خرید گواهینامه ایزو


قیمت گواهینامه ایزو یکی از فاکتورهای اصلی جهت انتخاب مدیران سازمان برای خرید گواهینامه ایزو است.

شرایط خرید گواهینامه ایزو در ایران

سازمان های بسیاری در ایران خواهان دریافت گواهی ایزو هستند. اما در ابتدا می خواهند قیمت این مدرک بین المللی را از شرکت های متنوع جویا شوند. برخی از شرکت های ارائه دهنده گواهینامه ایزو علاوه بر صدور مدرک، لوح تندیس مدیر و هم چنین پکیج مستندات ایزو را نیز ارائه می کنند تا شرکت های متقاضی، ترغیب به خرید گواهینامه ایزو شوند. پیشنهاد می کنیم چند نکته در خصوص خرید و قیمت گواهینامه ایزو را مطالعه بفرمایید.

خرید گواهینامه ایزو

چرا به داشتن مدرک ایزو نیازمندیم؟

هر مجموعه ای پس از ثبت برند و مجموعه خود به داشتن مجوزها و نمادهایی که به وسیله آن بتواند اعتماد مشتریان خود را جلب کند نیازمند است. یکی از این نمادهای مهم به خصوص برای شرکت های فعال در حوزه تولیدی، ایزو است. ایزو به مشتریان نشان می دهد که یک سازمان الزامات استاندارد مورد نظر خود را در حیطه کاری با موفقیت پشت سر گذاشته است از این روی مشتریان بهتر می توانند با چنین شرکتی در ارتباط باشند. به همین دلیل در حال حاضر خرید گواهینامه ایزو در ایران روز به روز در حال افزایش است اما بهتر است برای داشتن چنین مدرکی با شرکتی وارد قرار داد شوید که بتواند تمامی مستندات و الزامات ایزو را به درستی و به نحو احسن در سازمان شما پیاده سازی کند تا بتوانید از مزایای این الزامات بیشترین بهره را ببرید و سودآوری شرکت و مجموعه خود را بیشتر کنید.

خرید گواهینامه ایزو

داشتن ایزو چگونه می تواند برای ما سودآور باشد؟

ایزو اگر به درستی در یک مجموعه پیاده سازی شود تاثیرات بسیار مثبتی را بر روی فرآیندهای کاری سازمان می گذارد. از مهم ترین تاثیرات پیاده سازی استاندارد ایزو می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کاهش موازی کاری هایی که حذف آن ها به خصوص در سازمان هایی با فرآیندهای حجم کاری فراوان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و کاهش آن ها باعث می شود که هزینه های اضافی به فرآیندهایی که هیچ گونه تاثیری در رشد صنعت ندارند نپردازیم.
  • پیگیری اصولی و درست از مشتریان بالقوه سازمان که هنوز بالفعل نشده اند یکی دیگر از مزیت های گرفتن ایزو است. تجربه ثابت کرده که 80 درصد مشتریان با پیگیری های منظم و درست از سوی سیستم بازاریابی سازمان، تبدیل به پول و مشتری وفادار می شود و یکی از کارهای اساسی مستندات و الزامات ایزو، مدیریت ارتباط با مشتریانی است که می توانند در آینده ای نه چندان دور تبدیل به مشتریان وفادار سازمان شوند.
  • با خرید گواهینامه ایزو می توان ثابت کرد که شرکت به بهترین شکل ممکن بر روی قوانین سازمان جهانی استاندارد پایبند است و هر روزه متدها و فرآیندهای کاری خود را در جهت تحویل خدمات و محصولات با کیفیت به مشتریان سازمان به روز می کند.

قیمت گواهینامه ایزو چقدر است؟

تعرفه های مربوط به خرید گواهینامه ایزو در ایران توسط سازمان استاندارد و هم چنین نمایندگی های مجاز به فعالیت جهت صدور مدرک ایزو تعیین می شود. شرکت آروین سپهر دیار با داشتن بیش از 7 سال سابقه فعالیت در حوزه ثبت و صدور مجوز ایزو، لیست قیمت مدارک ایزو را به صورت جدول زیر به شما عزیزان ارائه می کند.

مدرک ایزو تحت اعتبار iaf

مدرک ایزو تحت اعتبار سازمان استاندارد

مدرک ایزو تحت اعتبار conaipp ایتالیا

8 میلیون تومان

10 میلیون تومان

2 میلیون تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید گواهینامه ایزو با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09902702205

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *