت و سایر مدارک شما سفارش به طور دقیق ثبت می شود. اطلاعات مربوط به متقاضیان به صورت دقیق و همینطور به نوبت بررسی می شود. نگران نواقص مدارک خود نباشید، شرایطی در نظر گرفته می شود تا بتوانید مهارت خود را تکمیل کنید و سپس اقدام به خرید مدرک مژه نمایید.

وجود مدرک مژه به معنی تایید صلاحیت فرد مژه کار است. شما به واسطه این مدرک به راحتی می توانید در مراکز زیبایی جذب شده و شروع به کار نمایید. همینطور می توانید خودتان سالن بزنید و به عنوان یک متخصص کار کنید. از دیگر مزایای اخذ مدرک بین المللی مژه، افزایش اعتبار کاری است. در واقع کسانی که قصد مهاجرت از کشور دارند به راحتی به کمک این مدرک می توانند اقدام به کسب و کار در کشور مقصد داشته باشند بدون اینکه مشکلی ایجاد شود.

انواع مدرک مژه

پس از اینکه دوره آموزشی اکستنشن مژه را پشت سر گذاشتید، مدرک بین المللی برای شما صادر می شود. این مدرک به دو دسته هنرجویی و مربی گری تقسیم می شود که هر یک مزایای مربوط به خود را دارد.

مدرک بین المللی اکستنشن مژه مربی گری: این مدرک مخصوص افرادی است که قصد تدریس دوره اکستنشن مژه را دارند. وجود دو سال سابقه کاری در این راستا مهم است و معمولاً هزینه اخذ مدرک مربی گری به نسبت هنرجویی بیشتر است.

مدرک مژه هنرجویی: این مدرک برای افرادی است که دور مورد نظر را پشت سر گذاشته اند و قصدشان ورود به بازار کار است. حال در منزل یا محل کار خود شروع به کار می کنند و یا در سالن های آرایشی فعالیت خواهند داشت. معمولاً این مدرک با سخت گیری کمتری در اختیار افراد قرار می گیرد و هزینه مناسب تری به نسبت مربی گری دارد.

صدور مدرک مژه

بهترین روش اصالت سنجی مدرک

از آنجایی که مراکز مختلفی اقدام به صدور مدرک مژه می کنند، متقاضیان در بررسی اصالت مدرک مورد نظر نگران هستند. یک روش بسیار عالی و بدون نقص برای بررسی اصالت مدرک مورد نظر این است که قابلیت ترجمه از سوی وزارت دادگستری داشته باشد. خوشبختانه تیم ما شرایطی در نظر گرفته است تا صدور مدرک مژه با بیشترین سطح اصالت همراه باشد.

 

هزینه صدور مدرک اکستنشن مژه

هزینه اخذ مدرک مژه متغیر است. شرایطی در نظر گرفته ایم تا بر اساس سطح مهارت خود بتوانید در سریع ترین زمان اقدام به اخذ مدرک نمایید. هزینه ها بر اساس نوع مدرک در نظر گرفته می شود. در صورتی که قصد شما مربی گری باشد می بایست دوره و آزمون های بیشتری را پشت سر بگذارید به این ترتیب هزینه مربوطه نیز بیشتر خواهد شد.

یک نکته مهم دیگر این است که صدور مدرک مژه برای افراد مبتدی و تازه معمولاً دشوارتر است. بنابراین پیشنهاد می شود دوره های آموزشی را به صورت دقیق پشت سر بگذارید و شرایطی در نظر بگیرید تا مدرک مورد نظر بر اساس ساختاری که دارد ارزیابی شود. البته شما می توانید در ابتدا مشاوره های لازم را دریافت کنید و سپس با بهترین برنامه ریزی به نتیجه دلخواه دست یابید. از یاد نبرید که صدور مدارک قلابی با کمترین اعتبار هنوز هم بسیار زیاد است و در نهایت شخص اصلی که ضرر می کند خودتان هستید بنابراین گول قیمت های بسیار ارزان را نخورید.

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *