اخذ گواهینامه ims

ما در این مقاله قصد داریم شرایط اخذ گواهینامه ims را برای مدیرانی بازگو کنیم که می خواهند سیستم مدیریت یکپارچه را در سازمان خود اجرا کنند. سیستم مدیریت یکپارچه تمام جنبه ها، پروسه ها و استانداردهای اصولی یک سازمان را در یک نظام هوشمند ترکیب می کند. بدون شک این حرکت مهم به یک کسب و کار اجازه می دهد تا کارایی مدیریت خود را افزایش دهند، تا در زمان و هزینه اضافی صرفه جویی شود.

زمانی که IMS به صورت اصولی اجرا شود، کار غیرضروری سیستم های مدیریتی متعدد را کاهش می دهد. زیرا به جای استقرار و ممیزی برای هر استاندارد، فقط یک سیستم کلی برگزار می شود.
اخذ گواهینامه ims

گواهینامه ims

رویه های ساده و بهبود مستمر می تواند به پیشرفت کسب و کار شما با کیفیت بالا، بهبود سلامت و ایمنی عملکرد سازمان کمک کند.

وظیفه مدیریت یکپارچه در خصوص فرآیندهای مشترک به این معنی است که هزینه ها و زمان مورد نیاز برای پیاده سازی و نگهداری سیستم شما کاهش می یابد. با انجام تنها ممیزی و یک بررسی مدیریتی با حداقل هزینه و زمان کارکنان ارشد می توانند، کارهای ضروری را به نحو احسن انجام دهند.

یکپارچه سازی سیستم شما پیچیدگی را از بین می برد. با سیستم های هم تراز و فرآیندهای مشترک، می توانید رویه های خود را منطقی تر و منسجم تر کنید. این امر باعث می شود تا اهداف تجاری مشترک برجسته شود و به کسب و کار شما اهداف واضح تر و تعریف شده تری برای موفقیت ارائه گردد.

برای اثبات تمامی موارد فوق به مشتریان خود به گواهینامه IMS نیاز دارید. خبر خوب این است که با اخذ سه استاندارد ایزو 9001، ایزو 14001، ایزو 45001 که پایه و اساس IMS هستند، می توانید یک گواهی رایگان بگیرید.
اخذ گواهینامه ims

اخذ گواهینامه ims

سیستم مدیریت های متعدد در یک سیستم یکپارچه با تخصص کارشناسان ما ساده تر شده است. این سیستم کاربردی همه اسناد، بررسی ها، ممیزی ها و سوابق شما را در یک مکان قابل دسترس قرار می دهد که می تواند در زمان و مکان مناسب شما وارد شود.

سیستم مبتنی بر فرآیند ims این امکان را برای شما و تیمتان فراهم می‌کند که فرآیندها، خط‌مشی‌ها و رویه‌ها را به استاندارد مربوطه مرتبط کنید. وظیفه مدیریت به لطف کنترل‌های نسخه داخلی و عملکرد خودکار سیستم مدیریت یکپارچه کار آسان‌تر می‌شود.

پلتفرم دیجیتال ما با گروهی از متخصصان کار بلد کمک ارائه می‌شود تا مطمئن شوید که شما همیشه از پشتیبانی کامل برخوردار هستید. اگر منطقه‌ای را برای بهبود (عدم انطباق) علامت‌گذاری کنیم، آن و استاندارد مربوطه را برجسته می‌کنیم تا بتوانید با تیم‌های مناسب برای ایجاد تغییر لازم در تماس باشید. این می تواند روند را تسریع و به شما کمک کند تا سریعتر به گواهینامه برسید.

سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) تمام سیستم ها و فرآیندهای یک سازمان را در یک چارچوب کامل ادغام می کند و سازمان را قادر می سازد تا به عنوان یک واحد واحد با اهداف واحد کار کند.

پس صفر تا صد اخذ گواهینامه ims را به ما بسپارید.

آیا IMS برای شما مناسب است؟

بله در حالت ایده‌آل، وقتی سازمان شما دارای یک سیستم IMS است که همه اهداف شما را به طور همزمان بررسی می‌کند. این استاندارد بدون در نظر گرفتن کوچکی و بزرگی سازمان و یا زمینه فعالیتی که دارد، می تواند درخواست داده شود.

جهت اخذ گواهینامه IMS با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *