دریافت گواهینامه ایزو 10004

ایزو 10004 به رضایت مندی مشتری می پردازد. میزان رضایتمندی مشتریان از محصولات شما، نمایان گر مرز بین موفقیت و شکست شما در حرفه ای که به آن می پردازید است. رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شما منعکس کننده سلامت کسب و کار شماست. در این مقاله به اهمیت دریافت گواهینامه ایزو 10004 می پردازیم.

الزامات ایزو 10004

دریافت گواهینامه ایزو 10004 برای هر سازمانی که تمایل به فراتر رفتن از انتظارات مشتری را دارد، می تواند بسیار مفید باشد. برای نظارت و سنجش رضایت مشتری، ایزو 10004، راهنمایی در تعریف و اجرای فرایند ها ارائه می کند. این استاندارد بر روی مشتریان خارج از سازمان متمرکز است و به طور کلی طبق آمارهای به دست آمده درصد جزئی از مشتریان ناراضی، دلیل عدم رضایت خود را بیان می کنند و اکثرا اقدام به ترک گرفتن خدمات و محصولات خود از سازمان می کنند و بالغ بر 50 درصد آن ها، شرکت ها و سازمان های رقیب را برای دریافت خدمات انتخاب می کنند. بنابراین اهمیت به نکات مستندات ایزو 10004  چه برای یک بقالی کوچک در روستایی دور افتاده  و چه برای یک سازمان بزرگ مانند شرکت مایکروسافت از حیاتی ترین نکات است.

به گزارش cx tredns که روی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات و محصولات شرکت، مشغول به جمع آوری اطلاعات بوده است، 60 درصد از شرکت های مورد بررسی، به خود امتیاز بالایی برای خدمات دادند اما 68 درصد از مشتریان گفتند که فضایی برای بهبود فعالیت وجود دارد. این تحقیقات بیان کننده این است که گاهی ممکن است فاکتور های رضایتمندی مشتری با فاکتور های رضایتمندی سازمان متفاوت باشد. سازمان می تواند باصرف زمان لازم برای بهتر انجام دادن خدمات به مشتریان منحصر به فرد، تغییرات لازم را جهت اطمینان پیدا کردن از این که تغییرات در میانه راه آن را عقب نمی اندازد.

گواهینامه ایزو 10004

گواهینامه ایزو 10004 چیست؟

گواهینامه ایزو 10004 مانند تمامی گواهینامه های دیگر توسط سازمان استاندارد جهانی طراحی و ارائه گردیده است که با حفظ مشتریان و افزایش فروش و سود آوری به ارتقای شهرت برند کمک می کند و باعث تداوم روند پیشرفت شرکت می گردد. مشتریان شما به منظور اطمینان از اینکه محصولات و خدمات شما می توانند نیازهای آنها را برآورده سازند، به شما نیاز دارند که سیستم های مدیریت ایزو 10004 موثری را در اختیار داشته باشید. نداشتن گواهینامه ی ایزو 10004 برای سازمان ها عواقب خوبی ندارد. اگرچه ممکن است مشتری شما به شدت نیاز خود به محصول شما را بیان کند اما در نهایت از شرکتی که دارای مدرک ایزو 10004 است خدمات می گیرد.

خوشبختانه برای شما راه حل هایی برای رفع این مشکل وجود دارد که می توان به دریافت آنلاین مدرک ایزو 10004 از طریق سایت اروین ایزو اشاره کرد. تیم پشتیبانی اروین ایزو با بیش از 6 سال تجربه در زمینه اخذ گواهینامه ایزو 10004، اکنون تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان می گذارد و اماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان حرفه ای تیم در گرفتن تصمیمات خود برای اخذ این مدرک مصمم شوید.

دریافت گواهینامه ایزو به سازمان کمک می کند تا با ایجاد یک چهارچوب سازمانی امکانات مورد نیاز سازمان را فراهم کند.

ایزو 10004

دریافت گواهینامه ایزو 10004

کارشناسان و ممیزان آموزش دیده، با تجربه و کارکشته در زمینه ایزو مسئولیت صدور گواهینامه ایزو 10004 را برعهده دارند. برای شرکت هایی که تمایل به اخذ گواهینامه ایزو 10004 دارند بهتر است ابتدا به دریافت گواهینامه های ایزو 10002 و10001 اقدام کنند زیرا ایزو 10004 در راستا و ادامه اهداف این دو ایزو ارائه گردیده است. هم چنین این استاندارد با ایزو 9001 هم در ارتباط است به گونه ای که بند 9.1.2 در ایزو 9001 به رضایتمندی مشتریان اشاره دارد. در ایران شرکت هایی وجود دارند که صدور گواهینامه ایزو را به عهده دارند. CB به شرکت هایی گفته می شود که  صدور گواهینامه ایزو 10004 را انجام می دهند و به طور کلی به دو دسته تحت اعتبار IAF و خصوصی تقسیم می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حرفه ای ما از طریق وبسایت اروین ایزو یا شماره تماس زیر در تماس باشید

09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *