منظور از مشاوره ایزو 13485 به صورت تخصصی چیست؟ چرا وزارت بهداشت، اخذ این استاندارد را برای شرکت هایی که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند اجبار کرده است؟
مهم ترین بخش هر استاندارد برای اخذ مدرک آن، مشاوره است. زمانی که پیاده سازی و مشاوره به صورت درست و اصولی انجام نشود نمی توان انتظار برآورده کردن خواسته های خود از آن استاندارد بود. یکی از استاندارد های حرفه ای در زمینه تجهیزات پزشکی، ایزو 13485 است. این استاندارد سیستم اصولی و درست را در زمینه کنترل و مدیریت تجهیزات پزشکی و هم چنین روابط داخلی سازمان پیاده سازی می کند.
مشاوره ایزو 13485 مورد تایید وزارت بهداشت
اگر می خواهید مدرک ایزو 13485 مورد تایید وزارت بهداشت دریافت کنید باید خود را برای هزینه بالای 10 میلیون تومان آماده کنید. این استاندارد از معدود استاندارد هایی هم چون ایزو 17025 و ایزو ts است که هزینه بالایی برای اخذ دارد و دلیی آن بر می گردد به پیچیده بودن تکنیکال فایلی که برای کنترل تجهیزات لوازم پزشکی صادر می کنند. سازمان هایی که در این زمینه کار می کنند اگر می خواهند به حیات خود ادامه دهند باید حتما ایزو 13485 را دریافت کنند زیرا تمامی مشتریان آن ها به احتمال زیاد از فیلتر وزارت بهداشت عبور می کند و به همین نداشتن این مدرک به موجب از دست دادن مشتریان بزرگ است.
هزینه دریافت ایزو 13485
بسیاری از سازمان های مشاوره ای هزینه هایی بر اساس میزان کارکردی که قرار است برای شما انجام دهند، خواهند داد. اما معمولا این هزینه ها از 12 الی 18 میلیوت تومان متغیر است. قبل از هر کاری باید شرح تمامی خدماتی که سازمان مربوطه برای شما انجام می دهد را دریافت کنید.
جهت کسب مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09902702205
بدون دیدگاه