گواهینامه ایزو 21500

گواهینامه ایزو 21500 تاییدی بر مدیریت پروژه یک سازمان است، که می تواند توسط ارگان دولتی، خصوصی یا اجتماعی و برای هر نوع پروژه، بدون مد نظر گرفتن پیچیدگی، و یا تعداد پرسنل درخواست داده می شود.

در واقع این استاندارد توصیف سطح بالایی از مفاهیم و فرآیندهایی را ارائه می دهد که به عنوان یک عمل خوب در مدیریت پروژه در نظر گرفته می شوند. پروژه‌ها در چارچوب برنامه‌ها و پورتفولیوهای پروژه قرار می‌گیرند، با این حال، ویرایش آخر ایزو 21500 راهنمایی دقیق در مورد مدیریت برنامه‌ها و پورتفولیوهای پروژه ارائه می‌کند. در این استاندارد موضوعات مربوط به مدیریت عمومی فقط در چارچوب مدیریت پروژه مطرح می شود.
گواهینامه ایزو 21500

خرید گواهینامه ایزو:

خریداران گواهینامه ایزو 21500 اصولا توسط چه کسی سفارش داده می شود:

  1. مدیران یا مشاوران مسئول مدیریت اجرای پروژه ها بر اساس ایزو 21500
  2. مشاوران متخصص که به دنبال کسب دانش جامع از مفاهیم و فرآیندهای کلیدی مدیریت پروژه هستند
  3. افراد درگیر در مدیریت پروژه یک سازمان
  4. حرفه ای هایی که به دنبال کسب مهارت های مدیریت پروژه هستند که به آنها کمک می کند تا با موفقیت به اهداف پروژه دست یابند
  5. اعضای تیم پروژه و …..

با اخذ گواهینامه ایزو 215000 به موارد زیر دست خواهید یافت:

  • تایید همبستگی بین استاندارد ایزو 21500 و سایر استانداردها، چارچوب های نظارتی و اقدامات
  • تسلط بر مفاهیم، ​​فرآیندها، ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای اجرا و مدیریت موثر پروژه ها
  • کسب تخصص برای حمایت از یک سازمان برای اجرای موثر و مدیریت پروژه ها بر اساس بهترین شیوه ها
    بر مهارت های مدیریت و اداره پروژه ها در طول چرخه عمر آن

ایزو 21500 برای چه سازمان هایی مفید است؟

تمامی سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی پروژه هایی درون خود دارند و برای نظم دادن به این پروژه ها و مدیریت آن نیازمند دریافت ایزو 21500 هستند. در واقع این استاندارد محدودیت های یک پروژه، طول عمر آن و هم چنین منابعی که به هر کدام از وظایف تخصیص می یابد را بهینه سازی می کند و این اصل برای سازمان ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث می شود که مدت زمان انجام پروژه کاهش یابد.

ایزو 21500

گواهینامه ایزو 21500:

برای دریافت مدیریت پروژه می توانید از از طریق سایت ما ثبت نام کنید. در واقع با دریافت این مستندات شما را قادر می سازد تا تخصص لازم را برای رهبری یک سازمان و تیم آن برای پیاده سازی، مدیریت و نگهداری پروژه ها بر اساس ایزو 21500 به دست آورید.

با کمک پکیج مستندات شما همچنین دانش جامعی از بهترین شیوه های مدیریت پروژه به دست خواهید آورد و قادر خواهید بود به طور موثر آنها را در سازمان به منظور برنامه ریزی، اجرا، کنترل و بستن پروژه با موفقیت در حین رسیدن به اهداف پروژه به کار ببرید.

پس از تسلط بر تمامی مفاهیم و فرآیندهای لازم مدیریت پروژه، می‌ توانید برای دریافت گواهینامه ایزو 21500  اقدام کنید. با داشتن گواهینامه مدیریت پروژه، شما قادر خواهید بود نشان دهید که توانایی ها و شایستگی های حرفه ای برای رهبری و مدیریت موثر اجرای پروژه ها را دارید.

پس اگر میخواهید اصولی کار کنید ابتدا تمام الزامات استاندارد ایزو 21500 را در سازمان خود استقرار ببخشید و سپس گواهی آن را دریافت نمایید. اما چنانچه اگر گواهینامه ایزو 21500 را فقط برای برد در مناقصات می خواهید می توانید گواهی آن را خریداری نمایید.
گواهینامه ایزو 21500

خرید مستندات ایزو:

هر آنچه که نیار است در خصوص مستندات ایزو 21500 بدانید. این سند زمینه سازمانی و مفاهیم اساسی برای انجام پروژه، برنامه و مدیریت پورتفولیو را مشخص می کند.

این سند برای اکثر سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی قابل اجرا است و به اندازه و نوع سازمان بستگی ندارد. قالب فرمت مستندات ایزو مدیریت پروژه به صورت word می باشد که به راحتی قابل ویرایش است.

با خرید مستندات ایزو می توانید به روش های اجرایی، دستورالعمل ها و فرم های مربوطه دست یابید پس از خرید چانچه اگر سوالی برایتان پیش آمد، می توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید.

شما می توانید جهت خرید گواهینامه و مستندات ایزو 21500 ویرایش آخر با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

اگه نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد مدیریت پروژه، برنامه و پورتفولیو، و حاکمیت آن دارید می توانید فرم درخواست در قسمت تماس با تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *