مدرک آشپزی برای مهاجرت

مدرک آشپزی


بسیاری از افراد با خرید مدرک آشپزی معتبر و بین المللی در داخل کشور ایران برای مهاجرت به سایر کشورهای اروپایی و کانادا اقدام کنند.

شرایط گرفتن مدرک آشپزی

قبل از هر کاری برای این که بتوانید مدرک بین المللی معتبر دریافت کنید نیازمند گذراندن دوره های آموزشی پیوسته در این زمینه هستید. حرفه آشپزی هم از این قاعده مستثنی نیست و برای دریافت مدرک آشپزی در ابتدا به این نکته نیازمندید که چه دوره ایی را در این زمینه بگذارنید چون که رشته آشپزی دارای دوره های متعددی است و لازم 1 الی 2 دوره در این زمینه گذرانده شود. در این جا برخی از مهم ترین لیست دوره های آشپزی را آورده ایم:

  • دوره آموزشی باریستا
  • سوشی
  • ورکشاپ مربوط به صبحانه کافه ای
  • آموزش حرفه ای در زمینه کباب
  • آشپزی ایرانی
  • آشپزی فرنگی
  • و بسیاری موارد دیگر

بعد از انتخاب یک الی دو دوره به صورت حرفه ای آموزش خود را در این زمینه می گذرانید. شرکت آروین سپهر دیار مجری برگزاری انواع دوره های آشپزی برای مهاجرت و یا کار در ایران است و شما عزیزان می توانید با انتخاب این شرکت، هم دوره مربوطه را به صورت حرفه ای بگذارنید و هم این که مدرک آشپزی بین المللی معتبر در این زمینه دریافت کنید.

مدرک آشپزی

معتبرترین مدرک آشپزی در ایران

متقاضیان مربوط به دوره آشپزی می توانند با دریافت مدرک معتبر بین المللی، در بهترین رستوران های کشورهای اروپایی و آمریکایی حتی مشغول به فعالیت شوند. در حال حاضر در کشور ایران حدود 2 الی 3 شرکت هستند که توانایی این را دارند که معتبرترین مدرک آشپزی برای شما صادر کنند که یکی از این مجموعه ها ما هستیم. به همین دلیل در این مطلب لیستی از معتبرترین شرکت های صدور گواهینامه آشپزی را برای شما آورده ایم.

  1. وزارت گردشگری و توریسم ایران
  2. شرکت TCA ترکیه
  3. شرکت QAL انگلستان

وزارت گردشگری ایران: اگر می خواهید در داخل کشور ایران به حرفه آشپزی مشغول شوید و قصد مهاجرت را ندارید این مدرک برای شما مناسب ترین گزینه است. شرکت آروین سپهر دیار با توجه به ارتباطاتی که با این وزارت دارد می تواند در سریع ترین زمان ممکن، مدرک فوق را برای شما صادر کند.

شرکت TCA ترکیه: مجموعه ما با ارتباطات تجاری خود موفق شده که با نمایندگان شرکت TCA ترکیه در تماس باشد و برای مشتریانی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند از این مدرک معتبر، استفاده کنند. شما عزیزان می توانید برای دریافت این مدرک معتبر و شناحته شده در حوزه آشپزی با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

شرکت QAL انگلستان: یکی از مدارک خوش نام و برندی است که هم اکنون در کشور ایران فعالیت دارد و مجموعه ما هم می تواند در سریع ترین زمان ممکن این مدرک را برای مشتریان خوش سلیقه خود صادر کند. این مدرک معتبر و در لیست سازمان ascb انگلستان قرار می گیرد.

مدرک بین المللی آشپزی

مدرک بین المللی آشپزی برای مهاجرت

دریافت مدرک بین المللی آشپزی در ایران مزایای بسیار زیادی برای شخص دارد. در کشورهای اروپایی و کانادا در هر کدام از شهرهای آن تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه وجود دارد و همیشه این رستوران و کافه ها مملو از جمعیت هستند. به همین دلیل شما عزیزان با دریافت مدرک بین المللی آشپزی می توانید این فرصت را برای خود فراهم کنید که در یکی از این رستوران و کافه ها استخدام شوید.

مردم کشورهای اروپایی و حتی کانادا به دلیل مشغله کاری زیاد بسیار کم در منزل غذا می خورند و اغلب بعد از اتمام ساعت کاری، به رستوران و کافه های محل زندگی خود می روند. هم چنین بسیاری از مردم این کشورها علاقمندی زیادی به غذاهایی ایرانی، چینی و حتی روسی دارند و شما عزیزان می توانید با دریافت مدرک بین المللی معتبر این حس را در کارفرمای خود ایجاد کنید که به تمامی این دستورهای غذایی آشنا هستید و این مساله در استخدام و شروع کار شما بسیار تاثیر گذار است.

نخستین موردی که کارفرما از شما می پرسد داشتن مدرک آشپزی معتبر است و شما عزیزان می توانید قبل از مهاجرت جهت دریافت چنین مدرکی در کشور ایران اقدام کنید. پس داشتن مدرک و تسلط نسبی به زبان انگلیسی از الزامات مهاجرت برای یک آشپز به حساب می آید.

شرکت آروین سپهر دیار با برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و حضوری به متقاضیان عزیز، معتبرترین مدرک آشپزی برای مهاجرت اهداء می کند.

هزینه مدرک بین المللی آشپزی

میزان سرمایه گذاری لازم برای دریافت مدرک معتبر در زمینه آشپزی، 3 الی 4 میلیون تومان است. این میزان هزینه برای افرادی که قصد مهاجرت از ایران را دارند و دوست دارند در یکی از کشورهای اروپایی و کانادا مشغول به فعالیت شوند بسیار پایین به نظر می رسد و این فرصت خوبی است که همین الان جهت گرفتن چنین گواهینامه ای برای خود اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه صدور مدرک آشپزی با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *