مدرک qal میکاپ

سلام من دوره آرایش و میکاپ را گذرانده ام و می خواهم مدرک qal میکاپ دریافت کنم. شرایط آن چیست؟ چه مدارکی لازم است؟ و هزینه آن چقدر است؟
برای جواب به تمامی این سوالات در ادامه مقاله همراه ما باشید.
مدرک qal میکاپ

دوره میکاپ چیست:

در دوره میکاپ، تمامی پروسه مربوط به گریم عروس را جهت انجام آرایشی حرفه ای می آموزید. این دوره شامل: شناخت انواع فیس، کانتور فیس بر اساس نوع چهره، آشنایی با تکنیک های به روز آرایش عروس، کار با برندهای آرایشی حرفه ای مخصوص عروس و آرایش کامل صورت عروس می باشد. قطعا کارآموز با شرکت در این دوره نحوه انتخاب بهترین مارک لوازم آرایش بر اساس پوست های مختلف صورت را نیز یاد می گیرد. هدف برگزاری دوره میکاپ، خلق افراد متخصصی است که توانایی انجام تمامی مدلهای گریم را داشته باشند و پس از آن با دریافت مدرک qal میکاپ بتوانند استارت کار خود را برای خدمت رسانی به عروس های خوشبخت انجام دهند.

  1. آموزش گریم چرب
  2. آموزش سایه های‌ اصلی و پیشرفته
  3. آموزش گذاشتم مژه
  4. آموزش آمبره کردن لب
  5. آموزش آرایش کامل عروس
  6. و ….

یک میکاپ آرتیست حرفه ای و موفق علاوه بر توانایی خلاقانه به داشتن تخصص فنی، و برقراری ارتباط با مشتری نیاز دارد تا بتواند روز به روز مشتریان خود را در این زمینه بیشتر کند.

این مطلب را حتما بخوانید: مدرک دستیار دندانپزشکی + قیمت

مدرک qal میکاپ:

نیاز است بدانید که پس از گذراندن دوره آرایشی که در بالا به تمامی سرفصل های آن اشاره  شد، می توانید درخواست مدرک qal میکاپ بدهید، مجموعه ما دوره برگزار نمی کند اما برای آموزشگاه هایی که در این زمینه فعالیت و آموزش می دهند مدرک بین المللی میکاپ صادر می کند.

مشخصات مدرک qal میکاپ اصل:

  1.  مدرک دارای کد ریجستری ثبت شده و قابل استعلام می باشد.
  2. مدرک دارای هولوگرام اصل برجسته است.
  3. مدرک دارای اسکن می باشد.
  4. مهر برجسته بر روی تصویر داوطلب زده می شود

اخذ مدرک میکاپ سبب اعتماد مشتری و کسب فرصت های شغلی جدید می شود.

این مطلب را حتما بخوانید: معتبرترین مدرک کاشت ناخن در ایران
مدرک qal میکاپ

مدارک مورد نیاز جهت ثبت مدرک میکاپ

مدارکی که برای صدور مدرک qal میکاپ مورد نیاز است شامل موارد زیر می باشد.

  • عکس کارت ملی از شخص متقاضی
  • ارسال عکس داوطلب به صورت 3 در چهار و پشت زمینه سفید به صورت اسکن فایل
  • رسیده دوره آموزشی از آموزشگاه مربوطه و یا ارسال نام و نام خانوادگی استاد دوره
  • رسید واریزی به مبلغ 600 هزار تومان برای کلیه مدارک آموزشی

پس از دریافت این اطلاعات کارشناس فروش ما در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت می کند و در طی 3 الی 4 روز کاری، تصویر گواهینامه برای شما ارسال می گردد. پس از استعلام و اطمینان از معتبر بودن مدرک در سایت مرجع qal، آدرس پستی از متقاضی دریافت می شود و ارسال فیزیکی گواهینامه به این آدرس انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که در تهران این مدرک یک روزه و در شهرستان ها 2 الی 3 روز کاری مدارک فیزیکی به دست مشتریان عزیز می رسد.

مدرک qal میکاپ

نحوه سفارش مدرک qal میکاپ:

آموزشگاه ها و سایر افرادی که قصد دریافت مدرک qal میکاپ را دارند، فقط کافیست اطلاعات کامل هنرجو را برای کارشناسان ارسال کنند، ما در کمترین زمان ممکن مدارک را صادر و به آدرس مشتری ارسال می کنیم. هزینه ای که برای صدور مدرک بین المللی در نظر گرفته ایم با توجه به شرایط اقتصادی بسیار مناسب می باشد. لازم به ذکر است که هزینه بابت صدور مدرک qal + ثبت کد ریجستری خواهد بود. به علاوه در مسیر این ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی برای مشتریان در نظر گرفته می شود.

جهت سفارش مدرک qal میکاپ می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره موبایل: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *