مدرک بین المللی اکستنشن مژه


هنرجویان عزیزی که قصد خرید مدرک بین المللی اکستنشن مژه را دارند و دوره های لیفت و لمینت را نیز دیده اند می توانند برای صدور این گواهی با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرند.

دوره اکستنشن مژه

در این دوره خانم ها وقت زیادی را برای ریمیل زدن ابروهای خود تلف می کنند در حالی که دوره اکستنشن مژه می تواند این مشکل را برای شما حل کند و یک مژه ای پربار و همیشگی داشته باشید. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از الیاف مصنوعی چگونه به مژه های طبیعی خود حالت دهید و این مژه ها طوری نمایان شوند که انگار در حالت طبیعی قرار دارند. در واقع هنر وصل کردن این الیاف بر روی هر یک از مژه ها به شکلی که طبیعی به نظر برسند در این دوره آموزش داده می شود. از جمله مزایای دیگری که این دوره می تواند داشته باشد شامل موارد زیر است:

  • تقویت کننده مژه های طبیعی شما با بهره گیری از الیاف طبیعی که به کار برده می شود.
  • تشخیص ساختارهای مختلف صورت که کدام تکنیک مژه کاری به این شکل صورت می آید.
  • به کار گرفتن مناسب ترین الیاف طبیعی یا مصنوعی برای مژه هایی که شکل های مختلفی می تواند داشته باشد. ( این الیاف از 6 الی 18 میلی متر متغیر است.)
مدرک بین المللی اکستنشن مژه

صدور مدرک بین المللی اکستنشن مژه

بعد از گذراندن دوره آموزشی، مدرک بین المللی اکستنشن مژه برای شما صادر می شود. این مدرک به صورت هنرجویی و مربی گری است که هر کدام مزایایی دارد.

  1. صدور مدرک بین المللی اکستنشن مژه مربی گری: این مدرک برای کسانی که قصد تدریس دوره اکتنشن مژه را دارند صادر می شود. هم چنین بایستی شخص حدود 2 سال در این زمینه سابقه کاری داشته باشد. هزینه صدور این مدرک 1 میلیون تومان است.
  2. صدور مدرک هنرجویی مژه: این مدرک برای اشخاصی که دوره را گذرانده اند که قصد ورود به بازار کار را دارند صادر می شود. معمولا در آموزشگاه های سراسر کشور، چنین مدرکی به هنرجویان بعد از اتمام دوره داده می شود. هزینه صدور چنین مدرکی 500 هزار تومان است.
مدرک بین المللی اکستنشن مژه

مزایای دریافت مدرک بین المللی

با دریافت چنین مدرکی می توانید هم برای استخدامی و رزومه کاری و هم چنین برای مهاجرت از آن استفاده کنید. یک مدرک بین المللی باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • هولوگرام برجسته
  • دارای کد ریجستری آنلاین باشد که از مرجع صادر کننده بتوان استعلام گرفت.
  • مهر برجسته بر روی تصویر شخص هنرجو باشد.
  • از نمایندگی ایران این مدرک صادر شود.

در حال حاضر شرکت آروین سپهر دیار، مدرک بین المللی اکستنشن مژه را از شرکت Qal صادر می کند. این شرکت برای کشور انگلستان و تحت اعتبار مرجع ASCB می باشد. برای دریافت نمونه های قبلی صادر شده و هم چنین چگونگی دریافت آن می توانید همین الان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

 

2 دیدگاه

    • سلام وقتتون بخیر
      یکی از مهم ترین روش ها برای این که مطمئن بشین مدرک بین المللی اصل می باشد قابلیت ترجمه آن از وزارت دادگستری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *