اخذ مدرک hse


برای اخذ مدرک hse بایستی به مراجع معتبر مراجعه کرده تا بتوانید با خیالی آسوده این مدرک را اخذ کنید.

اخذ مدرکhse

اخذ مدرک hse به معنای مدرک سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت است. دو اصل ایمنی پرسنل و حفاظت از محیط زیست آموزش داده می شود. این مدرک به دو گروه تقسیم می شود که عبارتند از:

گروه اول: مربوط به ایمنی سازمانی و شرکتی است. این مدرک به اسم شرکت می باشد و با پیاده سازی و انجام ممیزی استاندارد مربوطه صادر می شود. این مدرک می تواند به گونه ای باشد که اعتبار بین المللی داشته باشد. به همین دلیل پروسه اخذ آن طولانی مدت است اما کاربردی و مفید است.

گروه دوم: مربوط به شخص می شود. شخص برای استخدام شدن و بالا بردن رزومه استخدامی به اخذ مدرک hse اقدام می نماید.

بسشتر متقاضیان اخذ مدرک hse شرکت های پیمانکاری هستند که در حوزه هایی همچون نفت و پتروشیمی و گاز طبیعی و یا شرکت های راه سازی و ساختمان فعال هستند. برای اخذ این مدرک بایستی به مرجعی مراجعه شود که دارای گواهینامه ایزو هستند و این مدرک بین المللی را صادر می کنند.اما توجه کنید که قبل از اخذ این مدرک بایستی الزامات استاندارد hse را که شامل 8 اصل است در شرکت متقاضی اخذ این مدرک پیاده سازی کرد. این الزامات عبارتند از :

  • رهبری و تعهد مدیریت
  • سیاست و اهداف استراتژیک
  • سازمان و مسئولیت ها و مستندات
  • مدیریت مخاطرات و اثرات
  • برنامه ریزی و رویه ها
  • اجرا و نظارت بر عملکرد
  • حسابرسی
  • بررسی

بعد از پیاده سازی و آماده شدن حسابرسی بایستی مرجع صدور گواهینامه را انتخاب نمایید.

اخذ مدرک hse

هزینه اخذ مدرک hse در تهران

مدرک hse به دو صورت صادر می شود که با توجه به گروه بندی و اعتبار مدرک هزینه مدرک hse در تهران متفاوت خواهد بود. اگر خواستار اخذ مدرک شخصی باشید این هزینه کم تر خواهد بود. تنها عاملی که بر هزینه اثر گذار است مرجعی است که این مدرک را صادر کرده است که عبارتند از:

  • مراکز بین المللی
  • سازمان وزارت کار

هزینه مدرک hse در تهران اگر برای سازمان یا نهادی باشد به میزان اعتبار آن بستگی دارد. مدرک hse معتبر بهترین گزینه برای اثبات رعایت الزامات استاندارد hse از طرف هر نهادی می باشد. مدرکiaf اعتبار بیشتری دارد اما برای اخذ آن هزینه های بیشتری را بایستی متقبل شوید.

اخذ مدرک hse

ثبت نام مدرک hse

برای اخذ مدرک  hseمی توانید به وب سایت آروین ایزو مراجعه کنید و مراحل ثبت نام مدرک hse را انجام دهید.

مراحل ثبت نام مدرکhse عبارتند از :

ابتدا متقاضی که می تواند هر شخص یا سازمانی باشد با مراجع مشاوره و اجرا کننده الزامات استاندارد hseتماس بگیرد و اطلاعات کافی از نحوه اجرای استاندارد hse و زمان اجرا و هزینه و نام و اعتبار کمپانی صادر کننده گواهینامه کسب نمایید.

در مرحله بعدی اگر فرد یا سازمان به صورت قطعی خواستار دریافت مدرک hse معتبر است بایستی فرم مخصوص دریافت خدمات پیاده سازی را تکمیل نمایید.

میزان هزینه برای این اقدام توسط مراجع قانونی اخذ مدرک hse مشخص شده و با تایید آن هرینه واریز می شود.

پیاده سازی الزامات استاندارد hse توسط ناظران انجام شده و با اجرای ممیزی نهایی، مدرک صادر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *