اخذ مجوز ایزو

جهت اخذ مجوز ایزو ابتدا باید به نمایندگی های قانونی ایزو که دارای تخصص فنی و مهندسی و همچنین دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند، مراجعه کنید. مشاوران isokade روش های اخذ مجوز ایزو _ دریافت مجوز ایزو _ صدور مجوز ایزو _ هزینه مجوز ایزو را برای متقاضیان به صورت شفاف در این مقاله توضیح می دهد. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
محبوب ترین سوالات متداول: مجوز ایزو چیست؟ چرا باید مجوز ایزو بگیریم؟ شرایط و نحوه دریافت مجوز ایزو چگونه است؟

نکته مهم: برای اینکه مجوز ایزو بدون اعتبار برایتان صادر نشود، بیشک باید مجوز درخواستی خود را از نمایندگی هایی که دارای مجوزهای مشاوره ای ایزو هستند، درخواست دهید. مجموعه isokade تحت نظارت وزارت صنعت و معدن و تجارت ایران تاکنون با شرکت های بزرگی همچون پدید آمل، بهین تب، ارد میلاد تبریز، عایق بام گستران، مشاوران کارا، مهندسین کاوش آبخوان، عرشه گستر شیراز، انوه سازان آفتاب، ایسلند واتر، کار اندیش صنعت شیمی، الکتریسته گستر غرب، آزما پویا، کارخانه سنگ قروه، آموزشگاه سبزوار و ….افتخار همکاری داشته است. و خدمات مشاوره رایگان در خصوص اخذ مجوز ایزو را به تمامی شرکت های داخلی و خارجی ارائه می نماید.

  برای سفارش و اخذ مجوز ایزو معتبر کلیک فرمایید و فرم موجود را پر کنید.

ما به طور ساده در این خبر روش های اخذ مجوز ایزو را در چند مرحله برای مدیران شرکت توصیف می کنیم:

  1. تعیین اهداف کلی شرکت جهت دریافت مجوز ایزو و سپس ارتباط با مشاوران متخصص مجموعه ایزوکده
  2. انتخاب بهترین مرجع صدور مجوز ایزو زیر نظر سازمان صلاحیت با اعتبار iaf
  3. پاس کردن الزامات ایزو درخواستی جهت دریافت مجوز
  4. ثبت نام استاندارد ایزو از مرجع تایید صلاحیت
  5. مراقبت از ممیزی ها پس از اخذ مجوز ایزو
    [hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]بیشتر بخوانید: گواهینامه ایزو و لیست شرکت های صادر کننده در ایران[/hwgold-dash]

مجوز ایزو چیست:

به مجوزی اطلاق می شود که تحت اعتبار مرجع صلاحیت باشد و به صورت خصوصی و دولتی برای تمامی استانداردهای ایزو صادر می گردد. از ایزو 9001 گرفته تا استانداردهای اختصاصی و مهم همچون ایزو 17025 و 13485.
شرکت isokade برای دستیابی به مجوز ایزو به شما راه کار های مناسب ارائه می دهد که تمامی راهکارها حاصل تجربه ما در زمینه مشاوره و پیاده سازی ایزو می باشد که شرکت شما با تعیین اهداف خود بتواند در سریعترین زمان ممکن به این مجوز کاربردی دست پیدا کند. اخذ مجوزهای ایزو بیانگر این است که سیستم مدیریت شرکت نسبت به مسائلی همچون تولیدات، خدمات، تضمین کیفیت را می دهد. البته لازم است بدانید همه استاندارد های ایزو توسط سازمان استاندارد سازی که در کشور Switzerland می باشد تالیف می شود. و صدور مجوز ایزو توسط نمایندگی های آن در ایران انجام خواهد شد.
اخذ مجوز ایزو

دلیل اخذ مجوز ایزو:

صدور مجوز ایزو به مشتریان شما نشان می دهد که شما کسب و کاری را اداره می کنید که دارای بنیاد پایدار و آماده رشد است.
هر استاندارد ایزو مزایای خاص خود را دارد، به عنوان مثال:

  1. ایزو 9001 به طور کلی به شما در حفظ اولویت قرار دادن ارباب رجوع کمک خواهد کرد.
  2. ایزو 27001 به طور کلی از سیستم ها، داده ها و اعتبار شما محافظت می کند.
  3. ایزو 14001 به طور کلی تاثیرات زیست محیطی را کم می کند.
  4. ایزو 45001 به طور کلی به شما کمک می کند تا از پرسنل خود محافظت کنید.
    [hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]بیشتر بخوانید: جهت آشنایی بیشتر در خصوص استاندارد های ایزو روی کلمه مقالات کلیک فرمایید.[/hwgold-dash]

هدف و مزایای مشترک در تمام مجوز های ایزو به صورت زیر می باشد:

  1. کارایی بیشتر
  2. کم شدن هزینه
  3. ارتقاء رضایت ارباب رجوع
  4. پرسنل درگیرتر
  5. کم شدن حادثه
  6. حق بیمه کاهش پیدا می کند.
  7. اجازه شرکت در مناقصات داده خواهد شد.

بدون شک با حفظ مجوز ایزو، مسئولیت شرکت خود را برای رسیدن به اهداف و بیشتر شدن اعتبار و اطمینان ارباب رجوع در ارائه خدمات خود اثبات می کنید.
بیشتر بخوانید: طریقه گرفتن ایزو به چه نحوی است؟ تعیین هزینه صدور ایزو برای شرکت؟ مراحل درخواست ایزو در سازمان؟
اخذ مجوز ایزو

قیمت آن چند است؟

هزینه های ثبت و صدور مجوز رسمی بسته به اندازه و پیچیدگی ارگان ها و فرایندهای داخلی شما متفاوت است.

  1.  هزینه های توسعه ای وجود دارد، یعنی زمان صرف مستند سازی و پیاده سازی سیستم.
  2.  هزینه های مربوط به آموزش پرسنل برای تهیه اسناد مورد نیاز و انجام ممیزی های داخلی.
  3.   هزینه ثبت نام وجود دارد که شامل انجام حسابرسی و ثبت سیستم مدیریت است. البته که هزینه بستگی به تعداد مکان ها، دامنه کار، تعداد شیفت ها و غیره دارد.
  4. قطعا با استفاده از تجربه یک مشاور ماهر می توانید برخی از این هزینه ها را کاهش دهید، به خصوص که این امر خطر شروع مسیر اشتباه یا از دست دادن نیازهای اساسی استاندارد را کاهش می دهد.

اما به طور میانگین هزینه ها بستگی به نوع استاندارد سیستم مدیریتی، اندازه و پیچیدگی سازمان و دامنه ثبت نام، برای اجرای یک سیستم مدیریت رسمی دارد که اصولا بین 6 الی 15 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. به علاوه هزینه های حسابرسی های ثبت نام که باید به حساب سازمان استاندارد جهت صدور مجوز واریز گردد معمولاً بین 10 میلیون تومان می باشد.
جهت مشاوره رایگان در خصوص سفارش و اخذ مجوز ایزو با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس مدیریت آقای کریمی پور: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *