دوره haccp

دانشجویان و یا پرسنلین صنایع غذایی می توانند در دوره haccp شرکت کنند. جهت ثبت نام در دوره های مجازی haccp می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. برای کسب اطلاع بیشتر در ادامه مقاله همراه ما باشید.

haccp چیست:

این دوره آموزشی آنلاین و خودگام (HACCP) به این دلیل طراحی شده است تا به متقاضیان درک کاملی از مفاهیم و کاربرد روش نقطه کنترل بحرانی تجزیه و تحلیل خطر برای ارزیابی، شناسایی و کنترل خطرات ارائه شود. در این دوره، متقاضیان دانش، اعتماد به نفس و مهارت‌هایی را کسب می‌کنند تا بتوانند از تمام سرفصل های این استاندارد برای توسعه، پیاده‌سازی و حفظ سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی مبتنی بر HACCP استفاده کنند.

کاری که شما انجام خواهید داد

  1. فرم سایت را جهت ثبت نام دوره haccp پر می کنید.
  2. مدارک و اطلاعات خود را جهت ثبت نام برای کارشناسان ما ارسال فرمایید.
  3. دوره مربوطه را بگذرانید.
    دوره haccp

ثبت نام دوره haccp:

پس از ثبت نام، یک پیام حاوی دستورالعمل مربوط به نحوه دسترسی به دوره آموزشی از طریق کارشناسان ما دریافت خواهید کرد. یک آدرس ایمیل برای ثبت نام و دریافت دستورالعمل ها مورد نیاز است. از تاریخ ثبت نام برای اعلام آمادگی برای آزمون ده روز فرصت دارید. پس از اتمام موفقیت آمیز دوره، از جمله نمره قبولی در آزمون نهایی 20 سوالی، به چاپ گواهینامه رسمی بین المللی tuv آلمان خود دسترسی خواهید داشت. در صورت عدم تکمیل دوره (از جمله اتمام آزمون نهایی آنلاین) در بازه زمانی اعلام شده، متقاضی باید مجدداً در دوره ثبت نام کرده و هزینه ثبت نام کامل را بپردازد.

این دوره الزامات آموزشی HACCP را برای سایر استانداردهای ایمنی جهانی غذا همچون (GFSI) (BRCGS، SQF، FSSC 22000، و غیره) برآورده می کند.

این دوره آنلاین تقریباً 2 ساعت طول خواهد کشید. شما می توانید با استفاده از فایل ویدئویی هر زمان که بخواهید دوره را شروع کنید، متوقف کنید، و یا مکث کنید، و در سر فرصت تمامی مباحث را مرور کنید.

این دوره از طریق آموزش مجازی به رهبری مربی نیز در دسترس است. لطفاً برای استفاده از این خدمات همین امروز با ما تماس بگیرید.

سرفصل های آموزشی haccp:

موضوع اصلی و کلی haccp مربوط به تجزیه و تحلیل نقاط بحرانی سیستم مدیریت مواد غذایی به شرح زیر می باشد:

  1. بهداشت مواد غذایی و اقدامات پیشگیرانه برای خطرات مربوط به حمل و نقل مواد غذایی
  2. سیستم مدیریت HACCP
  3. شناسایی و مدیریت نقاط بحرانی با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و اقدامات صحیح
  4. اهمیت کنترل بصری با بررسی انبار کالا و چرخش آنها.
  5. دانش اولیه قوانین بهداشتی برای خلاص شدن از شر حشرات و جوندگان، کنترل دما و میکرو اقلیم
  6. مدیریت اسناد مربوط به رویه های HACCP و مدیریت عدم انطباق
  7. مسائل میکروبیولوژی مواد غذایی، آگاهی از منشاء شیمیایی و فیزیکی تولید و …..

این دوره روش های بهداشت، حمل و نقل مواد غذایی و تمیز کردن را پوشش می دهد و بیانگر یک نمای کلی از مقررات دولتی برای کارشناسان در بازار مواد غذایی است. به طور کلی این برنامه دستورالعمل های مفیدی را برای اتخاذ رفتار و روش های صحیح برای تضمین ایمنی مواد غذایی ارائه می دهد.

دوره haccp

هزینه شرکت در دوره haccp:

با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی عموم هزینه شرکت در دوره haccp بسیار معقول می باشد تا تمامی متقاضیان بتوانند از الزامات این دوره بهره مند شوند. تعرفه شرکت در دوره های آنلاین سیصد هزار تومان و همچنین صدور مدرک بین المللی سیصد هزار تومان می باشد. جهت استفاده از کد تخفیف ما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت بازگوی شرایط و ارسال نمونه مدرک haccp با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *