لازم است بدانید که پیاده سازی ایزو 17025 گام موثری در خصوص خود کفایی آزمایشگاه ها در عرصه ی بازار جهانی می باشد. استاندارد این ایزو، دو قسمت اصلی و حیاتی ( فنی و مدیریتی) در خصوص آزمایشگاهی و کالیبراسیون را در برمی گیرد. که اجرایی کردن آن نیاز به تخصص بالایی دارد که خوشبختانه این پروسه ی مهم توسط کارشناسان متخصص ما انجام خواهد شد.

تعریفی جامع از ایزو 17025:

این ایزو توانایی آزمایشگاه ها را افزایش و نشان می دهد که آنها به صورت کارا و شایسته فعالیت می کنند و در نتیجه اعتماد به کار آنها را در سطح ملی و در سراسر جهان ارتقا می یابد.
همچنین با ایجاد قبولی وسیع تر بین همه کشورها، به آسان شدن همکاری بین آزمایشگاه ها و ارگان های دیگر کمک می کند. گزارشات و گواهینامه های آزمون را می توان از یک کشور به کشور دیگر بدون نیاز به آزمایش پذیرفت، که به نوبه خود باعث بهبود تجارت بین المللی می شود.

پیاده سازی ایزو 17025 به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود؟

لازم است بدانید که مراحل پیاده سازی ایزو 17025 به دو روش انجام خواهد شود:

  1. اولین روش به صورت حضوری است که در این روش ما مشاور متخصص 17025 را برای سازمان شما می فرستیم که با بستن قراردادی مطمئن صفر تا صد مشاوره و پیاده سازی را برای آزمایشگاه سازمان شما انجام می دهد.
  2. دومین روش به صورت غیر حضوری است که شما یک نماینده که با این ایزو آشنایی داشته باشد را انتخاب می کنید ما در این روش مستندات ایزو را در اختیار متقاضی می گذاریم و از راه دور پیاده سازی را به نماینده شما آموزش می دهیم و تا پایان کار شما را همراهی خواهیم کرد.

یازده مرحله برای موفقیت در فرآیند ایزو 17025:

بهترین راهکار جهت موفقیت در پروسه ی ایزو مختص آزمایشگاهی به شرح زیر است:

  1.  پشتیبانی مدیریت را بدست آورید.
  2. زمینه سازمان را تعیین کنید.
  3.  محدوده، مدیریت، تعهد و مسئولیت ها را تعریف کنید.
  4. خطرات و فرصت ها را برطرف کنید.
  5.  مراحل و رویه ها را تعریف کنید.
  6.  اجرای فرایندها، رویه ها و کنترل ها.
  7.  برنامه های آموزش و آگاهی را انجام دهید.
  8.  با نهاد اعتباربخشی درگیر شوید.
  9.  LMS را کار کنید.
  10. انجام ممیزی های داخلی.
  11. بررسی مدیریت.

آیا آماده اید تا صلاحیت آزمایشگاه خود را ثابت کنید؟

اگر سازمان شما تمام 11 مرحله قبل را انجام داده باشد، شما آماده اید که برای ارزیابی اعتبار سنجی آماده شوید. و این به معنی فرصتی برای نشان دادن صلاحیت آزمایشگاه خود در ارائه خدمات تست کیفیت یا کالیبراسیون می باشد. در مرحله آماده سازی، بررسی نهایی عملیات روزمره را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که سوابق به طور موثر ثبت شده است، با کارکنان ارتباط برقرار کرده و به آنها کمک کنید تا درک کنند که حسابرسی صرفاً بخشی از فرایند است. تمام عناصر یک سیستم مدیریت کیفیت احتمالاً ارزیابی می شوند و خطوط باز ارتباطی، برنامه ریزی و جمع آوری ذینفعان، برای آمادگی یک حسابرسی موثر خواهد بود.

معرفی شرکت معتبر جهت پیاده سازی ایزو 17025:

اگر سازمان شما به دنبال اتخاذ  17025 در محیط آزمایشگاه خود هستید، احتمالاً سوالاتی همچون موارد زیر دارید: چگونه به ایزو 17025 برسیم؟ باید چکار کنیم؟ آیا ما آماده هستیم؟ چه مراحلی باید گذرانده شود؟ هزینه این کار برای ما چقدر است؟ فرآیند چقدر طول میکشد؟ مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشد فقط کافیست با شماره زیر تماس بگیرید. در خصوص هزینه ها هم باید بگوییم که ابتدا کارشناسان ما فرم ایزو 17025 را برای شما ارسال می کنند و متقاضی بنا به امکانات سازمان خود این فرم را پر می کند آن زمان هزینه دقیق برای پیاده سازی ایزو 17025 برای شما تعیین خواهد شد.

شماره تماس مدیریت آقای کریمی پور: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *