گواهینامه ایزو در اصفهان


شاید به جرات بتوان گفت شهر اصفهان بیش ترین تقاضا را در کل کشور جهت پیاده سازی و مشاوره سیستم های مدیریتی و کیفیتی دارد به همین دلیل وجود یک شرکت صدور گواهینامه ایزو در اصفهان به شدت احساس می شود.

بهترین شرکت صدور گواهینامه ایزو در اصفهان

در حال حاضر چندین سازمان و شرکت در این شهر صنعتی خدمات مشاوره و پیاده سازی ایزو را به متقاضیان ارائه می کنند. هر مجموعه و کسب و کاری دوست دارد که از میان این چندین شرکت با سازمانی کار کند که در میان آن ها بهترین باشد. چند شاخصه برای انتخاب بهترین وجود دارد که هر کدام وزن خاص خود را دارد:

  1. بهترین قیمت را به مشتریان ایزو اعلام کند. ( وزن 0.3 را برای آن در نظر گرفته ایم)
  2. ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی پس از مشاوره و پیاده سازی سیستم های مدیریتی و کیفیتی که شامل ممیزی می شود.( برای آن وزن 0.5 را در نظر گرفته ایم)
  3. فاصله مکانی برند با شرکت متقاضی ( برای آن وزن 0.2 را در نظر گرفته ایم)

یک شرکت متقاضی در زمینه اخذ ایزو در اصفهان به تمامی این 3 مورد به دقت نگاه می کند و با جمع بستن این شاخصه ها به بهترین انتخاب در این زمینه دست پیدا می کند.

گواهینامه ایزو در اصفهان

چگونگی بستن قرارداد در زمینه ایزو

بعد از انتخاب شرکت مشاور در زمینه ایزو، نوبت به بستن قرار داد و تشریح شرح وظایف شرکت پیمانکار در این زمینه است. جهت صدور گواهینامه ایزو در اصفهان حتما نیاز نیست که شرکت مشاوره دهنده در خود اصفهان باشد، با توجه به شاخصه هایی که به آن ها در بالا اشاره کرده ایم و به هر کدام از آن ها وزن داده ایم شما می توانید بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید. چه بسا شرکت ایزو در اصفهان باشد که قیمت بالاتری نسبت به یک شرکت ایزو در تهران می دهد. پس شما مدیر عزیز اگر می خواهید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید حتما به این موارد بالا دقت کنید.

گواهینامه ایزو در اصفهان

هزینه صدور گواهینامه ایزو در اصفهان

هزینه صدور ایزو در اصفهان به 3 شاخصه زیر وابسته ست:

  1. ابعاد و اندازه کلی سازمان از نظر تعداد کارمندان و هم چنین فرآیند های کاری ( اگر تعداد بالای 50 کارمند باشد 15 درصد به کل هزینه های دریافت ایزو اضافه می گردد.)
  2. فاصله مکانی شرکت متقاضی دریافت ایزو در شهر اصفهان که برای این منظور هزینه های ایاب و ذهاب کارشناسان و مشاورین را در نظر بگیرید.
  3. مرجع انتخابی شما در جهت صدور گواهینامه ایزو در اصفهان از درجه اهمیت زیادی برخوردار است. هر چقدر این مرجع معتبرتر باشد بالطبع شما بایستی هزینه های بیشتری را پرداخت کنید.

در حال کلی متوسط هزینه های پرداختی جهت دریافت ایزو در اصفهان 3 میلیون تومان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاورین فروش ما ارتباط بگیرید:

شماره همراه: 09902702205
شماره همراه: 09185210731

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *