گواهینامه ایزو 45001


استاندارد ایزو 45001، به روزترین سیستم ایمنی و بهداشت در سطح جهانی است. به خاطر همین امروز می خواهیم در این مطلب شرایط صدور گواهینامه ایزو 45001 و هزینه های مربوط به آن را برای شما عزیزان بیان کنیم.

شرایط صدور گواهینامه ایزو 45001

برای داشتن این مدرک بایستی تمامی اصول ایمنی و بهداشت شغلی در سطح سازمان رعایت شود. مبحث ارتباطات بین سازمانی که باعث می شود پیوند عمیقی میان اعضای مختلف سازمان ایجاد شود از اهمیت بسیار زیادی در استاندارد برخوردار است. به همین دلیل از شروط اصلی دریافت گواهینامه ایزو 45001 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قبل از هر کاری شایستگی اعضای سازمان بایستی سنجیده شود. این که تا چه حد می توانند مسائل مربوط به ایمنی و بهداشت شغلی را در سطح سازمان رعایت کنند.
  • تمامی ریسک و فرصت های فرآیند کاری در سطح سازمان باید شناسایی شود. برخی از این ریسک ها در صورت عدم شناسایی می تواند صدمات جبران ناپذیری را بر پیکره سازمان وارد کند، به همین دلیل مهم ترین نکته در خصوص پیاده سازی ایزو 45001، شناسایی تمامی ریسک و فرصت ها در سطح شرکت است.
  • شناسایی محیط کسب و کار عاملی است که خود به تنهایی نقشی تعیین کننده در خصوص صدور مدرک را بر عهده دارد.
گواهینامه ایزو 45001

 

سفارش مدرک ایزو 45001 برای چه ارگان هایی مناسب است؟

آیا تمامی سازمان ها به گواهی ایزو 45001 نیاز دارند؟ پاسخ این سوال خیر است چون برخی از سازمان های خدماتی و مشاوره ای اصلا فرآیند عملی در سطح سازمان ندارند که بخواهند امور خطرناک را شناسایی کنند. به همین دلیل این استاندارد و گرفتن آن بیشتر برای ارگان هایی است که امور عملیاتی و تولیدی را انجام می دهند.

حتی الامکان برخی از ارگان های خدماتی و پیمانکاری که در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می کنند نیز به مدرک ایزو  45001 نیاز دارند. حتی داشتن این مدرک بین المللی خود یک مزیت بسیار مهم برای این شرکت ها به حساب می آید و می توانند امتیاز بالایی بگیرند برای شرکت در مناقصات و پروژه های صادراتی. به همین دلیل داشتن این استاندارد مزیت بسیار مهمی به حساب می آید.

گواهینامه ایزو 45001

قیمت گواهینامه ایزو 45001

مبلغ سرمایه گذاری برای داشتن چنین مدرکی برای ارگان ها با زمینه کاری مختلف، متفاوت است. هم چنین از دو ارگان متفاوت این مدارک برای شما ارسال می شود که طبق جدول زیر است که هزینه های مربوط به هر کدام از آن ها نیز آورده شده است.

مدرک certrome ایتالیا

مدرک tuv آلمان

2/500/000 هزار تومان

3/000/000 میلیون تومان

شرکت مشاورین آروین سپهر دیار، جهت رضایت مشتریانی که قصد سفارش گواهینامه ایزو 45001 را دارند، اشانتیون های مناسبی را طراحی کرده است. در صورتی که یک ارگان مدرک ایزو 45001 از شرکت ما سفارش دهد، یک مدرک کارشناسی ایمنی و بهداشت شغلی به مدیر آن شرکت به صورت رایگان تعلق می گیرد. اگر قصد دریافت و سفارش این مدرک را دارید پیشنهاد می کنیم همین الان با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *