مشاور ایزو 9001

شرکت آروین سپهر دیار خدمات مشاور ایزو 9001 برای مشاغل بزرگ و کوچک که به دنبال دریافت گواهینامه ایزو سیستم مدیریت کیفیت هستند ارائه می دهد. آیا سازمانی هستید که نیاز دارید، سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه ایزو 9001 داشته باشید؟ ما شما را در این زمینه یاری می کنیم.

خدمات مشاور ایزو 9001:

  1. ایجاد اسناد مورد نیاز، از جمله کتابچه راهنمای کیفیت، رویه ها و فرم ها
  2. ارزیابی شکاف، کشف در محل یا آنلاین
  3. آموزش، اجرا
  4. حسابرسی داخلی
  5. بررسی های مدیریت
  6. تحلیل داده ها
  7. کنترل های فرآیند
  8. روش های بهبود مستمر
    مشاور ایزو 9001

ایزو 9001:2015 (سیستم مدیریت کیفیت):

در واقع این استانداردبین المللی که همه آن را به نام مادر تمامی ایزو های می شناسند مربوط به سیستم مدیریت کیفیت استاندارد بین المللی است که الزامات یک (QMS) را تعیین می کند.

استاندارد 9001 محبوب ترین استاندارد سیستم مدیریت در جهان است و به بسیاری از مشاغل کمک می کند، یک QMS (سیستم مدیریت کیفیت) ایجاد کنند تا از خدمات با کیفیت و همچنین رضایت مشتری اطمینان حاصل شود. با توجه به اینکه این استاندارد در سراسر جهان استفاده می‌شود، سازمان‌هایی که احساس می‌کنند به یک مشاور نیاز دارند تا نشان دهند چگونه الزامات خاص آن می‌تواند برای کسب‌وکار شان مرتبط باشد و یا چگونه اعمال شود، با ما تماس بگیرند.

آیا سازمان شما دارای گواهینامه نسخه قدیمی ایزو 9001:2008 است؟ آیا از آخرین به روز رسانی و تغییرات ایجاد شده در ایزو 9001:2015 مطلع هستید؟ مشاوران آروین سپهر از یک نقشه راه واضح برای هماهنگ کردن سیستم مدیریت کیفیت فعلی شما با تغییرات ایزو 9001:2015 استفاده می کنند و می توانند آنها را در کمتر از 30 روز در محل یا آنلاین شرکت شما پیاده سازی کنند!

تمام استانداردهای ایزو از جمله 9001 هر پنج سال یکبار بازبینی می‌شوند تا مشخص شود که آیا نیاز به بازنگری است یا خیر؟ تا آن استاندارد را به روز و مرتبط با بازار حفظ کند.

شرکت آروین سپهر دیار در کمک به کسب و کارهای کوچک برای دستیابی به گواهینامه ایزو 9001 تخصص دارد. ما ابزارهایی را که برای صدور گواهینامه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهیم و در کل فرآیند کمک عملی ارائه می دهیم.

با استفاده از پلتفرم آسان و مشاوران متخصص ما، همه چیزهایی را که برای ساده، مقرون به صرفه و سریع نیاز دارید، خواهید داشت.مشاور ایزو 9001

4 مرحله برای انتخاب مشاور ایزو 9001:

گاهی پروسه ی اخذ گواهینامه ایزو 9001 برای مدیران مقداری دلهره آور است. به همین دلیل اکثر سازمان‌ها تصمیم به استخدام مشاور ایزو 9001 می‌گیرند، زیرا می‌توانند از مقرون‌به‌صرفه بودن عملیات و اجرای کافی اطمینان حاصل کنند.

با این حال، مشاوران ایزو 9001 زیادی برای انتخاب وجود دارند، بنابراین چگونه می‌توانید انتخاب مناسبی برای کسب و کار خود داشته باشید؟ آیا هدف شما از اخذ مشاور ایزو 9001 موارد زیر است؟

  1. مشاوری که می تواند گواهینامه ایزو 9001 را به شما ارائه دهد
  2. مشاوری که کسب و کار شما را درک می کند
  3. مشاوری که می تواند پشتیبانی و مشاوره تخصصی را در طول فرآیند و پس از اخذ گواهینامه ارائه دهد

برای اینکه این فرآیند برای شما آسان شود، در اینجا یک راهنمای ساده 4 مرحله ای برای انتخاب بهترین مشاوران برای کسب و کار شما آورده شده است.

1. منابع مورد نیاز خود را بررسی کنید
بسته به جایی که در فرآیند صدور گواهینامه هستید، راه های مختلفی وجود دارد که مشاور ایزو 9001 می تواند از شما پشتیبانی کند. به عنوان مثال

اگر بخواهید از ابتدا شروع کنید، یک مشاور می‌تواند تجزیه و تحلیلی درست در کسب و کار شما انجام دهد تا به شما کمک کند دقیقاً برنامه‌ریزی کنید که چه کارهایی باید انجام شود یعنی تحت یک سیستم مدیریت صحیح کار کنید.
پس از اینکه سطح پشتیبانی مورد نیاز برای صدور گواهینامه ایزو 9001 موفق را برآورد کردید، مشاور می تواند:

ایزو 9001 را در زمینه کسب و کار خود تفسیر کنید. آنها به شما کمک می کنند تا استانداردها را در عملیاتی مناسب برای خود بسازید و راه هایی را پیشنهاد می کنند که بتوانید آن را در کار روزمره خود پیاده سازی کنید.

2. شرکت هایی ثبت شده ای را که می توانید از آنها مشاور تهیه کنید، جستجو کنید
در حالی که گزینه هایی برای مشاوران آنلاین در مقابل مشاوران آفلاین وجود دارد، بازدید فیزیکی از سازمان شما توسط یک مشاور ایزو 9001 تصویر بهتری از نحوه اداره کسب و کارتان به شما می دهد. آنها ارزیابی می کنند که چه فرآیند و سیستم هایی در حال حاضر برای شما وجود دارد و جایگاه تان در روند صدور گواهینامه کجا خواهد بود.

3. تجربه، تخصص و صلاحیت یک مشاور را ارزیابی کنید
شهرت یک مشاور مهم است که باید در نظر گرفته شود. در مورد آنها چه شنیده اید؟ بررسی رزومه کاریشان؟ همچنین تجربه، تخصص و صلاحیت های شخصی آنها را در نظر بگیرید.

مهارت های مورد نیاز خود را در یک مشاور ایزو 9001 شناسایی کنید، به طور مثال شاید به فردی نیاز داشته باشید که در اقدامات زیست محیطی یا استانداردهای بهداشت و ایمنی متخصص باشد. لایه‌های مختلف استاندارد را جدا کنید و برای هر مرحله، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید با یک مشاور خاص برای انجام هر یک از نیازها کار کنید.

4. اندازه گیری کنید که چقدر برای کسب و کار شما مناسب هستند
یک مشاور عالی ایزو 9001 متناسب با نیازهای شما منعطف خواهد بود، اما باید در نظر بگیرید که چگونه تجربه کاری آنها بهترین نتیجه را برای سازمان شما خواهد داشت. به عنوان مثال، آنها عادت دارند در چه اندازه شرکت کار کنند و آیا این روی رویکرد آنها تأثیر می گذارد؟ اگر شما یک تجارت بزرگ هستید و مشاوری که به دنبال آن هستید فقط به کار با شرکت های بسیار کوچک عادت کرده است، اگرچه ممکن است در این زمینه درخشان باشند، اما شاید برای نیازهای صریح شما مناسب نباشند.

نتیجه گیری: ایزو 9001 چیزی بیش از دریافت گواهینامه است. هدف آن این است که تأثیر مفید مستمری داشته باشد و همیشه سیستم مدیریت شما را بهبود بخشد. بنابراین، مشاور ایزو 9001 شما نباید فقط در طول صدور گواهینامه از شما پشتیبانی کند، بلکه باید مراقبت‌های پس از آن را نیز ارائه دهد، یعنی از آموزش کارکنان گرفته تا مشاوره در مورد نحوه حفظ استاندارد و …..
جهت ارتباط با بهترین مشاور ایزو 9001 با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09185210731
شماره موبایل: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *