شرکت های cb در ایران

لیست شرکت های CB در ایران توسط سازمان هایی سرچ می شود که قصد دارند ایزو معتبری را دریافت نمایند، مثلا اگر شرکتی بخواهد ایزو تجهیزات پزشکی دریافت کند باید حتما از cb های مورد تایید تجهیزات پزشکی کمک بگیرد.

گاها پیش می آید که شرکت ها مدعی هستند که زیر نظر سازمان تایید صلاحیت فعالیت می کنند و اقدام به ثبت سفارش استاندارهای ایزو می کنند، اما زمانی که گواهی ایزو به دست شرکت متقاضی می رسد متوجه می شوند که زیر نظر سازمان تایید صلاحیت نمی باشد و cb خصوصی به حساب می آید. پس اگر می خواهید گواهی اصل با تایید  naci اخذ نمایید لطفا در ادامه متن همراه ما باشید.

ما به عنوان شرکت مشاوره ایزو همراه شما خواهیم بود.
شرکت های cb در ایران

معرفی لیست شرکت های CB در ایران:

آشنایی با شرکت های CB در ایران اصولا در گوگل سرچ می شود، زیرا می خواهند گواهی ایزو تحت اعتبار naci دریافت کنند.

اولین قدم برای شناسایی این نوع شرکت ها این است بدانید با چه مجوزی اقدام به صدور گواهی ایزو تایید صلاحیت می کنند، که در ادامه به آن می پردازیم.

به طور مثال شرکت های ذکر شده زیر دریافت مجوزهای لازم جهت صدور گواهی ایزو 9001 از سازمان تایید صلاحیت را دارند.

  • شرکت توف نورد ایران
  • شرکت کیفیت و انطباق کیهان پویا
  • شرکت بیکران راهکار سعادت
  • شرکت sgs
  • شرکت آرین tuv پاسارگاد
  • شرکت مرزبان کیفیت.
  • شرکت سیستم های پیشرفته صنعت
  • و …

شرکت هایی که در بالا به نام آنها اشاره کردیم باید سالانه برای تمدید مجوزهای خود اقدام کنند تا اجازه صدور گواهی به آنها داده شود در غیر اینصورت نمی توانند به ارائه خدمات ایزو بپردازند. اصولا این شرکت ها خود توسط استاندارد 17021 تایید صلاحیت می شوند.

چه مرجعی به شرکت های cb اعتبار می دهد:

قطعا برایتان سوال پیش می آید که نهاد اعتبار بخشی به cb ها چه مراجعی است، سازمان هایی که به گواهی ایزو اعتبار می بخشند اصولا به ab معروف هستند که توسط iaf تایید شده اند. معمولا سازمان استاندارد کشورهای عضو هستند یا سازمان غیر مستقل که توسط سازمان استاندارد تعریف می شوند.

ab های هم نهاد اعتبار cb ها به حساب می آیند.

به طور مثال در کشور ما ایران نهادی که به شرکت های cb فعال اعتبار می دهد، سازمان تایید صلاحیت به نام naci می باشد که خود نیز توسط iaf تایید شده است.

پس لطفا شرکت هایی که قصد اخذ ایزو را دارید، قبل از انتخاب مرجع صدور ایزو بهتر است به نوع فعالیت و اسکوپ نهاد صادر کننده برای صدور گواهینامه درخواستی توجه داشته باشند.
شرکت های cb در ایران

از کجا می توانیم گواهی ایزو معتبر بگیریم:

همانطور که در بالا به نهاد های گواهی دهنده معتبر پرداختیم، لازم است بدانید که برای اخذ هر نوع استانداردی ابتدا باید تمامی الزامات و دستورالعمل های آن در محل پیاده سازی شود که این کار اصولا توسط مشاور ایزو متخصص انجام می گیرد و اگر تمامی مراحل پیاده سازی ایزو به درستی انجام شود و عدم انطباقی نگیرد، سپس گزارشات ممیزی برای نهاد صادر کننده ارسال می گردد و نهاد صادر کننده گواهی ایزو درخواستی شرکت متقاضی را صادر می کند.

اصولا تمامی گواهینامه های ایزو صادر شده اعتباری سه ساله دارند که سازمان متقاضی باید سالیانه اقدام به ممیزی مجدد و برای تمدید آن اقدام کنند.
جهت ارتباط با یکی از شرکت های cb در ایران با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *