مدرک بین المللی آرایشگری


در این مقاله به مزایای دریافت مدرک بین المللی آرایشگری پرداخته ایم. هم چنین مدت زمان و هزینه مربوط به صدور مدرک معتبر را نیز بیان کرده ایم پس با ما همراه باشید.

چرا باید آرایشگران به فکر دریافت مدرک بین المللی باشند؟

حرفه ی آرایشگری در کشور ایران از محبوبیت و اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مهم ترین سندهایی که یک آرایشگر مردانه و یا زنانه باید داشته باشد، مدرک بین المللی آرایشگری معتبر و قابل ترجمه است و دلیل این اهمیت در 3 اصل زیر بیان شده است.

  1. معمولا بسیاری از آرایشگران ایرانی پس از مدتی فعالیت در ایران دوست دارند به خارج از کشور مهاجرت کنند و فرصت شغلی بسیاری از لاین های زیبایی به خصوص در کشورهای اروپایی و با حقوق و درآمد دلاری و یورویی مهیا است و با داشتن مدرک بین المللی معتبر در واقع، حدود 50 درصد راه پیموده می شود.
  2. مدرک بین المللی، یکی از شروط اصلی گرفتن وام برای برخی بانک های ایرانی است. اگر شخصی در زمینه آرایشگری فعالیت دارد و می خواهد در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد بایستی به فکر گرفتن وام باشد و ویکی از شروط اصلی اخذ وام، ارائه این مدارک به بانک ها می باشد.
  3. اما مهم ترین مزیت در زمینه اخذ مدرک بین المللی آرایشگری کسب جایگاه و اعتبار بیشتر در میان رقبای خود است. بسیاری از فعالان رشته آرایشگری، اصلا مدرک ندارند و شما می توانید با گرفتن چنین گواهی معتبر، جایگاه ویژه ای در میان همکاران و رقیبان خود پیدا کنید و هم چنین این مساله می تواند مشتری و فروش شما را بیشتر کند.
مدرک بین المللی آرایشگری

مراحل دریافت مدرک بین المللی آرایشگری

اما گذراندن چندین مرحله برای دریافت گواهی بین المللی، لازم است که مشاورین شرکت آروین سپهر دیار شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. این شروط شامل:

  • گذراندن دوره های آموزشی چه به صورت حضوری و یا آنلاین توسط شخص متقاضی است که شرکت آروین سپهر دیار بسیاری از این دوره های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار می کند.
  • سابقه کاری و آموزشی می تواند ساده ترین روش برای دریافت مدرک بین المللی آرایشگری باشد. اگر حداقل یک سال سابقه کار در این زمینه داشته باشید، به سادگی می توانید مدارک معتبری در این زمینه دریافت کنید.
  • پس از ارسال مدارک خود، طی یک هفته کاری بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت صادر می شود و می توانید از این مدارک به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید: مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی

هزینه صدور مدرک بین المللی معتبر

جهت دریافت مدرک بین المللی باید هزینه ای پرداخت کنید. این هزینه به نسبت ارزش و اعتباری که گواهی می تواند برای شما داشته باشد بسیار ناچیز است در حال حاضر شرکت آروین سپهر دیار معتبرترین مدارک بین المللی را از کشورهای آمریکا، انگلستان و آلمان صادر می کند که هزینه هر کدام از این مدارک جداست:

قیمت مدرک سانتا مونیکا آمریکا

قیمت مدرک QAL انگلستان

قیمت مدرک IGS آلمان

4 میلیون تومان

2 میلیون تومان

3 میلیون تومان

مدرک سانتا مونیکا آمریکا:

معتبرترین مدرک بین المللی در حال حاضر ارائه شده در کشور ایران می باشد. با گرفتن این مدرک به هر جای دنیا می توانید مهاجرت کنید در حال حاضر به دلیل وجود تحریم های کشور ایران، تنها از دفتر دبی این مدرک صادر می شود و نمونه مربوط به آن در زیر آورده شده است.

مدرک سانتا مونیکا

مدرک qal انگلستان

در حال حاضر محبوب ترین مدرک بین المللی آرایشگری در کشور ایران به حساب می آید. این مدرک نه تنها از ظاهری جذاب و زیبا و هم چنین هولوگرام و مهر برجسته برخوردار است بلکه از اعتبار بالایی نیز به دلیل استعلام کد ریجستری این مدرک از وب سایت qalcert.co.uk برخوردار است. هم چنین آخرین نکته در خصوص آن تحت اعتبار بودن مدرک زیر نظر ارگان ascb انگلستان است.

مدرک qal انگلستان

مدرک igs آلمان

شاید در وهله اول گزینه جذابی برای سفارش مدرک آرایشگری نباشد چون که اغلب مدارک آلمانی برای سیستم های مدیریتی و کیفیتی مناسب است. اما حدود یک سالی می باشد که سایت igs اقدام به لاینی در زمینه صدور مدرک بین المللی آرایشگری کرده است که این مساله می تواند در آینده ای نه چندان دور تعداد متقاضیان سفارش این گواهینامه را بسیار زیاد کند.

مدرک igs آلمان
مدرک igs آلمان

مدت زمان اخذ مدرک بین المللی حدود یک هفته و نهایتا دو هفته کاری می باشد.

جهت ثبت و سفارش و دریافت مدارک بین المللی با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: 09902702205

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.