گرفتن استاندارد ce


گرفتن استاندارد ce امری حیاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که می‌خواهند در بازارهای بین‌المللی حضور پر‌قدرت داشته و یا همچنین در کشورهای اروپایی قادر به فروش محصولات‌شان باشند.

گرفتن استاندارد ce برای تمامی محصولاتی که می خواهند در سطح کشورهای اروپایی معامله شوند الزامی می باشد.کشورهایی که در حوزه اتحادیه اروپا هستند، می‌توانند از این استاندارد بهره ببرند. زمانی که یک محصول این استاندارد را در اختیار داشته باشد، به این معنی است که بازرسی های لازم بر روی محصول مورد نظر انجام شده است. همچنین محصول از قوانین مربوطه در زمینه‌های گوناگون مانند سلامتی و بهداشت به صورت کامل پیروی می کند. اگر قصد گرفتن استاندارد ce را داشته و می خواهید در این حوزه بیشتر اطلاع کسب کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

گرفتن استاندارد ce

تعریف استاندارد ce

گرفتن استاندارد ce همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم برای اکثر کالاهای بین المللی امری حیاتی می باشد. اگر شما به لوازم خانگی، گوشی موبایل، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی‌ها و بسیاری وسایل دیگر که خریداری کرده‌اید، نگاه کنید حتماً می‌توانید علامت این استاندارد را بر روی آنها مشاهده کنید.در حقیقت فروشندگان و تولیدکنندگان کالا با گرفتن استاندارد ce به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهند که در تولید محصولاتشان فرآیندهای لازم به درستی طی شده و این محصولات قابل فروش در سراسر اروپا میباشند.معمولاً محصولی که بتواند در اروپا به فروش برسد، به راحتی می‌تواند در کشورهای آسیایی و یا سایر نقاط جهان نیز با بالاترین تیراژ و بیشترین طرفدار به فروش برسد.

گرفتن استاندارد ce

مراحل گرفتن استاندارد ce

افراد و گروه های مختلفی که در حوزه تولید در حال فعالیت هستند، باید بدانند که برای گرفتن استاندارد ce باید یکسری مراحل چندگانه را پشت سر بگذارند. در حقیقت محصولی که تولید می شود باید این قابلیت را داشته باشد تا تمامی قوانین و مقررات موجود در این استاندارد را به درستی پشت سر گذاشته و با آن سازگاری کامل داشته باشد.ابتدا لازم است موارد اجباری در حوزه تولید محصول به درستی در دستور کار تولید کننده قرار بگیرد. چراکه این موارد توسط سازمان های ذیربط به صورت دقیق ارزیابی خواهد شد. بعد از انجام این مراحل مدارک رسمی و مستندات لازم در مورد محصول مورد نظر تهیه می شود. سپس از طریق سازمان ها و شرکت هایی که این استاندارد را برای محصولات و خدمات مختلف ارائه می کنند، اقدام به گرفتن سند ce می شود.

مهمترین نکات در مورد استاندارد ce

در زمینه گرفتن استاندارد ce یکسری نکات و موارد مهم وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در نهایت محصول مورد نظر باید بتواند به خوبی با قوانین ذکر شده سازگاری و مطابقت داشته باشد تا این استاندارد را دریافت کند:

  • انجام فرایند های لازم در زمینه ارزیابی انواع مختلف ریسک ها
  • توجه ویژه به فرایند انجام ممیزی و دریافت مدارک لازم جهت اثبات کیفیت محصول
  • برنامه ریزی دقیق برای تولید محصولات و توجه به نمودار و نقشه های این زمینه
  • برنامه ریزی مشخص برای کنترل کیفی و توجه به دستورالعمل های لازم
  • توجه به اصل سلامت مصرف کننده و عدم خطر برای محیط زیست

هزینه اخذ گواهینامه ce اروپا

گرفتن استاندارد ce برای شرکت هایی که میخواهند با قدرت زیادی وارد بازارهای بین المللی شوند، امری حیاتی می باشد. اینکه دریافت این گواهینامه چه مقدار هزینه داشته باشد، احتیاج به ارزیابی دقیق محصول مورد نظر دارد. در حالت کلی با توجه به ابعاد و حوزه تولید محصول می توان قیمت آن را مشخص نمود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه آروین ایزو ارتباط گرفته و بعد از دریافت مشاوره رایگان، در مورد قیمت ها اطلاعات کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *