اخذ ایزو ارزان


در شرایط اقتصادی کنونی تمامی مردم ایران به دنبال محصولات و خدماتی هستند که با قیمت مناسب بتوانند آن را تهیه کنند. یکی از این خدمات اخذ ایزو ارزان است که آیا اصلا چنین چیزی امکان پذیر است؟

آیا گرفتن ایزو اجباری است؟

بسیاری از صنایع برای نشان دادن هر چه بهتر خدمات و محصولات خود نیازمند یک راهنما و مشاور هستند. ایزو راهنمای کلی و بسیار تخصصی در این زمینه هست که شرکت به سادگی می تواند با تبعیت از الزامات آن، بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان ارائه کند.

در حال حاضر حدود 80 درصد صنایع احتیاجی به گرفتن ایزو ندارند یعنی داشتن ایزو برای آن ها اجباری نیست نه این که نیاز نداشته باشند، بلکه گرفتن ایزو برای آن ها اجباری نیست. اما برخی دیگر از صنایع به خصوص در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی هستند که برای اخذ مجوزهای لازم و هم چنین کار در زمینه کاری خود نیازمند داشتن ایزو هستند.

اخذ ایزو ارزان

چه شرکتی اخذ ایزو ارزان صادر می کند؟

در حال حاضر شرکت های مشاوره ای بسیاری در ایران هستند که ادعا می کنند با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات می توانند برای شما استانداردهای ایزو صادر کنند. حتی برخی دیگر از این سازمان ها هستند که برای جلب نظر مشتریان خود اقدام به شرایط قسطی جهت صدور ایزو کرده اند اما آیا واقعا برای ایزوی معتبر چنین اصلی صحیح است، بیاییم روشن تر این موضوع را برای شما باز کنیم.

هر چقدر هزینه کنید همانقدر آش می خورید این اصل در ارتباط با مشاوره سیستم های مدیریتی هم کفایت می کند. اخذ ایزو ارزان احتمال دارد تبعاتی برای شما به همراه داشته باشد این که مدرک ایزو اصل دریافت نکنید و در آینده با مشکلاتی مواجه شوید از احتمالاتی که در هنگام اخذ مجوز ایزوی ارزان ممکن است برای شما روی دهد. پس باید چه کنیم که هم ایزوی ارزان دریافت کنید و هم معتبر باشد؟

اخذ ایزو ارزان

روش های شناسایی ایزوی معتبر

3 روش مهم برای اخذ ایزو معتبر وجود دارد که بایستی این روش ها را بشناسید:

  1. مدرک تحت اعتبار iaf باشد. البته ممکن است مدرکی تحت اعتبار iaf نباشد اما معتبر باشد که این دسته از موارد نادر و بسیار کم است هم چون مدرک سرت رم ایتالیا که تحت اعتبار کونایپ هست و یا مدرک Qal انگلستان که تحت اعتبار ascb انگلستان می باشد.
  2. cb مربوط به شرکت گواهی دهنده ایزو شناخته شده و معتبر و دارای سایت مجزا باشد که از طریق سایت مربوط به این cb بتوانید مدرک خود را استعلام بگیرید. هم چنین در شرکت آروین سپهر دیار می توانید با کارشناس ما تماس بگیرید تا هم نحوه استعلام مدارک تحت اعتبار iaf و هم چنین مدارک cb برای شما ارسال شود.
  3. مدرکی که برای شما صادر می شود تحت اعتبار یک ab باشد. پس این نکته را فهمیدیم که هر مدرک ایزو معتبر دارای یک cb و یک ab می باشد که بدون شک اخذ ایزو ارزان امکان داشتن چنین مساله ای را ندارد.

اخذ ایزو ارزان برای چه افرادی مناسب است؟

گاهی اوقات مدیر شرکت تنها می خواهد یک مدرک ایزو داشته باشد که آن را در قاب بگذارد و در دیدگاه مشتریان خود قرار دهد. با چاپ یک برگه و تزئین آن با استفاده از فتوشاپ می توان چنین مدرکی را برای شما صادر کرد. هم چنین مدارکی دارای یک کد ریجستری هستند که با استفاده از سایتی که صرفا ایرانی است ولی به زبان انگلیسی می باشد می توانید این مدرک را داشته باشید. شرکت آروین سپهر دیار چنین مدارکی را هم برای مشتریانی که قصد دارند که در مناقصات شرکت کنند صادر می کنند که نمونه چنین مدرکی در تصویر زیر آمده است.

اخذ ایزو ارزان

هزینه های مربوط به مدارک بین المللی برای شرکت های متقاضی در این خصوص طبق جدول زیر آمده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید.

هزینه مدرک ایزو تحت اعتبار iaf

10 میلیون تومان

هزینه مدرک ایزو تحت اعتبار iaf نباشد ولی معتبر باشد

2 میلیون و پانصد هزار تومان

هزینه مدرک ایزو که صرفا یک کد ریجستری دارد برای مناقصات

1 میلیون تومان

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *