گواهینامه ایزو 45001


گواهینامه ایزو 45001 یک استاندارد بین ‌المللی می باشد که مزایای بسیاری را به دنبال دارد. اخذ این گواهینامه نیاز به پرداخت هزینه زیادی ندارد

گواهینامه ایزو 45001 یک استاندارد بین ‌المللی می باشد که یک بهداشت شغلی و سیستم مدیریت ایمنی محسوب می شود. این استاندارد در سازمان ها و کسب و کارهای مختلف از کاربرد بسیار زیادی برخوردار است. این نوع گواهینامه به روزترین سیستم ایمنی و بهداشت در تمام دنیا به شمار می آید. در واقع یکسری دستور العمل ها در این نوع گواهینامه قید شده است که باعث ایمن شدن مراحل انجام کار شده و ریسک عملکرد را به کمترین مقدار ممکن می رساند.

آشنایی هر چه بیشتر با گواهینامه ایزو 45001 و مزایای آن

گواهینامه ایزو 45001 به منظور محافظت از بازدید کنندگان و کارکنان در مقابل حوادث و بیماری های مربوط به کار به وجود آمده است. دریافت این نوع گواهینامه مزایای بسیاری را به دنبال دارد، از اینرو اغلب شرکت ها به دنبال استقرار ایزو ۴۵۰۰۱ هستند. استقرار این سیستم شامل مراحل مختلفی همچون سازمان دهی، آموزش، مستند سازی، اجرا و نظارت و ممیزی است. کاهش حوادث شغلی یکی از مزیت های بسیار مهم این نوع گواهینامه محسوب می شود. به گونه ای که دریافت این استاندارد خطرات و حوادث در هنگام کار را به کمترین مقدار ممکن می رساند.

محبوبیت و مقبولیت در بین مشتریان مختلف نیز از دیگر مزیت های استفاده از این نوع استاندارد بین المللی به شمار می آید. بالا رفتن راندمان کاری، حضور موفق در مناقصات، تمرکز بر بهبود کسب و کار، شناسایی خطرات ناشی از فعالیت های کاری، همسازگاری با دیگر سیستم های مدیریتی و … از دیگر مزایای این استاندارد هستند. استقرار ایزو 45001 در یک سازمان و شرکت این امکان را برای آنها به وجود می آورد که با اندازه و فعالیت های مختلف در یک چهارچوب کلی فعالیت کاری خود را انجام دهند. به نوعی می توان گفت استانداردهایی که این نوع گواهی فراهم می کند شامل اقدامات بهداشتی و ایمنی بهتر است.

گواهینامه ایزو 45001

نگاهی بر هزینه های پرداختی جهت اخذ گواهینامه ایزو 45001

هزینه گواهینامه ایزو 45001 با توجه به مزایای بسیاری که دارد از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه است. در واقع با پرداخت هزینه کمی می توانید از مزایای این نوع گواهینامه بین المللی بهره مند شوید. با اخذ این نوع گواهینامه به راحتی می توان سود و درآمد خود را از کسب و کار و سازمان افزایش داد. هزینه اخذ این نوع گواهینامه برای ارگان ها با زمینه کاری مختلف یکسان نبوده و دارای یکسری تفاوت ها با یکدیگر هستند. در حالت کلی هزینه صدور این گواهینامه شامل ممیزی صدور گواهینامه و ممیزی مراقبتی ایزو است.

اگر به صورت آنلاین اقدام به اخذ این استاندارد بین المللی نمایید به طور قابل توجهی در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد. در واقع با این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی جهت امور اداری همچون تشکیل پرونده و یا کپی نخواهید داشت. از طرفی با این روش دیگر نیازی به صرف هزینه ایاب و ذهاب نیست. همچنین اخذ گواهینامه ایزو 45001 به صورت آنلاین شما را از پرداخت هزینه های اضافی جهت مشاوره بی نیاز می سازد، چرا که مشاوره به صورت آنلاین و رایگان از طریق سامانه انجام می شود.

گواهینامه ایزو 45001

نگاهی بر آموزش این نوع استاندارد بین المللی

آموزش ایزو 45001  یک امر ضروری و بسیار مهم برای افرادی است که دارای فعالیت در حوزه ایمنی و بهداشت شغلی هستند. همچنین افراد دیگری همچون کارشناسان ایمنی شرکت ها، مدیران ارشد و مدیران تضمین کیفیت لازم است در دوره های آموزش ایزو 45001  شرکت نموده و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایند. آموزش ایزو  ۴۵۰۰۱ شامل آموزش های مختلفی همچون آموزش ممیزی داخلی، ارزیابی ریسک، آموزش اطفاء حریق، آموزش امداد و نجات، آموزش آشنایی با برگه اطلاعات مواد SDS و آموزش آشنایی با ریسک های ناشی از فعالیت های کاری است. آشنایی با این آموزش ها و اخذ گواهینامه ایزو 45001 به شما کمک می کند تا گامی مهم در پیشرفت کسب و کار خود بردارید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *