مدرک بین المللی عکاسی


افرادی که به دنبال ورود به حرفه عکاسی هستند داشتن مدرک بین المللی عکاسی می تواند رزومه بسیار قوی برای آن ها به حساب بیاید به همین دلیل در این مقاله به مزایای خرید این گواهی می پردازیم.

مزایای دریافت مدرک بین المللی عکاسی

بیشتر کسانی که در صنف عکاسی و تصویربرداری فعالیت دارند، تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی در این زمینه ندارند به همین دلیل اگر قصد مهاجرت به دیگر کشورها را دارید و می خواهید در این حوزه مشغول به فعالیت شوید داشتن مدرک بین المللی عکاسی از درجه اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند امتیاز ویژه ای برای شما به حساب بیاید. اگرچه گرفتن این مدرک خود نیاز به اخذ مشاوره از سوی کارشناسان ما را دارد و هم چنین پیش شرایطی برای خرید این مدرک مورد نیاز است که در ادامه به آن می پردازیم.

چگونه مدرک بین المللی عکاسی دریافت کنیم؟

دریافت مدرک بین المللی عکاسی بسته به سطح علمی شما در این زمینه به دو دسته مدرک مربی گری و مدرک هنرجویی تقسیم می شود. ابتدا باید یک شرکت صادرکننده مدرک معتبر پیدا کنید که مدارک آن قابلیت ترجمه برای ارائه به سفارت کشورهای خارجی را داشته باشد. سپس با توجه به سطح علمی خود مدارک درخواستی را به نهاد صادر کننده تحویل می دهید. حدودا پس از یک هفته تا ده روز کاری مدرک شما صادر می گردد.

مدرک فیلم برداری

مدرک بین المللی فیلم برداری

اگر هدف شما از اخذ مدرک بین المللی فیلم برداری صرفا اخذ گواهی است، دیگر نیازی به گذراندن دوره های حضوری و آنلاین طولانی مدت ندارید؛ چراکه شرکت ایزوکده با دریافت ساده ترین مدارک و کمترین هزینه از شما، ده روزه مدرک بین المللی معتبر به شما ارائه می دهد. مدرک بین المللی فیلم برداری هم مانند مدرک بین المللی عکاسی به دو صورت مربی گری و هنرجویی قابل دریافت است و نوع آن به درخواست شما بستگی دارد

مدرک بین المللی عکاسی

دوره های عکاسی

گذراندن دوره های عکاسی امروزه در آموزشگاه های کشور از متقاضیان زیادی برخوردار است. شغل عکاسی و تصویربرداری بسیار شغل جذاب و فریبنده ای است و به خصوص در کشور ایران علاقمندان زیادی به دنبال یادگیری و کسب مهارت در این حرفه هستند. خود عکاسی حرفه ای به چندین بخش تقسیم بندی می شود که شامل:

  • عکاسی سنتی
  • هنری
  • خبری
  • تبلیغاتی
  • مستند
  • و …

داشتن گواهی عکاسی بین المللی به مشتریان این اطمینان را می دهد که عکاس مورد نظر، در تمامی دوره های پیشرفته مربوط به سال 2023 این رشته شرکت کرده و توانسته با موفقیت تمامی این موارد را پشت سر بگذارد. پس این مساله توجیه بسیار خوبی در قیمت خدمات مربوط به عکاسی است.

هم چنین داشتن این مدرک به افراد فعال در این حوزه کمک می کند که با امتیاز ویژه ای به فکر مهاجرت باشند و به ساده ترین شکل ممکن می توانند در تمامی کشورهای اروپایی و آمریکایی برای گرفتن ویزای شغلی اقدام کنند.

در حرفه عکاسی علاوه بر داشتن خلاقیت و نوآوری، گذراندن دوره های تخصصی در این زمینه بسیار لازم و ضروری است، زیرا بدون داشتن تخصص و حرفه و صرفا خلاقیت نمی توان تصاویر ماندگار ثبت کرد به همین دلیل لازم است که شخص در تمامی مباحث آموزشی مربوط به این دوره شرکت کند.

مدرک بین المللی عکاسی

هزینه مدرک بین المللی عکاسی

اگر می خواهید مدرک بین المللی داشته باشید همین الان برای گرفتن آن اقدام کنید چون که روز به روز این هزینه ها در کشور ایران در حال افزایش است. شرکت مشاورین آروین ایزو برای کسانی که دوست دارند مدرک بین المللی در تمامی زمینه ها داشته باشند این مژده را می دهد که با همکاری کارشناس فروش خود توانسته ایم نمایندگی معتبری از کشورهای آلمان و انگلستان برای صدور مدارک بین المللی دریافت کنیم پس اگر قصد دارید که هر چه سریعتر مدرک بین المللی عکاسی داشته باشید همین الان با کارشناس فروش ما در این زمینه ارتباط بگیرید.

هزینه مربوط به ثبت و صدور مدرک بین المللی از کشور انگلستان 2 میلیون تومان

هزینه مربوط به صدور مدرک از کشور آلمان 3 میلیون تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *